Cumu libbirà di felici in casa

I casi di i veriti ùn anu micca esse clarificatu. Dicenu chì a so aspettu pò dà cuntribuisce à a alta umidità, a debilitamenti generale di u corpu, u traumu, ma a causa di i veriti sò viru. Hè trattati cù vitamina terapia (lubricate verrue cù vitamina E, è internu pigliate a vitamina A, E), cauterizazione di lapis, l'elettroagge, crioterapia. Comu per liberà di felucci in casa hà amparatu da sta pubblicazione.
Trattamentu Folk

Piglia ridiri di strogni aiutanu l'acitu di sidru di mazza, chì hè infuziatu cù l'agliu. Per fà, piglià 3 o 4 cuttotti d'agliu sbuchja, finamente chop anu, fate mette in un vasu è omucciu cun ½ tazza di pate l'acitu di sidru. Ceramu u pudete cun forza cù una tapa è lasciate da 14 o 15 ghjorni. Questa infuzione per a greghja è di cumpressi hè utilizatu ogni ghjornu, almenu 2 volte à ghjornu, finu à scorri da tutte di cumpunite. Questa prucedura hè fatta cun cura, perchè chì a pelle à intru di i felici hè micca danatu.

- L'aglomeru stessu hè un bon regnu per i tazze, avemu aduprà u legnu d'agliu, è tagliate à a meza, è queste si troppu verte di notte, questa prucedura hè fatta una volta o duie volte in u ghjornu.

- Pudete eliminà i felicchia cun un rimediu folklanticu, utilizendu a folla d'aloe. Per fà questa, aghjunghje una cucharadita di acqua calda 1 una cullizina chjola di soda incomplete, stitchela è foglie sta infuzione cun un pezzu di lana di cuttuni, attache à a pelcula durante 10 minuti. Allora taglià a 1 frasca d'aloe, beni ci lavammu, anu chjappu in tagliati, taglià un tagliatoghju, aghjunghjeva una greghja è di sopra l'arraggiamu un battellu. Facemu a prucedura per a notte, è finu à a matina ùn tira micca u bandage. Tali "cumpressi" sò fatta ogni notte per 7 o 10 ghjorni, invece chì i veriti ùn fallenu micca.

Trattamentu di felici cù eterni medicinali delphinium
A stalla a pianta in poveru è cun un pezzu taliatu cù cura è cura cù a frebba a verra chì pareva nantu à u corpu. A procezione si ripetuta à ogni ghjornu chì a greva hè stata annunziata. E detta da spusarà e d'altri.

Rimedira di Magic di berrugati
Avemu truvatu un ossu in u locu è ricurdativi in ​​terra, u locu è cumu lasciatu. Avemu da piglià è 3 circà a volta di a verru in moeddi circolari in u contr'à l'ur u uvertu. Ùn hè necessariu tuccà a pelle. Allora aghjunghje l'ossu in questu locu, è ancu cumu si stalla. Hè cresce chì dopu un rituali, i balli debbanu desaparecer.

Piglia ridiri di felici cù l'aiutu di patate ordinariu
Pigliate i pezzi purivi è purcii, u fretallu nantu à un rossu. Per trattà a picciotti, avete bisognu di u cundimentu di patata, è e patate chì seguenu sò usati in cucina. A massaria resultanti hè appiicata à un materiale chì pò reteve l'umidità - questu hè un film di polietileniu, compress paper è cusì. Questu materiale, cù i patati grati, sarà appricatu à a verge è fissalla cun quarchi cosa. Per i parenti sparti, sta prucedura hè fatta di ogni ghjornu per 3 o 4 simane.

Elimine u felice cù l'ungene di cipolla
Per fà questu, piglià 1 zucca di zucchero di cipolla fresca, stirate cù ½ teaspoon di meli, da questu cun u pomu avemu aduprà e verte, è riparà qualcosa di sopra. In i felici impose cipolla di cipolla, qualcosa chì rimbianu. À a pelle à u porticulu ùn hè micca abbruciatu, prima di applicà a cipolla, purtammemu a pelle cù petroljumé.

Piglia ridiri di verru alli "ungugliu"
Cumpigliaremu uni pochi di denti d'agliu limpi è finamente chop anu, è da tandu cumprà micca in un ghiaolù. Pigliate una cullizzioni di muslus alli, 1 cullaretta di mantellu fernate, 4 cullen di teppa di l'acitu è ​​cunglite meticulosamente. L'ingudu resultante hè appiicatu à i felici, fissi (bandage adesivo, bandage) è lasciate per a notte. Fate cusì finu à chì i veriti sputanu.

Pudete eliminà i verite di l'usu:
Hè necessariu piglià un filu di sita è ghjunghje tutti i veriti sottu l'arradichera. Hè megliu chì qualchissia vi aiuterà. Nant'à u filu hà bisognu à fà un nòddu, tira fora a verru di a pelle, pusonu u nuddu è ghjinirate fermu. Dopu à sta parte, u prucessu di sangue à i tartini cessare, si cumincioneranu secaravanu, è dopu un pocu spedinu.

Avà sapemu cumu per liberà di i veriti di a casa cù questi simprici cunsiglii. Prima di mette in casa, questu o un altru risposte per i verme, avete prima cunsultà u dermatistu.