Senza senza lacrime è histeria: cumu si preparanu pè u primu ghjornu in kindergarten

Questu ghjornu, i genitori aspittàvanu cun impatenza è ansietà à u listessu tempu. Certu! U zitellu, chì solu ricentamenti ricivutu i primi passi, hè oghji cultivatu - vai à u kindergarten. L'excitazioni piacevule hè mistica cù intensità d'ansietà, chì pò esse sbulatu solu si preparatu da stu avvenimentu impurtante. Cumu aiuta per aiutà u zitellu per adattà in u kindergarten è cumu per passà i primi ghjorni in a kindergarten senza lacrime è histerefritti seranu discututi più.

Comu preparate per un Kindergarten: Tips per i zitelli

A decisione di visitate l'istituzione pre-istruzione di u zitellu ùn hè raramente spontanea è spessu a prima campagghia in u kindergarten hè precedita da più di un mesi di preparazione. Cù di quantu sforzu di mette in questu pezzu, u successu di l'adattazione in larga dipende. Cusì ùn abbia imprudata di sta grande opportunità è piglià a respunsabilità di seguità i seguiti simplicanti quì sottu.

Prima, almenu un mesi prima di a data di l'iniziu a prima campagghia, cumincià à observà a rutina di u kindergarten: facendu, camminendu, manghjendu, cene. Allora u zitellu sera più faciule è acquistà à u giardinu è e règule chì opera.

U sicondu, spiegàtevi à u zitellu à ciò chì anderassi in u kindergarten. Hè bisogna un avellu chjaru di stu locu: quale hè l'educatori, chì sò i zitelli chì facenu, è quali sò e reguli in u giardinu. Se u zitellu hè tantu chjucu, cusì dichdi cunverti pò esse in forma d'un conte di fata o una storia prima di andà in lu lettu.

Attenzione! Ùn create micca e so illusions in u zitellu. Kindergarten hè micca un paese magicu cù unicorni è rigali. Hè megliu di parlà a verità è a voce chjamà i punti negattivi, perchè chì in u futuru ùn anu micca diventatu un scossa per u zitellu.

E, in fine, ridere di i dubbji. I figlioli sò assai sensittivi à a più pocu incertezza è cumu manipulatori prufessiunale anu usatu necessariamente esse fluttuazioni per i so propiu scopu. Speak about visiting the kindergarten su manently, ma cunfidenza, salizzendu chì questu ùn hè micca solu necessariu, ma dinù un fattu assai onorevoli.

Organizazione di u primu ghjornu in u giardinu: ciò chì piglià è ciò chì deve esse preparatu

Allora, stu ghjornu hè prestu è, dunque, hè u tempu di verificà chì tuttu hè prestu. Cumincià cù una lista simplice di e cose chì voi bisognu. Comu regula, i educatori stissi una sta lista. Avete a cura di pre-compra tuttu ciò chì avete bisognu. Preparate un pacchettu cù e cose di u zitellu: cambiassi i scarpi è u vistitu, un gruppu di mutanni, un pannu o di servilluli.

Hè assai prubabilmente, per a prima volta, abbandunarà u zitellu in lu kindergarten per un sulu parechji ghjorni. Oghje, più educatori è tendenu addevi gradualmentu, chì hè menu traumaticu per una psichica di u zitellu. Dopu qualchì una settimana, u tempu di u babbu in a kindergarten anu aumentatu è ellu ferma per lunch. Finu à quì, sceglie pricate per avè avè aduprà u vostru ropa di colazione è a salute per l'impresa.

Ùn si scurdanu di a preparazione psicologica. Benchate, se qualchì pocu mesi prima di u giardinu, anu assistitu à e classi in u centru di sviluppu di i zitelli, o almenu aumentate u circhiu di cumunicazione tra u zitellu è i so cumpagnie in u situ. A maiò spessu hè un numaru assai in u sughjettu di i zitelli chì facenu difficultà l'adattazione.

Inoltre, un grande sbagliu chì parechji parenti facianu in u primu ghjornu hè una scuperta imperceptible da u gruppu in un tempu quandu u zitellu hè distractatu da i ghjucadi. In questa situazione, u zitellu ùn quede unicu in un ambiente pocu chjamatu, chì prumove u stress. Hè impurtante chì ellu ùn ha micca temeratu, perchè è sicuru d'intruduce à l'educatore. Speak to the child the exact time when you take it, for example, after a walk. Dopu fattu, basgià u zitellu è cunfidenza. In u nisun casu ùn mancanu ùn sìanu intendendu un chiancì e lacrimi, altri à l'avvena u zitellu saria di sicuru chiancià per disuccisce.