Cosa da fà dopu a nascita di un zitellu?

Hooray, tornate da u spitali cun una frarta! Dopu - un accontulu solenni, congratulations e raptures. Avanzate - difficultà è ... assai assai "quantu?", "Quandu?" è "perchè?" Se u mondu sanu hè un tiatru, è a ghjente in questu hè l'attori, da quandu hè spent longu tempu à studià u rollu principali di "mamma".

È ùn hè micca surprisante chì nuvellu di deci ghjovani omi creanu chì sò "primi-graders" chì sò assai, assai interessati in tuttu ciò chì hè trà u natuvidu, ma ... hè un esercitore seriu per via di a novità. Si i psiculoghi credi - quantu ùn credi micca - questa preoccupari a primu hè ancu uttigili. Ci hè chì l'ansietà per un ziteddu principia l'instinctivu maternu assai più veloce, aiutanu à aiutà a mamma per capiscitura megliu i migghiori è cun maestru maestru di i sotutti di cura. Hè una altra materia chì l'eccitazione è un timbiurdamu domine nantu à l'altri sensi a vostra mamma è ùn lascia stanza di u gioia di u so novu statu cum'è un ritrattu pràticu Nun vi scantati -.? comu mostra pràtica, sta cundizione pò esse urganizata cù u prima dui cundizioni -. armatu cù infurmazioni utuli, è lu secunnu - ". travagliu di a mo mamma" a pruvà di fà bè, U cunsigliu chjave hè davanti à voi, è cun u travagliu, mòglie mummiti, sicurizate vi vene! Cosa da fà dopu a nascita di un zitellu - leghjite l'articulu.

U sognu di u caprettu

Oghji ghjovani sò generalmente interessatu in quantu un zitellu debite dorme. Diciaraghju chì u zitellu ùn li devi nulla à nimu. Ma in seriu, digià in utero, forma un regimenu, in parti associatu cù u modu di vita di a mamma. È se u fogghiu era "attivu" raramenti, significa chì ancu dopu à andà in u mondu grande, hè duvule per dorme à 20 ore à ghjornu, fate brevi paesi per appricà à u pettu è ghjustu. U zitellu cù un "passatu" attivu hà du menu di dorme - à 15-16 ore. À u sicondu o terzu mesi, quasi tutti i zitelli sò 3-4 volte à ghjornu per 1,5 a 2 ora, è da cambià à dui sighjornu di u ghjornu (1,5-3) prima è dopu à u lunch. Dopu aduttà u fogghiu per dorme - in un cunlatu cun un pannellu lateral removable, in un stroller, in u lettu di u parente - hè à voi. Certu, cù un ochju à u fattu chì un sughjettu cumuni è assai più còmicu - per a notte, sarà pussibile alimentà u zitellu in un mità seriu, solu un levemente ghjuvatu nantu à l'u codice. Ùn àbbia paura di dà per u mulinu: a natura hà facilitatu chì a mamma stenni, risposta ancu à cambià di u respiru di u zitellu o à un scarnate scarnate (quandu, per suprattuttu, ella piddola di dorme o l'alcohol).

Bathing

Babies (si avevanu già una ferita umbilical), una "immersione sħiħa" in u bagnu duperimentu hè abbastanza: ùn hè micca pruibitu bagnachja un petit "nadoru" in un bagnu bagnu (deve esse lavatu è rinfuccatu bè appassiunciatu bè), cù l'amparazione di i fundamenti di a natante di nanzu. È ancu in a primu settimana, hè megliu urganizà un bagnu adaptativu in u bagnu, intrappenu u zitellu in un diaperu. Ùn si scurdate micca quandu, durante u primu mesi, i zitelli sò ricumandati à bagnate in acqua fubbia 37 ° C. A temperatura di l'acqua deve esse misurata cun un termometru impermeable o un metudu custituitu (se tuccate cù u codice di l'acqua, quasi ùn sentenu micca, chì significa chì a temperatura hè ottima). Pudete aghjunghje una solule rossa di u permanganatu di potassiu à l'acqua (dilùscinu cù un tazza, assicuratevi chì ùn ci hè micca un solu granu chì pò causà una ardente si vene nantu à a pelle) o una soluzione fresca di camomile (1 colazione per 250 ml d'acqua fogera). Sapori ghjunghjenu (senza fragrances aromatiques) è shampoo "senza lacrime" lavate migghiate più spessu ch'è una volta di simana.

Lavatrice

Dopu ogni caminu, ciamuni "grossi" (ponu esse à 5-6 per ghjornu è più freti) lavate u zitellu sottu un corpu d'acqua calda. Cia ristetta u zitellu da una banda, portanu vicinu à l'acqua, cù a seconda guidà l'acqua à u fondu u ventu di u zitellu, andendu da u fronte à a retrovisite - hè da, da i genitori à l'anu per prevene l'infezzione. Cù u rituali, scacciate i spugliati di i zitelli cun una bagnata è arrange the baby per un bainu d'aire di 5-10 minuti. . Hè curioso chì i zitelli "spoil" u diaperu solu duranti a picciuttedda, mentre chì satu saturatu cù latte, dolci s'innamora. Cumu serà? Ùn ùn mi svegliate - necevarè u zitellu immediatament dopu à despertarà u zitellu, prima di applicà à u pettu.

