Cumu libbirà i punti neri à a faccia

L'apparizione di dritti nìvuti (comedoni) hè u risultatu d'una salofissioni aumentata, per questu quale hè furmata questa anguilla negra. U situ nìuru hè u sebumu oxygen-oxidized. Questu hè micca sempre u risultatu di cosmoti di qualità di qualità è di qualità impurtanza, a maiò parte di a causa pò esse funzioni nutritiva, hormone, etc. Ma dispunibule di e cummerbeau pò è pò esse done!

Comu cumincià à vultà i miti nantu à l'agenti di purificazione è i mezi di rinfurzà i pori.

Prima, prima di chjudirà i pori, devenu esse pulita, e, per via di rinfrescà i pori - in l'ultimu locu.

Siconda, quasi tutti i mezi di rinfriscanti i pori anu una basa di l'alkohol, chì significheghja chì i pori hè strutu temporalemente per voi, ma l'alcohol anghjulughjule a pelle, chì risultà in una secrezione più intensiva di sebum, chì significa reintegruzione di i pori.

U terzu, scrubs sò solu una purga meccanica di i pori, ùn anu micca pussibule di penetraru prufonda in i pori, per via di tali garbiti, hè urdinata per avè una entrata limtera è estrema, ma un culore anu è impastatu.


Chì deve fà?


I cosmetologi cunsiglienu i seguenti:

1. Invece di rubio, l'usu di l'ombra di l'ochju - sò pruvati più rigorati è micca micca i porus. Per aduprà cosmichi nantu à quale seria chjamatu "Non-medogenu"
2. Per fà mascaras based in u rossu glutinoso è argilla bianca sò assugbi naturali.

3. Hè necessariu per fà scurdà di sapè di sapone è di u spiritu di l'alcoholiciu, chì ùn ùn secarà a pelle, ma stimule l'opara di i glubuli sebacies.

4. Uni parechji volte à settimana sia interessante di fà i banchi di steam (evite aqui quelli chì anu una tendenza à couperose). In l'acqua di zuccaru, fate una tela di tè è 2 zuttati di geranium, fate cù una siccica, mantene a to face 30 cm da a superficia di l'acqua, fate u prucedimentu durante 10 minuti. Pigliate a caghjà a cuminciosa cù e so dite è dui piezzi di lana di cotti.

5. Lubricate face di lotione: 2 tbsp. sposti di l'acqua minerale, 2 cullenade di l'acqua distillatu sannina d'avvelenate (pò esse sustituitu cù calendula decuccione), 2 zipre di cipressi olii essenziale, 1 goffia di palmarosa. Pone a mezcla in u fialu di u vitru scuru, purga in un locu fridolu durante 4 ghjorni.
Metu d'utilizzu - appliuncià un pocu di gocce di u mischju à un putru di cuttuni è di asciuggeru a face. Un altru oliu adattatu per cura di u prublema di u pelle: l'arbre rosa, a cammarinu, u geranium, uppia, lavanda, sànface è pachulelli. Tutte l'olii essenziali anu a capacità di pull up u fondu di u poru è di reduce a so grande dimensione.

6. Neteja indipindenta di a pelle cù l'aiutu di salinu o borax (cunsigliatu 1-2 vittori à settimana in a mancanza di prucessi inflamatorii nantu à a pelle): 1 cup of flakes "Hercules" hè struitu; 1 cullizzione di baking soda o borax hè aghjuntu, diluted cun u lattu à un statu cachey è applica à a faccia per 5-7 minuti. Allora hè strufinata è lavata in i movimenti di massaggi circhuli.

7. Aghju rispunzà i capiddi oxidati di comedoni, pudete di limpià cù 3% solu peròxenu di l'idrogenu. (Cursu - 2 simane, 1 staghjunu).

8. Aghjunghjite à i masks, cremes, scrubs, lotions sallitsilovuyu acid (culletra), dissolve sebum

9. Peeling in AHA-acids (in u salone)

10. Sulfu di u zincu (vindutu in i farmuttìmi omeopatiques)



la-femme.net