Perchè u maritu ùn anu inculcatu à u tradimentu?

Parechji donne sò dumandatu una pregunta sensu perchè u maritu ùn si pò micca ammettiri a tradimentu? Perchè ùn hè sensu, avemu da cunsiderà un pocu dopu.

Prima, vegemu cume tiatru di "tradimentu" hè, è ciò chì avemu utilatu à capisce di questa parolla. Da u puntu di vista di a psiculugia, u tradimentu hè unu di i prublemi più cumuni di e coppiu marroni, particularmente di quelli chì anu struitu nanzu per un pezzu tempu, è impone un affari estramariali. Sicondu a maiò parte di a ghjente - hè a trazzu d'acqua pura, chì ùn hè micca pardunatu, è per quellu chì duvete offense, ghjurà è divutu. Ma, nimu in a ghjallinella di sentimendu si prisenta u fattu chì u tradimentu ancu devenu esse differenti, è chì sò tutti l'èvuli viventi, è micca necessàricamente cum'è un, resistente à l'impulsi fisichi è mentali. U psicologu dilicatu, per valutà u danu causatu da u tradimentu, piglià à primu di a prussimità di i so cumpagni o i cònjuni, da a natura di u tradimentu, è solu da scuprite u mutivu. Dopu tuttu, per a natura, tradimentu pò esse sola una attrazione sessuale, o, perversi, portanu in sè stessu no solamente un fìsicu, ma ancu una cunnessione emotiva. Cusì, a prisenza di una basa emutiva causarà a dependenza di u traitore, da u so novu oggettu di caccia, chì qualità cumplicava a situazione.

Reazzioni di cambià.

I psicologicu si identificanu e sette motivi principalità per questi omini partenu "à a manca". U più cumune hè una cuncedimentu accidintali chì ùn ne perchè micca, emozioni spiciali, o sentimenti, è ùn sianu micca purtatu un caratteru normale. Per i sittie persone, a basa è a motivazione per l'azzione sò i difetti di a vita di a famiglia, u desideriu di ripetiri sentimenti prediletti è sensichi d'averebbe, l'amore rimettata. Comu a tradizzioni, a tradizzioni si volve solu una vendetta, per a stessa tragazione, dopu chì u sposu ùn ùn ricunnosce u sensu qualchì sensu di realizazione, chì justifica i so azzioni.

Per quessa, unu pò sculacciate una sperimentazione chjaru chì qualsiasi tradimentu, cum'è un tipu di crimeu, hà u so propiu gradu di gravity, è per quessa deve avè u so propiu penitenza. È cum'è ogni "criminali", un traitore hà u dirittu di ricanuscimentu è ùn permettenu micca a so culpabili, finu à quì, finu à chì hè pruvatu.

Ci era tantu o micca?

Parrannu di tradimentu, dunque un maritu ùn confessa micca i so piccati, hè bisognu à esse di clarificà, ma hè statu veramente? Forsi u vostru maritu ùn si pò micca ammettiri, perchè ùn ci hè nunda chì admite. Sicuru chì, si avete pigliatu à a scena criminale, in u generale, è qualcosa di spiegà o spiegà, hè questu mumentu, ùn ci hè nè sensu. Eppuru, se u trattatu hè solu a to sua strata. Assai attribuiscenu à a categurìa di cambiassi u flussu spiciale. Stu fenomenu quantu ci hè un inherente in a vita di tutti, è l'appricamu più o menu attivamente, secondu a situazione è a persona stessu. Ci hè parechje quandu u flirting passa certu limiti, ma anu mancu a trattoria ùn hè stata "ghjocu à a punta", da quale una persona ancu riceve certe emozioni pusitivi. Allora u vostru maritu hè solu ghjucaturu, è hè valutate à vende a pocu di ghjocu à a vostra vita di famiglia?

Perchè ellu ùn permetti a tradimentu?