Trattamentu di a ferita umbilica

Questa prucedimentu "prescrittu" duie volte à ghjornu - in a matina è dopu à a sera di bathing.With l'aiutu di un swab o piette di cuttuni, geganti 2 o 3 gocci di peròxidi di l'idrogenu in a ferita umbilica, sguassate i crosche secca cù un sbattulu di cuttuni, po patu i rossi di l'umidità cun un pappu sicuru (o un pezzu di cuttuni) dopu - trattà a ferita cù verde, lubricate a ferita è a zona vicinu à u zuccadoru. In u mandullu sarà guaria in 2-3 simpati, ma se si in a ferita era una inflamazione o purulente alta, apressu à u medico local.

WC morning

A sessione di a limpezza hè guidata ogni ghjornu, per questu quì hè disponìbuve di cullà «utilii» - cornuti di cuttuni è articuli di cuttuni, servitori, pipette, pergexenu di l'idrogenu, zelenka, un tubu cun un criaturu è un cane cù un oliu vegetale sterile in un casu indipendente o in una bandita. discu cù l'acqua in a direzzione da i cantini inturniati à l'internu, poi di asciugà u front, cheeks, quella, è colla. Aghja l'armati cù l'alchimeri umdi di cuttuni. Agglumerà a zona dopu à l'aricchi e fora senza toccu à l'audiu canal. vale à dì, s'ellu ci hè una raghjoni: u grande "jammiruzzu" impedisce pistìcciuli è Lucía nurmalmente si rifiriscinu a lu pettu. Ma ancu per questa raghjone, ùn elite micca à a punta di u zitellu cù un sbattulu di cuttuni - pò fàrimi faciule a ferite a mucosa dilicata. Hè abbastanza à gripterà 2 o 3 gocci di salina à u canru, poi pusau u foglie cun u zumme - a crosta ùn fate micca lentamente "evacuee". Rotik imsaħ bil-ġilda mimxuta biex tneħħi l-ħalib xott.

Applying to the breast

Un momentu chjave per ogni mamma, ancu s'ellu hè bisognu di l'algoritimu cusì à u principiu di a vostra "storia di latte":

♦ Fusione u to pettu à u to palme d'arme per quandu i 4 ditti sò situate sottu, è u grande - in cima di u pettu;

♦ flatten the breast in l'area di areola è toccu u triangulu nasali è spout cun un pane;

♦ quannu u zitellu apre a bocca larghevule, hà da esse trasfurmatu più vicinu à u pettu, è micca vice versa:

♦ inserisce u pezzu è a parte inferior di l'areole in bocca di u babbu è cusì chì u pico hè in u spaziu di u palatu di dolce. In questu casu, a spugna sottuvisione di u mulinu hè vultatu fora, è a lingua hè reducuta è soccia u borsu da avà;

♦ À l'alimentazione, pudete sèntelu u zitillù u zitellu (ùn deve micca bisognu o cliccu di a lingua).

Camminare

In contru à u puntu di vista pupulari, i nascenti ùn avete micca bisognu di "aire frescu", è una quantità maiò di l'oxygen.Moreover: i zitelli sò durmendu quandu sò disposti in spazii aperti, anu amatu ùn avè micca un movimentu di l'aireu vicinu à u spout. u diaper o o caschju di a mamma, poverono dorme fermu è lasts.On thise seguita chì in u primu dui simane pudete elettu, senza a mintizza di cuscenza, per caminari cù un mulu in u tempu bellu in a strada / balcone durante 5-10 minuti (cù u zitellu era megliu esse postu o in un sling) o Dopu quarchi settimani, quandu u zitellu crisciarà un pocu è siate più forte, ùn hè micca pruibitu di camminà cun duvore un ghjornu durante 30-60 minuti (salvo, sicuru, u clima hè senza ventu è a temperatura di l'aire hè micca sottu à 10 ° C). però, u colicu pò esse evitati. À questu, u zitellu deve esse guardatu à u poghju per almenu 20-30 minuti, perchè chì u zitellu hà maestru una parte di u latinu "retro". Dopu tuttu, si u mulinu ùn hè micca per un bellu pezzu in u pettu, sarà saturatu solu cù un dolce latte "di fronte", chì solu provoca colic, è a tensione nervosa di u zitellu, chì hè in burchica, dà spasme di l'intestinali. , spessu sottumessi fioru nantu à e mani è trattanu cù tenderness - cooing tranquille, pinzelluli è, sicuru, i più bè.

À l'esternu, l'appiccicatu curretta pari com'è u nasu di u zitellu è u restitu di u mandagulu contru u pettu di a mamma. Allora elu faciva a so mamma, u piacè di a so facciata sana, chì aggradisce assai in u pezzu è vi permette di cun tranquillamente a vostra manghjà. Ùn ci hè bisognu chì u zitellu ùn hà micca nunda di respira, è mantene un "lumbu" da u dito vicinu à a so nasu. L'action innocent pò causà un sguazale di u latte, ancu u zitellu "vuluntà" à a fine di u capicellu è ferà. A natura savurosa hà assicuratu chì l'ale risuali di u nasu di u babbu ùn lasciaranu micca suffocate. Hè ancu naturali chì, cù l'apprezzamentu propriu, a mamma ùn devi mancu u dulore. Sì ci si trovanu malati, pigliate a pene senza ferite u pico. Per fà quessa, entra cuinzà a punta di u dettu (cun ​​un petit cuscinettu) in u cantonu di a bocca di i migghiori è spresioni cù e so inginu. Allora aghjunghje u babbu novu, pruvatu di seguità a règula di appiccicciate propriu.