Cumu insignà à un zitellu à ordine?

U sonnu blau di tutti i genitori chì u zitellu era pulitu, purificatu in a so stanza, pettini in vestite prima di andà in dorme, lavò i platti. Hè pussibile?

Sè vi scurdate di tutti i cumandamenti, di i pretendante è di dite chì u sonu à l'indirizzu di u zitellu in un ghjornu, perchè se sicuru vi cuntene cù sorpresa chì a parte di u lionu deve questu pricisamenti in u tema di pulizziunità è di pulizia. E tutte "cum'è un muru di chianciri," beni, i nostri zitelli ùn volenu micca cumprenderà l'impurtanza di stu prucessu. Chì ghjè sta? Pussibbildia, pofiziziunale, fiducia chì qualchissia vi farà per elli? O sò noi, adulti, fate quarchi cosa in male?

In fattu, a bisognu di veda versu un spaziu limitu è ​​pulito in i figlioli bastonu tardi. In attu, per questa ora ùn sò micca micca figlioli è micca figlioli. U scopu di riacquistari l'ordine in a manera più naturali hè generale per l'addezia, è spessu solu quandu una persona principia a so famiglia è di custruisce a so casa. Mentre chì u zitellu vive in u territoriu di l'adulti è, se nni piaciamu o micca, pigghianu un postu subordinatu, ùn mai rispose per ellu stessu. E questu hè normale. Certu, ogni unu di noi pò ricurdà un coppiu exempli da a vita di amichi è acquisti, in quali famìglie i picculi viventi sò puliti, l'orgogliu di i genitori è l'invidiera di l'altri. Ma questu hè, invece, una eccezzioni à e regule. Sti figghi di una età tempièghjanu l'amore per allughjà tuttu in i so posti è ripondenu l'ordine per una educazione propria, ma solu per a natura di u caratteru. Questu, cum'è una regula, petite pedanti cù un temperament flegmatic pronunzianu.

U reversu di a munita hè u teme di ogni violazione di u cursu di l'avvene, di divética di i reguli è a mancanza d'immediate in cumpurtamentu, mancanza d'iniziativa è incapacità à ghjustificà à ghjucà cù i pari. E zitelli chì sò passioni è interessantemente ghjucatu ùn ponu micca, dopu à abbandonà u ghjocu, ritrascenu dramàticamente à a rutina di vita abbucanti, perchè i ghjoculi sò quì sò stati abbandunati.

Cusì, i zitelli, ricordate: a vuluntà di riduverà l'ordine hè una norma di età, mentri a dispunibilità di e capacità hè più una escezione piacevule prima di "corse in" i vostri figlioli per l'imprecisione è a vuluntà d'invià tuttu u circondu in u casu. Ma questu ùn hè micca significatu chì u sognu di insignà à u vostru zitellu à ordine avà esse smeghjate finu à u tempu megliu. Solu l'uggettu di a vostra educazione in questu direzzione sonarà qualchì ligure: pò i paisani facilitate a vita propria (à elli) a vita, è se fussi, quantu? Certamente, puderanu. E hè bisognu di cumincià, veramente, prima - quì à 2-3 anni. Solu in questu casu, hè necessariu di ricurdà, prima, ciò chì era dettu prima, è in segundu, per osservà strettu parechji reguli, chì parleremu da quì sottu.