Sì tutta a tradizione hè un fattu evidenti, ma u culprit, cum'è prima, pretendenu chì ci era nunda, chì cosa faciamu in such cases è cumu per spiegà u cumportamentu? Hè vale a pena per capiscia chì a traitura hè un esternu solu per quarchi chì hè statu cambiatu, ma ancu per una qualchissia chì hà cambiatu. In u iniziu, un traitor hè in constant timore di "è hà dettu à a so apreghjunghja", è dopu l'onda di u stress scogliu nantu à ellu quandu a sposa capisce micca. E, cum'è sapete, u timore è l'instinzione di l'autoreffarzzione sò più effittivi ch'è i prumetti di sempre parlà solu a verità. Questa hè a sensibilità di a quistione di perchè u maritu ùn vole micca di ricerete a tradimentu? U second argumentu in favore di l'absenza di significatu hè a domanda di risposta, chì deve dumandà sè stessu: "ma voi vi vulete sapè di a tradimentu?". A maiò parte, sicuru, risponde immediatamente "sì", discutendu questu cun fidelità maritali mandatori, l'absenza di sicreti trà e cagiadelle è altri cose. Ma, si pensanu realistichi, dopu à tuttu, tradimentu puderia esse accidintali è micca impurtanza, è da quì avete a vigliacciu cun ellu. Puderia a so dispiazzate assai, è ùn mancu visu à a punizioni d'altre donna, è dopu una verità chì vuleva veramente, un scunfittu di e relazioni familiale hè pussibule. Inoltre, per esse a chjarificazione di a relazione ùn si ne vanu senza lacrime è istericiche. Ùn abbastanza, chì donna hà da avè a forza per piglià tuttu calma è solu parlà. È l'omi, a maiò parte di tuttu, ùn vogliu micca esse ughjettu à quale tuttu u currente di emozioni hè abbandunatu. Hè per quessa guardà silenziu nantu à e so avventura, per a prisirvazioni di u sistema nervuali, solu a so propria è e so esposa. Unu ùn devi micca ubligatoriu di l'opinioni pùbblica, cunnanna di i vicini è altre cose chì spessu ùn ci dani a vita. In solitu un triviale "chì a persona si dice" hè ancu unu di i motivi principali perchè e donne decidenu ubligà a rilazioni. U timore di fallu sottu a tribunale di a società, perdendu a so sposa amata è chjuderaghju a bocca à u casteddu.

Cumu hè attraversu l'ochji di un omu?

Per capisce perchè u vostru maritu ùn averia micca a tradimentu, avete ancu avè avutu à fighjà u fattu di a tradimentu tramezu l'ochji di l'omu. Ma pò esse trite, ma spessu ùn hè micca romanticismu, abbandunà l'amore, ùn vene micca. Di sicuru, ci sò parechji volti quandu venenu à sentimenti altìssimi, ma in solitu da l'esternu tuttu pare u cinuu è cinuu. A cumunicazione fisica ordinaria, per cumpensà a mancanza di attenzione da parte di a donna, sullivanu l'stress, acquistà novi sensazioni, etc., ma ùn hè micca intenzione d'abbandunà à a so mòglia è di vede cuntentu dopu à a so mistress. U più interessante hè chì spessu a risposta "ben giugraficu" hè a verità pura, è ùn porta micca raggiune segretu detras.

Perchè, estimulà dami, ùn permettenu micca u pienu di a tradimentu in a testa à i vostri mariti, dà u vostru amore è l'emozioni è pruvate à cumprà. Allora ùn dumandate micca quì «perchè ùn u mo maritu ùn confessa», è a cunversazione riguardu à a tradimentu, pocu prubabilmente, duverà un occasione in a vostra famiglia. Ùn ci hè bisognu di risaltà u cuncettu di tradimentu à a norma, ma per posicila com'è un puntu in ogni rilazioni, troppu, ùn valuta. Dopu tuttu, in a nostra vita, cum'è in un conte di fata, ci hè u bonu è u malu, qualcosa più, qualcosa menu, senza chì a nostra vita ùn era micca ciò chì hè.