Chì deve fà facci dopu lavà a mo riti?

Prima di decide di salone per lavà a vista, fate infurmazioni di i vostri amici è sceglie u qualchissia chì, da i clienti regularmente, ùn pruvucarà micca quelli. Questu manera vi evitarii e cunsequenze chì pò esse dopu a limpezza di a faccia. Ùn àbbia paura di surferà un pocu è elettu un metudu di hardware, duverà parechji effetti laterali chì a manu di u maestru. Maestru doppu a purità a so faccia farà una maschere speziale chì prutege a inflamazioni, rilighisce a pelle, saturate cù nutrienti è umidità. Inoltre, u duttore cunsiglià per caccià a cura di a pelle dopu a purificazione.

Ciò chì avete bisognu di fà dopu chì necece a vostra face

In i primi ghjorni dopu a limpezza di i vostri riti , avete bisognu di scumparu o ghjuvelli, capiscenu perfettamente a pelle è ùn deve micca spuntatu. Allora pudete dighjà utilizatu creme hidratante, hanu da esse pruponenu e sustanzi antichiuranti. Aduprà scrubs o caccià a scorcia, aspittazione chì questu modu i flakes passanu rapidamente, hè categoricamente contraindicata. A pelle precisa un tempu per restaurà a barrera protettiva, ùn deve micca esse effetti aggressivi, altri ùn anu cavità è cicatrix. Compressi è mascara si pò fà si a pelle ùn hà micca infurmata a inflammazione o u prucessu di regenerazione solu duoppu.

Se e cose sò sbagliatu chì pudete esse sbagliati, scabs formanu nantu à a pelle, pruva è fessi, poi bisognu di cuntattu cun dermatistu o un maestru chì hà fattu a prucedura. Ancu quandu u prucedimentu vinni fatta in qualitati, postu in questu casu ci sò ecdysises e leve infezzione, hè una reazione normale. Per relieve l'inflamazioni, fate cumpressi friddi, utilizate suluzione di clorhexidine cum'è antimicrobiale.

I maschi ponu esse preparatu in casa, sò catturiti nantu à a cura, dopu à purificà a faccia: per esempiu, basatu in l'oliu d'oliva, di a proteina, di grassu crema. Pudete preparà una reçu - per muzzile di u ziddu di limonu è di a prutezione, sta cumula cù un biancu blanaraghju a pelle, dopu à u prucessu perfetta aprite i pori è difende a suscettibbilità aumentata. Ùn pudite micca lavare l'acqua, chì cuntene di u cloru, rindiarà a so pede sensibilita. Stu acqua si deve esse cambiatu in acqua di scuzzulate (per questu, l'acqua ordinariu per fogliate è fretce), duverà aghjuntu l'acitu di sidru di mazza o duie pate di zucchero di limonu per creà un ambiente acicatu. Hè resistenza è impedisce u crescente di bacteriu. Questa pellesi deve esse nutrittu cù cunfitti di vitamina, prutegge a razza da i raghji UV, ùn utilizate micca a maquillaje durante u prugramma di recuperazione, quandu a pelle hè privata di a barrera protettiva, u risicu hè quellu chì aumenta a sensibilità di a pelle è poi serà difficiule di rimette di e consegni. Sì avete aduprà a vostra pelle, prima prupone di fà maschere casca per a purificazione, ùn deveranu micca sensazioni di disgrazia è ùn ci ne saranu cumplicature.

Laser cleaning

Dopu a ferrazione laser, a pelle hè strincata è pruva per sette ghjorni. Redness hè di 4 ghjorni. Perchè almenu 3 ghjorni, hè megliu ùn mancassi a casa, perchè a pelle ùn hè micca prutettore di bacteria è virus, assai sottopetable à a radiazione ultravialevule. Dopu à una settimana, u roghjunzu si passanu è pudete aduprà crema a crema.

A pelle rinforza da recuperà à 10 giorni. Ci hè una pruppia di pezzi antibacteriale è anti-burn ungüins, è da seguite i crematori. A pelle dopu a purificazione meccanica esige a ristaurazione speciale. Sì a prublema da a cugliera di purificazione di a pelle, appliice l'Aloe Vera gel nantu à a pelle.

Se, dopu a purificazione di a vostra faccia meccanica, avete avutu risu in forma di infjammazione è ferite, u zunardu anu da esse applicata à i spazii affettati, è, prima di partiri nantu à issi spazii di a pelle, prupone l'inguentariu salicylic. Quandu ùn ci era micca prublemi dopu a purificazione meccanica di a pelle, avete bisognu di continuà a cura di a pelle à u ghjornu, da turnà à a so cumpagnie di ogni ghjornu. Dopu a limpezza di a faccia, ùn pudete micca toccu a so pezza finu à chì u verminu scorri.