Matrimoniu

"Ciò hè a nostra vita? U ghjocu! "Sì, ancu ciò chì! U megliu in u mondu. Avvicìnate questu idea prima, quellu chì prubabile, ùn avissi micca ripostu. Dopu tuttu, avete da principià à trattà a vita cun pensativu - immediatamenti quì ci sò prublemi. Eccu, dicemu, una vita famigliali.

Ci hè unu di noi per quelli persunalizazioni chì si fà stancanu à ghjustificà solu nantu à a scienza. Selezzione di littiratura speciale da a serie "cunsigliu di i psicologu", lettura attente cun un lapis, à spessu prenotazioni. A furmazione tiurica implica esercitivi pratichi, analizazione di ciò chì succede ... È cusì ghjornu dopu ghjornu, annu dopu annu ... A frase favurita "parlemu seriu in bocca" tragetta immediata a pentu è u pensamentu chì veramente ùn hà micca bisognu di ferà senza pacienza à u grecu è, ùn importa cool, tù detechjarà i vostri denti è intimi in qualchì tempu è sullurdati. Un aggradèvule - hè questu "servitore penali" chì i psiculoghi paganu assai attenti è aiutanu cun tutte di cunsiglii per "sopravvive" è stabilisce e relazioni.

Ma a seconda balena, nantu à quale, sicondu parechje felice felice-long-livers, i relazioni di u matrimoniu sò guardati, nunda hè dedicatu. E cumu parlà d'un sensu di umuri seriu, hè pussibule? Ùn pò micca pristà l'analisi, è ùn ci hè nè benefici, induve ensureanu di scrive u cunflittu famigliali cun un bellu chjuchevule, guidanu un diagricitu constructivu, suggèvule à a dissigrazzioni cù l'associu o, à u cuntrariu, fegate è arraggià nunda l'affare.

Termini di ghjocu

Ma puderete vede à a situazione diferentamente. In verità, nunda in a nostra vita hè assai cusì un ghjocu, cum'è umore. E perchè ùn pruvate di derive un settore di reguli per stu ghjocu? Bonu, almenu apprussimatamente. Allora ...

Numero di juge. In generale, qualchissia, hè ghjustu hè una quistione di dui - un omu è una donna.

Scopu di u ghjocu. Certamente, per stabilisce u contactu spirituale cù a vostra "a mità" è venite à questa senza una longa rifarenza dulurosa, ma rirendu, chì portavendu à sè stessu è à una persona vicine. Questu ùn significa micca deliberatamenti ignurannu i prublemi chì inevitabbili arise in a vita. Hè solu chì pudete trattà di manera diversa, è hè più faciule per denotazione è di risolve cunflitti cun umore ca a notoria "seria" di cunversazione.

Inoltre, questu hè più bienu, e reguli di u ghjocu. Ci hè dui di elle - una belli (o solu risata) è l'ironia (o burla). Questu, sicuru, hè una simplificazione propria. Di sicuru, l'umuri à a vita di famiglia hè assai più diversa - da elochiu vede à rapprisentanu. Ma tuttu questu hè cusì individuu chì in un scopu tali frivulu ùn si pò micca.

Un chiste!

Pudete chjostà in modu diversu: graziosu è micca troppu, intelligente è stupidu, cun una pista è senza. Chistes canuscenza è fora - spessu hè solu una reazione diretta à l'avvenimentu o a frasa di l'interlocutore, senza pretendenza à a prufundità speciale. In ogni casu, l'aghjettiva di a "teste più alta", induve induve implica un subgénero è esse bisognu di una persona in biera, una certa skill.

Hè interessante chì à u principiu di una vita cunghjunta, a risata in a famiglia sona, forsi, più spessu ch'è in l'avvene, ma, cum'è regula, senza nisun scrittore è senza un propiu spéciale. Quandu i dui averebbe cunnosce l'altru (cun ​​tutti i siculi è i minus di stu prucessu), i belli ghjè diventà più significante è propiu. U so rolu hè più largu. Comu regula, e persone chì vivenu sottu u stessu canzanu prima o doppu cumincianu à capiscenu chì, senza umuri, hè assai più difficili per evità l'arghjintivi inevitabbili sottuvanti. In corta, induve u divorziu seriu assai, witty - joke.

Ma u mumentu hè solu à cunflittu quandu u maritu è ​​a donna rappresentanu pocu a reazzioni di u societale à i so paroli, sò cunfidenti in l'adequateadienze di percepzioni. E si aderiscenu à a regula ùn accudete cù certu pruibitu (è sò in ogni unu di noi).

Sì di parlà più generalizatu, ùn hè micca necessariu di tuccà i partiti chì influenzanu l'autoestimu di una altra persona - hè un uvicu mignuru. Hè, sicuru, esiste ancu, è quarchi cosa hè impositu fà senza ellu. Inclusa in relazioni familiari. E ruvuli maligni pò esse usatu com un strumentu putente, cusì chjamatu e cose da i so nomi propri, purtendu a chiarità à a situazione chì ùn si trova micca nessuna di i partinariati. Ma, cum'è qualsiasi "medicina forti", applicau megliu in casi maiori. Hè ancu un ghjocu senza règuli.

Certi belli ... finu

In irunia sò ghjocu menu spessu ch'è in ghjallina. Puderanu, l'utilizanu com'è un scudo, esgitiate fora da u mondu esternu - s'ellu ùn si pò micca suitu qualcosa, è hè necessariu di adattà. Allora l'ironia hè solu insubituìbile. Questu - quantu esse dichjarete - difesa, è se avete a difendate da a vostra propria mette, chì hè bonu?

Aghju dettu chì e donne cun granni piaciri yazvit è sharp - è à u travagliu è in casa, soprattuttu se u capu di a famiglia almenu certe volte ragiunate à i pinsamenti è podnachki.

Ironici rimarche generalmente imply deep subtext - unu entende, l'altru passà per (accidintali o intencionatu). È s'ellu capisce è invece di piglià altare, ùn sarà micca offisu? Eppuru, pudete sempre retrocedi: "Perchè vo site? Ùn avete micca significatu à tuttu ... "E dete à fora, pare chì questu hè una perdita - tutte sse, a variante iniziale sia à l'interlocutore in a subcortu. Ùn hè micca surprisante chì hè l'ironia - u megliu modu di parlà fora di termini di pruibbizzione, quandu ùn ci hè micca a pussibilità di esurtazione diretta di disaccordu. A nanzu altra pregunta hè se esse bè chì questa situazione si sviluppa in a famiglia, ma se si sia postu, ùn pò micca esse cambiatu senza una manera pensativa d'accentu.

Ci hè ancu una categurìa di vincenu, induve l'ironia hè solu un affare d'onuri nnô stessu - cum'è una manera di pensà è ancu esistenza. Di solitu sò sti nomi assai witty, ligati à l'umore prudente è à un patronu è à elli, chì hè impurtante. Eppuru, si in una tale manera "dura", i dui cumpetenu in una basa equalizada. Allora nimu si sente "privatu" è a coppiu ùn vene micca di fà valdi.