Cumu lavu l'capelli degni

A prucedura più impurtante cù a quale cura di pelle principia hè u lavare per u capellu, duverà funti cusì cusici è ienichi. Per u pezzu naturali, sanu, senza danu, u lavatu puntuale hè un prucedimentu di cura suficientemente. Ma avà hè listessu chjucu di truvà una persona cù sti capelli, a maiò parte di spessu, sò micca aghja, dannighjatu da l'usanza frekwenti di un secadori di fiori, di ture, ultraviolet, di malnutrition. Per quessa, u capeddu di una persona muderna hà bisognu d'assistenza currotta è lavatu propiu.

A primu dumanda chì risita in i capelli hè a freccia di lavare. A massa di risposte: da ogni ghjornu à 1 ora à una settimana. Avete bisognu à selezione a freccia ottimali chì hè bella per i vostri capelli, per ùn avè micca cammellu cù un capu brutta, ma ancu ùn lasciarli più spessu di l'esse

E u pianu naturali è sana hè abbastanza per lavà 1 ora in 5 ghjorni, senza cuncepimentu di u mezzu di lavare, l'espetta di u vostru travagliu, l'ora di l'annu, etc. U capeddu grassu hè fatta assai rapidamente è ùn hè micca attente è esteticu in u sicondu o terzu ghjornu dopu chì lavora. Pruprietà di i capi ucchiali avìanu da ricurdativi chì fasi facianu u pesu di u capeddu grassu, questu hè: pittendu freti, chì stimulatesu u travagliu di i glànduli sebacies, manghjendu i culti chì sò satuati cù carbohydrate (zuccheru, dolci, prudutti di lignu, etc.), corsi d'alt . Prucessu da questu, si pò cunclusu chì i capelli olii seranu correctu per lavà in una freccia di una volta ogni dui à trè ghjorni, utilizendu u tipu appropritu di capelli di capelli. I capelli siate sò lavati una volta in 8-10 ghjorni, è trà i prucessi di lavavvi à fà rinfurzà i prucessi di cura di i capelli, postu chì quellu ghjale hè spiciale è frutti.

Un rolu impurtante hè ancu ghjucatu da l'acqua chì utilizate per lavà i vostri capelli. Ogni omu sapi chì l'acqua chì flussi da u grigiu, cuntene assai salti è hè strittu. Per utilizà i benefizii di lavà i vostri capelli assai più, questu acqua hè devagliatu per un tempu assai longu. L'applicazione curretta di shampoo a capelli hè quella manera. Doppu averà u so capelli, bisognu di fà una emulsione di shampoo è acqua, per esempiu. ghjustu disolvi una piccula quantitati di shampoo in acqua è appliice i capelli à l'emulsione, è ùn pruvate micca di friccià u shampoo direttamentu nantu à i capelli, affucannu cusì. U capelli ùn deve esse almenu duie volte. À a prima volta solu una parte di dust, dirt and sebum hè lavata, dopu à u sicondu lavagna u capelli hè finamente nettu. Assicuratevi di assicurà chì i capelli ùn anu micca u minimu crescenu di shampoo, tk. i capelli si anu fatta assai rapidamenti, fate cuntenenu è scumpressate.

Aghjustassi ancu à travaglià ciò chì hè impurtante per i capelli è di a temperatura di l'acqua curretta, ùn deve esse micca troppu friddu o troppu caldu, postu chì questu hè dinamicu ancu à a cundizione di u capeddu dopu à lavare. Per esempiu, u fatter your hair, u cooler l'acqua hè stata aduprata. A temperatura di l'acqua, cun ideale, deve esse 35-45 ° C.

Dopu lavatu, i pittusi mussurichi ùn sò micca cunsigliati finu à sicondu, postu chì hè in questu un momentu chì sò assai faciuli di ferite. Sì bisognu à pudè u puderà, da fà cù pettini di legnu o di plastica. Hè megliu per pittate i capelli prima di lavà, allura u prucessu di pittannu dopu u lavare ùn fate micca moltu bugie. Ùn si scurdate micca quellu pilu longu serà u dirittu di pentunà da a fini, è micca da i radichi.