Cumu insignà à un adulescente per vestisce cù bella è stylishly

Cammisa per e carrughji di a cità, emu percevenu chì i ghjovani è i giovani vistenu, è ùn pudemu micca dì chì mi piace. Aghju vistu un maravigghiusu nùmeru di mudelli in supermodeli inudiversi, brillanti è intreprendi cunfigurazione di culori, unicu è unicu, varietà di stili è direzzione.

È solu, per qualchì motu, l'impensizione hè creata chì sò tutti in folli, una massa luminosa solida, carente da individualità. Ancu a cumminazzioni di e cose belle ùn sò micca crià una stile chic. E pùa pensu chì cumu insignà à un adulescente per vestisce cù bella è stylishly.

Per principià, aghju bisogna à calculà ciò chì vulia. Dopu tuttu, bellezza è stile ùn sò micca listessi. Nant'à e pagine di i magazines di moda è i catwalksi di e grandi metropole di a moda, ci sò certe boni modelli. Ma u stilu pare, o ùn hè micca apparevutu, quandu u vestitu di l'u stadiu si move in vita. Per quessa, l'estilu hè definitu per accentu di l'apparizione in un sensu largu, dictazioni per individualità.

A capacità di vende bella è stylishly hè sempri una sperienza chì deveria esse studiata. A natura pò impartì un bon gustu, l'abilità di distinggià frà belli, ma a capacità di sceglie a bella hè a vostra, fate da u cullettivu sceltu, chì serà assuciatu à voi - una materia di sperienza, pratica è interminable quest. Chistu spiega u fattu chì hè più faciule per cuncreti un omu o una donna stylishly dressed trà e persone in questa adultità solu cà à i ghjovani. À l'annu, a vera assicuranza di l'autore, a persona si cunsenta chì ellu hè, ciò chì cercanu, è ciò chì hè postposta per l'impronta nantu à a so imatge.

Questu ùn significa micca chì ùn hè micca pussibule di train un adulescente stylishly. U u prucessu d'aprenu ùn hè micca troppu diversu da alcuna altre.

Un sensu di bellezza, stilu è puliticu, senza ellu qualchissia bellezza s'intraspira, in u travagliu in u circhiu di famiglia. Da una età primiata, u zitellu deve esse pulito, pulito, a vestizione deve esse armonizata in u culore, struttura di tela, creanu un gruppu. Se u zitellu sò automaticamente arristatu in ciò chì ghjè in u closet da quì sopra, ùn particularmente cura di u jersey à e mutandine o micca, per pruvà à l'adulescente sussegwenti chì ùn hè micca putente di vestite cusì, ùn sarà micca bellu faciule. Comu in tuttu, pudete ripetiri l'insignamentu morale à mila volte, ma se ùn seguite i principii divulgati propriu, ùn deveru micca sensu di edificazione tali. I figlioli amparate tutte sperimentate o ancu a spirantizza di i so genitori. Dunque, a più bona lezioni nantu à cumu insignà à un adulescente per vestisce cù bella è stylishly, chì pudete insegni - per esse un esempiu. Agree, una bella lezioni.

In l'addezia, i zitelli sò "impussibile". Circhendu à oppure à l'adulti, per pruvà l'indipendenza è a dirittu. Per ghjunghje queste scopu, tutti i mètudi, cumpresa l'apparenza, sò utilizati senza esse. Distinciata da aduprà qualcosa inimaginibbili hè assai più faciule ch'è da l'azzioni è e so cumpetenze speciale, cusì spessu i zitelli elli stanu un stile straordinaria. Qualchi parenti ùn anu micca bisognu di l'apparezza di i zitelli, altri, più conservadori, resistendu attivamente à i sforzi di pruvucari. I dui mètudi ùn deve micca rendi pożittivi. L'indiferenza ùn hà micca insignà nunda, è u rejetimentu solu furtificà u scopu di resistà.

A megghiu manera hè di pruvà à capiscenu a ghjovacciora. Infatti, assai mudelli di ghjuvanotti sò veramente belli, inusual è convenient. Dopu à ghjucà in l'adulescente, pruvate à diverse stili è direzzione, finu à l'estensi stressi di a subcultura di giovani (emo, punchi, stizzi di metallheads, goths), serà più faciule per un adulescente per venite à u mezzu d'oru. E quantu ellu puderete capisce, o vostre cosa o micca, senza tentativu, ùn pruvà micca è micca sentitu in tù stessu.

Spiega à l'adulescente chì, imitannu è circate di acquistà una cosa, cum'è l'altri, diventa parti di a folla, pèrdite a so persunità. Ma ùn insistiu micca à u vostru, se u zitellu ùn resta più persone. À questa età, essendu parte di a folla hè fresca. Better together, interessate in novità di a moda di ghjuventù, discussi, piglià viaghji cumercii cumuni, dà l'adulescente u dirittu di sceglie, ma spiegà cumu a vostra opzione hè megliu o megliu. Dopu tuttu, imiterenu i genitori, ancu s'elli ùn anu ancu esse dichjarà per elli per qualcosa.

Hè assai alluntanatu per sferisce a cultura. Arte fine, musica, teatru formanu a visione di u mondu è u gustu. Visita musei è esibizzioni, andate à u cinema, discussate u vostru avete vistu.

I massi media, l'Internet, a televisione abbastanza in l'infurmazioni nantu à a moda è cumu vistighjà bonu. Cumprà riviste di ghjuventù. I mo figlioli è i ghjovani lettenu cù u raffu, è seguitate i cunsiglii. Cumplena u mo culori di l'addevu cù l'infurmazione saria. Sì ùn avete micca infurmatu o inculcate nulla di a cultura di u vestitu, u zitellu hà avutu una idea. Solu solu hè una strada, cù i so esempii più stettichi.

È ancu, l'stile hè creatu da accenti, trivia è accessori. I paisani, chì a so zitiddina scatinò in una era di u listessu uniformu di a scola, riferenu à a robba monumentale. Solu più necessariu è praticu. Trovu cun difficultà à comprende a nicessità per ogni tipu di boli, schistughi, borse è una bundanza di costumi. Ma pudete capisce chì hè necessariu. Ùn hè necessariu indulge in tuttu, ma ogni adulescente possa avè un minimu di "regina".

Greet, se vede chì u zitellu fai una cosa. Fegate, ùn abbiate micca in-notificazione di una manifestazione di novu. Ùn averu micca scrittu: "Pigliate subitu" Intèndite esce per quessa hè u tipu chì u zitellu vole transmetre. In una disputa (micca in una disputa!) A verità hè natu. Dopu avè trattatu cun voi e peculiarità di a vostra persunale, avè intesu i vostri risultati favuriti, hè pussibule chì l'opinione di un adulescente nantu à a so ridícula aspetta cambia. E la volta dopu si vestisce di manera diversa.

Attenti è pacienza. Comu pudete vede, u listessu chì in tutti l'altri scienzi.