Cumu libbirà di una adolescente da un cumplicità d'inferiorità

À questa ghjovana, parechji sò di un cumplicità di inferiorità. Questa ùn hè micca surprisa, perchè a ghjovana immerra psyche ùn hè micca pronta per i prublemi è a cruelità di a sucetà. Per quessa, hè faciule per un adulescente per falla di crede in sè stessu è cumincià à circà parechji minusni in a so apucale è u caratteru. In particulare, stu cumpurtamentu hè stà in una ghjovana nova chì hè ghjustu cummincià à associà cù i membri di u sessu oppostu, videndu ùn elli micca solu amici. Ogni sapiutu chì i ghjovani pò esse summamente cruel e infruinzanu i so cumpurtamentu in u rapidu sviluppu di u cumplessu. In fattu, ogni persona vi in ​​ellu qualche inferioritaire, ma u migliore u so circundante, u menu ch'ellu fiavisa nantu à issi prublemi. Ma quelli chì accettanu adulte à i cori cruel e cynical, disperse da u cumplicatu hè assai difficiule. Hè per quessa per a tanti dritti giovani, u più urgente hè a quistione: cumu per liberà di una adulescente d'un cumplicità d'inferiorità?

Di sicuru, in u primu locu tuttu hè dipenditu di a forza di forza, di carattere è di rilazioni in a famiglia. Sì a zitella hà qualcosa per vultà per parlà è avè a risposta bellu, hè dunque più faciule d'affruntà cun quellu problema. L'adulescente necessita sempre u sustegnu è aiutà di più persone è savani. Por desgravate, à questa età, raramente scantemu à i genitori, cunziddi chì ci hè micca sufficientmente competent in such matters. Hè per quessa chì spiecenu di u cumplessu, sò improbabuli di aiutà, ma hè assai necessariu di sustegnu a sughjetti di u so cumpurtamentu (amicu, amicu). Hè tutti i medie è i mezi chì impedisce u sviluppu di u cumplessu è prutegge una persona caru da parechji prughjetta di a socializazione. Aiutà à ridivà di a ragazza di dislike per ella, in fattu, ùn hè micca cusì difficili, hè solu bisognu di truvà l'apparenza curretta. Inferiority complexe sò guariti cù l'aiutu di a terapia psicologica curretta, chì pò esse a realizazione da qualsue quellu chì cunnoscile sta persona sanu è capisce i so prublemi. Per quellu chì interessate nantu à a liberazione di l'adulescenti di un cumplicità d'inferiorità, pudete darete qualchi sgruppa simprici chì ponu aiutà à risolve i prublemi di un ghjovanu.

Allora, a più parte di i ghjovani raggiuni rispunniu assai forti à diversi cumendati di rapprisintanti di u sessu oppostu riguardu a so apiece. Nun mai oblite chì in addezia, i picciotti spessu si vede solu à a figura è a faccia. Quand'elli cumincianu un boomu hormonal, stu cumpurtamentu è cumprumbu è cumprinzutu. Per aiutà à una ghjuventù, hè necessariu di apprezzà apprezzà a so datu esterni. Di sicuru, a persona nativa hè sempre u megliu, ma, in questa situazione, hè megliu esse pragmaticu. Sì a zitella hè veramente bonita, da quandu avete bisognu di cunvince chì ùn deve micca attentatu l'appaciezza stuposa. Eppuru, in u casu quandu tuttu ùn hè micca cusì rosatu, hè necessariu di l'uttificazione unobtrusivamenti un adulescente find a so scusa è turnà da un fraternità falza in un cignu bonu. Perchè, se vede chì a zitella hà prublemi cù a figura - suggestionu marchja longa cù a ghjustizia è l'aerobica. Pudete ancu eserciziu in casa. A cosa principale hè di cunvinta ch'ella hè bella, ma grazia à i so studii serà simpricamente irresistible. Pudete ancu insignà a zitella à appendicuremu. Scegghianu e so vistimenti stylish è moda, insegni à mette in donna. Ma, in più, ci vole à cunvince l'adulescente chì deve rimbursà sempre i maligni. A zitella deve esse capiscenu chì quellu chì hè silent è à guardà u pianu, più è si ne ridìanu. Dopu avè cunsigli, ricurdate à questa età è cumincianu da quellu chì successu. Ùn si scurdate chì i più adulti avianu un pocu più argumenti è manere di risolve i prublemi. A zitella deve esse cunnisciutu chì una parolla pò esse culpita più più penosa di un prugnu, è e pele ùn sò micca una donna. Invece, in casu estremu, ogni rebuff hè necessariu.

Di sicuru, in a lotta contru u cunfortu di inferiorità ani aiutu à i libri in psiculugia. Ma vale d'innuvà avè nutatu chì diverse pubblicazioni di scrittura dubbiusi - questu ùn hè micca ciò chì avete bisognu di leghje à i ghjovani. Tali libri ùn anu micca travagliatu o solu esaggirate a situazione. Per quessa, hè megliu cunsultà cù i psiculoghi familiarii è recullà a letteratura in parechje, chì sarà facilmente piacevule per a percepzioni, è ancu per i prufiziunali efficace è prufiziunali. Parechji zicchini sò veramente aiutu di e publicazioni chì ùn anu micca solu l'infurmazione teorica, ma ancu parechji esercizii nantu à l'autoestrui chì aiutanu à elevà l'autoestimu è a crescita in auturità. Ma, però, ùn deve micca deveri assai di a psiculugia, cum'è una ghjovana pò esse suprani cù introspissione è cumincià à truvà prublemi chì ùn hà micca avutu prima. Per quessa, observe à capu per u fattu chì l'adulescente ùn pruvate à tutte e patologii psicologichi.

Certu, a zitella ùn ponu esse salvatu da una sucità chì ùn hè spessu micca à tuttu cum'è amica è l'intelligenza cum'è averia. Ma hè sempre cun ellu chì hà da esse chjubite. Cusì, pruvate d'spiegà à a zitella chì l'opinioni di u populu ùn pò micca esse solu pusitivi è avete bisognu à esse astratti da e parolle chjavi. In fattu, l'impurtante hè l'opinione di e persone chì valenu è pruvate aiutà. Hè ciò chì deve bisognu à sente. È i detracturi prime è bisogni avè bisogna chì i so paroli ùn ingannu micca l'autoestimu. Avemu bisognu di distinguishà i boni di i poviri ghjente è esse sociable. Ùn pò micca temerà cumunicà cù una nova persona, è ùn fate micca nantu à i picculi errore è i falluti. Tutti i pirsuni ùn sò micca perfetti, perchè avete a scurdari di tuttu u male è avanta cù a testa in alta.