Cumu cura di a vostra peddi in casa

I difetti di a pelle apparentanu per a cura inutilità è a malnutrition. Amparemu à cose cumu cura pè a pelle à a casa è cumu per eliminà e difetti di a nostra pelle. Intendemu è scummià quale gustu di a pelle chì avemu avutu. Quale vulete cura di a pelle, l'appressu. A pelle hè divisu in secca è oliosa, mistica è normale.

A pelle seca hè bella, tendita, ma ferma risponda à u sole è u friddu. Hè bisognu à esse lubricated cun crema ogni ghjornu, se ùn avete micca, si scorcia è stà stiff. E cuminciari primi cuminzivi sò visibili rapidamente nantu à elle è i vasci ampliati sò noti. Ùn hè micca piacevule per guardà a so pelle.

A pelle Azzurri hè u risultatu d'una cura di pratica, l'anemia, a mancanza di vitamini, digestion improperi. Cù a tela greziosa duvete bisognu di molti di ligumi è frutti, ùn mancianu manciosa piccante, condimenti piccante, alcool, cura di travagliu regula di u stomacu. Hè bisognu di lavà di l'acqua fridda è di calde, acquistu di cumpressione, purificazione di mascarini, steam baths da a scorcia di camomile. Utilice i creati nutritivi, d'alta qualità. Per a notte nant'à a fàccia ùn hè micca impositu di abbandunà una crema, sultantu cercarle pori, è a pelle ùn pò micca arse. A crema avissi bisognu cù dete mani, è l'excrementu crema ci vole annullà cù una napulita.

A pelle Normale ùn hà nisun prislatura. U so deterioru due to care improper. Hè bisognu à adupratu cunzidenza, purificati di terra e polità, è pruvate mantene nove ghjovani è elli, usando cosmaggi per a cura di a pelle normalità di a faccia. Un menu di tempu per passà in u sole è in u friddu, serà megliu per a prutezzione di a vostra tela da u trattamentu più tardi. Se ci sò qualsiasi cundizione di a peddi hè necessariu di cuntattate cù un dermatistu, solu un mèdicu serà capaci di prescrive un trattamentu sistemàticu currettivu.

Pulizia di a pelle di a faccia.
Solu purtà pura pò esse bella è liscia. I difetti di a pelle puderanu esse chjappiutu cù l'aiutu di i cosmiculemi, ma solu per tempu, ma ùn anu mai pussutu liberà. Truvarete in l'abitudini di a pulitura di a pelle. A pelle di a notte hà da responda è ripusà dopu à un travagliu di u ghjornu. L'acqua allughjava u polu da i pori, esfoliate i cieli di a pelle morte, è purifica a pelle.

E donne cù a pelute intraggualu è sicuru, sò utili à cammellu durante una piccula chjachja o nebbia, a so peddi hè assai megliu.

Dopu una mancanza di umida in u pelle, a so marchja hè stata. In una crescita di u pelle di crescita in ghjiru da 90% di l'acqua è hè viscosa, elastica è elastica. A a donna in 60 anni d'acqua in e maggiore hè dui volte e ponu apprezzabile, a pelle hè cuparta cun una reta di rotulamentu, hè secca è flabby. Dopu trenta anni, a pelle ùn sò micca suffraru umidità è avete bisognu di utilizà creme hidratante.

Hè ricompatente per lavare l'acqua calenta, questa faccia hè sbucciata cù questu acqua, perchè i pori di a faccia aperta, è a so vulintà surtendu da elli. Ùn aghju intrezzione di u tostu intensiu, perchè ci sò più surne. Dopu qualchì tempu, abbandunate a scumetta nantu à a vostra riti, hà avè u megliu effettu, avete bisognu di ricchettu a to fàccia cù l'acqua fredda è freta. Puderà ricaricà è estrema i pori dilate. Avete bisognu di a to fàccia quandu i vostri mani sò bè ​​bagnu. Pudete rinfurzarà a circulazione di sangue si lavbe a vista cù una toulera dura. Ma s'ellu avete u tempu, ùn pruvate micca per asciugà a to fàccia, ma permette a pelle.