Regula un

Comu avete digià capitu, u zitellu ùn hà micca una distinzione naturale entre un locu limitu è ​​micca chjaru. Cusì, basatu nantu à stanzi cum'è "Fighjate quantu hè bruttu sò in l'stanza! Ùn ci vole micca! "Ghjè inùtule. Un zitellu à l'età di 2-4 anni, è si cuncorda di fà qualcosa "quant'è grande", da solu "compra" in u mutivu per imitate à voi è a necessità per a vostra appruvazione, u desideriu di esse un adultu. Questu hè chì vi pudete fà cunvince in u vostru desideriu di elevà a precisione di u zitellu. Hè bisogna un jocu, una imitazioni di i vostri accadenzi adulti, è l'azzioni cumuni. Piglia u pianu di a me mamma - ancu se u zitellu durà un raginu nantu à u pavone, lavò i piatti di l'ànima - dà qualcosa di mantene, ancu s'ellu vole assai. Dad vacuums - fate chì u zitellu hà daveru u manicu di l'aspiratore vicinu à e mani di u big daddy. O allora u pressu u buttone per vultà nantu à l'aspirateur - hè generale un piacè cumpliziu à questa età. Fate solu u zitellu à fiancu à ellu è cumparisce cumu è cumu fà (u mecanismu principalu d'educazione à questa età hè imitazioni). Un esempiu persunale hè assai più effikau chì parechji stori istruttivu di "i zitelli boni è mali". Ma ci hè una piccula "ma". Accustoming à qualchi capacità assume chì anu altri membri di a famiglia. Se la casa hè stata guariscenza, prima o doppu, u zitellu sarà di modu naturali à stu livellu in i cundomi persunale. In casu chì u "disordru di u travagliu" in a vostra casa hè una materia urdinata, è i piani sò lavati in ocasioni, ùn hè pocu putenziu di chjamà un zitellu à ordine: ellu risicarà solu à ciò chì vede "in fattu".

Regula dui

Sè pussibule, hè megliu per limità u territoriu nantu à quale u zitellu hè permessu di ghjucà: esclusene a cucina, u bagnu, u lettu di i genitori, i so scritta di travagliu. Ogni membru di a famiglia deve avè u so territoriu è u zitellu - cumpresu. Inoltre, l'area cù quale avete bisognu di cullà i ghjuculi, hà notificatu per disminuzione.

Regula trè

A pulitica ùn deve micca interrotta u ghjocu di u zitellu o impedisce micca di continuà. Per noi hè solu ghjucadore, è per un zitellu - l'impurtanza più impurtante in a vita, trattate questu cun rispettu. Si abandunò un casteddu incessante di cubi in u pavimentu, serà micca sbagliatu per rinfriscà - questu mezzu per interruperà u prucess creattiv, chì ùn pò esse rinunziatu. Ùn hè impughitu per cumincià u travagliu intornu à a casa, se u zitellu hà invitatu, o l'arrimbà di qualchì impegita interessanti. In questu casu, a pulitura tindrà un tonu emutivu negativu, chì prublemà di benefiziu e u zitellu.

Se avete abundutu di puliti in u viticulu, hè megliu ùn fà micca in l'absenza di u zitellu o senza a so participazione. Hè chjaru chì a so cuntribuzione hà da esse chjucu è più pare di un tentativu per tene tuttu u novu. Suffer: l'accultura cumminciata quì hè assai impurtante, u zitellu ùn deveria micca l'imprenza chì qualchissia cumplementà a so funzioni per ellu. È ùn scangialla, ellu pruvà com'è u megliu. A cuntrariu - quante spianitu di u pussibule, ludà l'appiccicanti per ogni cosa pocu in u prucessu di purificazione. Ancu s'ellu avà mantene un saccu per i ghjucarii, finu à chì si mette o cose chì rende sutta u couch, chì hè difficiule per un adulte per vene. E assicuratevi di dì à u zitellu chì senza ellu ùn avete micca avutu coped.

Saria bonu per riparà un o più casi per u zitellu, chì solu ellu in a famiglia. Chì ci hè un tipu di una fiore chì deve esse regule è rigulari in un locu in quale solu u zitellu hè statu affidatu à schisà u polu. Questu hè un passatu impurtante. U zitellu finiscinu cumentu di sentu "adulescenti" in a materia difícil di mantene a limpezza, s'addora à l'idea chì ci sò e cose chì ci vole à fà constantemente.

E, finarmenti, l'ultima punta: ùn cè micca aspessu per i risultati immedanei, ùn conta micca l'effettu rapitu à educà l'accurata di u zitellu. U muttu di questa materia impurtante è difficile hè quizata, sona cusì "Espera una risposta". È se tuttu hè fattu bè, perchè ghjè prublemi cù una "risposta".