Cumu si scorcia di raspberu di l'elite?

U beddu pilu sano hè in questu l'orgogliu di ogni donna. Cuscenza per elli dumandate assai, un rolu impurtante in questa rituali hè interpretatu da pettini, pettini, sbagliati. Duranti l'usu, anu aghjustatu, è avete bisognu à pudè appruduciaramente bè per a saviezza è di a salute di i vostri rutti. Hè chjaru chì avete bisognu à fassi cù regularmente, i raspagghi di u fugliale hè sempre perfetta, u principiu hè "Comu è cusì!" Ùn hà micca travagliatu quì. I cepellini accumini a terra, a caspa, i residuli lacati chì teneanu u capicu pessimu. I mette di nuvità dipendenu di u tipu è di u materiale di i pane è i sbagli. À i patroni di una testa densu di sentenu cù i raspiaghji di coghju di grassu scorciate u ziziu più veloce. Accessori per i cura di capelli ùn sò micca boni, ma e donne chì anu vistighjenu l'aspecte soberly ragiunonu chì u miseri palesa dui volte. E dinò «pittori» "marcati", hè necessariu di amparà certi modi di a so purificazione.


U prucedimentu di lavurazione cumincià cù a rimesse di i capelli ponni. Per certi tipi di spazzole, per esempiu, da Anna Sui, questu hè faciule fà. Hè abbastanza per piglià i dete di i capelli ricchiati nantu à i denti, è tuttu sarà bè. Se perchè parechje persone trascuratatu di pulizia, i capelli accuminu assai, pudete aduprà un puzzicheghju, u prucessu passarà più veloce. Stu metudu hè assai cumuni per pettini, ma pocu micca adattatu per i raspielli. Particularmente simple, simpricimenti aduprate un pappu d'uttellu plasticu cumuni cù denti sparse, puderete sfracerà i capelli da u lavamperu senza alcuni prublemi. Solu hè bisognu di fà cù movimenti ferite. Ùn ci si pò esse aghjunghje se qualchi picculi ucchjate di culpisce i denti nantu à una superficia dura o tràmbulu per chì u mote pegaticu è i scalci di castagna sò sottu. Dopu a rimessa di u capeddu, u lavugliu era lavatu.

A maiò parte di ciucieri cù pepite faciale di i caschi di Philip Kingsley pò esse lavati cù acqua e sabbu di calori senza sapi maiò. Ma avete averia bisognu à u lavu, per esempiu, pentinali, in quale i pads sò chini di l'aria. L'acqui sarà cascatu di l'ombra di u ventu è distruverà i pincini. Per quessa, secondu u tipu di cepu, pudete immerse u pruduzzu in acqua inodore bè è ripiglianatu cù cura, o rinfriscenu solu l'estremità di e tinglie. Certi di nylon ùn sò micca teme d'acqua è sapone, ma u cane da u porcu salvatariu hè assai inestabile à l'umidità eccessiva è pò esse affettatu .

Per un lavatu raziunale, usa soda di cocerite. A ricetta hè simplice: aghjunghje l'acqua à l'olla, aghjunghje una cuchita di soda, dip u capelli per un pocu minuti in a suluzione resultante. Dopu a rimuzione, a terra hè ridotta solu.

Hè da esse in mente chì quandu i pittannu i raspi di capelli di u ventu sò in cuntattu cù l'umidità, è questu ùn hè micca sempre desideriu da parechji elementi. Da l'umidificação, i manichi di pupi MarliesMoller da moda, da pezzi naturali da u legnu naturali, è di manufatti decorattivi made di metallu o di plastisinsi da altri pratiche non-wear can be damaged. Per priservà a qualità di a so superficia, pudete in mette cù paper towel.

Alcuni fabriziarii di cumpunenti per i capelli di furnisce i so scarelli, cumprità cù i so scarelli per a limpieza, chì face assai più faciule d'a cura di elli. Sì sì un felice proprietariu di i prudutti Mason Pearson, induve una cumminazzioni di tingdi di nylon è tufonce naturali (un ciuvinu o, quandu fermamente indicatu ind'è l'urdinamentu di l'assistenza, un verra) hè stata utilizata, ci hè un pincelu di nylon per conserve a purezza di uvass beams. Infine, l'effetti di l'acqua è di u saponu, cusì indelicendu per esse elite "jucà", seranu ridutta à un minimu.

Per paraphrase quota chì u teatru accuminta cù un perchente, pudemu assicurà chì u pezzu di una donna (è di un omu) accumenza cù u so pente o un capelli di rasata. È ùn importa micca, hè un pezzu di plastica simplice è cuddaru "fancy" cù u doru in bandione nantu à u manicu, necessitanu bè cù cura di ghjornu.