Skin nutrition.
A pelle tocca à esse limpiutu è nutatu. À a sera dopu à lavà è di pulizziari, hà bisognu di preparalli, per piglià diversi modu, chì cuntene vitamini. In quantità maiò, tuttu questu hè preghjudiziu à a salute. Un colpu spessu di crema sfumato i pori, a pelle ùn respira è solu u risultatu oppostu hè acquistatu. Per dà à a pelle a nutrimenta necessaria, hè abbastanza dopu à u lavare per fà un masaje cù crema.

Cumu fà un cumpressu?
Se tenete una stonda fatta, per dà a so frescura di a pelle, aiuterà a cumpressione. Per questu, pigliate 2 spugna, acqua calda è assai fridda, una piccula menta, calce fucsia, fiori di camomile. Ci sò stati brevante cù l'acqua furiosa, strain e usanu com'è compressu caldu. Prima di cumpressà, lavare, limpia è liggerà a lubricate a faccia cun crema, vicinu à voi site 2 bole e dui toweli. In una cuntazione, fate l'acqua fredda, è in altru calzu calore.

Allora ghjittisce, trasfurmate a sicugna in un caldo di caldu, strincemu, è poi aduprà nantu à a stare durante 1-2 minuti. Allora pigliate una bagnata in acqua fridda è mette in a to fàccia durante 3-4 minuti, è cambia a manu di trè à quattru volte. Finite u prucedimentu cun una compressa fridda. Dopu tali prucessu, ùn sarà micca traccia di fatigue.

In questa prucedura, avete bisognu per rinfurzà i musculi di a fàccia, per un tempu di scurdà di i so prublemi. Dopu à 10 minuti pò vede u risultatu di l'accion di cumpressi. Se a faccia s'hè dilated, vini di sangue, ùn pudete micca fà i compressi friddi è calori, rindeghjanu a pelle di a fàccia.

Cù a tela greziosa duvete fà cumprimi 1-2 vittori à settimana, è cù a pelle seca aiuta u fretu, cumpressi freti chì anu moisturize u tessulu di a pelle.

Recipes di màsculi.
A maschera pruvucassi una fasa di sangue à i tessuti, da quale i musculi sò elasti, elasticu, a pelle addiventa ghjovana è fresca. U megliu effettu pò esse uttene se fate un maschere prima di vultà à u lettu. Ùn pudete micca lascià u maschere nantu à a fàccia, dopu à un tempu chì ci hè necessariu di lavà fora. A mascara durà 2-3 i ghjorni.

Prima di applicà una mascara, pulite a pelle di sudatu è u polu, preferibile cù cumpressi o un banca di steam. Dopu avè impositu una masque, hè necessariu di minà più convenientemente, per rilassate u vostru corpu.

Hollywood mask.
Pigliate 2 cullizzioni di corallo o farina d'avena, fate cù biancu è bianchante finu à i formi spuma. A màscara resultante hè appiicata à a fàccia durante 15-20 minuti. Allora, cù un paddu di cuttuni manciata, rinfriscà a mascara secca, rinfriscà a face cun acqua cale è po cù l'acqua fredda.
Sta mascara hà rinfurzatu è pulizziari la pelle è aghjunghjenu a pelle tredeci un dulore.

A più magica Svedese.
Pigliate 3 cullenade di casgacciu è fegate cù una cuchja di meli, avemu tutta sera u prughjettu nantu à a to fàccia. Lugar à a bocca è vicinu à l'ochji guasgi cù cura. Dopu à 20 minuti, lavate a mascara cun un tamponinu, chì avemu inghjulazione previ in ​​u latti friquè. U cappuccino di curda cleanses a pelle, nutre è refrescante. Pò esse usate abbastanza spessu.

Avà sapemu cusì currettamente di a pelle di a faccia di a casa, è u sicretu di a bella pelle di a fàccia si compone in u so avè sistemàticu.