Cumu mantene a conversazione, cumu si un interlucutoru interessanti

A cultura di a bona cumunicazione hè pruvatu à incunità in tutti da a zitella, ma tuttu ciò chì puderia esse studiatu hè in spessu scurdata in l'intruduzione di a vita. Ancu s'è u cuntrariu, amparate novi regoli à u mantellu di a cunvegazioni, di diventà un interessante cunzidirativu, di cumunicà calmassimu cù e persone è deve una opinion positiva.

Cumu serà un interlocutore interessante?

U prontu "I".

A più impurtante in a cunvegazione hè u usu curretta di u prontu "I". Quandu una persona pensa à parlà solu nantu à ellu stessu, ancu s'ellu hè appiru à u tema di a cunversazione, l'interlocutore cuntene un sensu spessu d'oppressione. Ùn bisognu micca chì per ogni persona u più piacevule in a cunvegazione hè di participà à a discussione di i so affari è à sente chì u so nome hè citatitu in a conversazione. A manera più correttiva per preparà l'interlocutore hè chì avete bisognu à indirizzallu cù u nome è discretu apprezzate a so vita, affari. Naturmente, ùn avete bisognu di scurdà di stà à sè stessu, avete bisognu di pudè riorganizà tuttu cum'è sè stà parlendu di i vostri affari, aiutatimi, per piace à l'interlocutore. Di sicuru, pudete pocu vede l'auto-eloggiu per ellu stessu, ma quandu l'altru pirsuna faciale, ghjustu u corticu l'armati. Succe chì un monologu pò esse cusì: "Pensu chì questu hè ùtule. Era cuntentu. Amu piaci tuttu u novu. " A megli manera di sustegnu a cunvegazione, è diventà un interlocutore interessante - di monitorà a vostra conversazione è ùn dì micca sempre: "I", per via, questu hè un minus de assai persone. Ma in u casu, quandu hè veramente necessariu per spessu usar u pronomu "I" in una cunversione cù una persona impurtante per voi, hè megliu di pruvà a rimpiazioni cù "me", "noi".

Delicatizza.

Un altru puntu importanti in a cunvegazione hè dilicatu. Forsi si averebbe una quistione di quale diligenza hè involuttu, siddu l'interlucutore parra di quarchi cosa chì ùn avianu assai in disuri, o quarchi cosa si infastasete. Cumu pò esse risposta capiente in una situazione chì un voli sulu di gridà: "È sbagliatu!". Prima, vale di ricurdà chì culle l'interlocutore direttamente - hè solu inacceptable. In a frasa "Intìcciu à sbaglià", sarà l'offisa o in còllera, è in ogni casu, l'interlocutore hà da principià immediatamente per prucessu l'insulte, è ùn ne capisce micca ciò chì vulete trasmette. Agree, perchè parechji volte chì dite chì l'avversu ùn hè micca in tuttu, è in risposta sò una retazione difensiva è e risposti. Questa disputa raramente ghjustu boni pożittiva. Se vulete purtà qualcosa à l'interlocutore chì ùn hè micca dirittu, dicerà: "Probabilmente, avemu fattu avè malatu ... O: "Quandu aghju micca esaminatu a bona dumanda ...". In i casu estremi, hè megliu di fà a culpa: "Avissi avutu esse dichjaratu." Se a persona cù quale hà realizatu a discussione hè una persona ragiunale, beni, almenu educatu, hà da pudè evaluà e vostre parolle è dà a manera in a disputa. Pò esse ancu chì l'avicutu cuntinueghja a disputa, apprufittendu u fattu chì hè più dulce, in stu casu, rudeness in risposta serà inapproprita. Hè megliu esse imprudente, è più tardi pudete vede i risultati di questu.

Correct statement of the sentence.

Sì, per contrari, fate l'interlocutore sincerate culpabilhe, avete bisognu di custruisce una frase cum'è questa: "Pensu chì era stata una persona intelligente, ma si capisce chì ùn hè micca cusì ...". Hè u travagliu più efficace, megliu da a frasa: "Intrèddu un disubbiditu". Sì, à l'altra banda, u "you" o "you" si pronunzianu cù i pronomi, in istante, cumprendi l'autore di difisa, è l'accusazione usendu a parola "I" ti daverete a pusizione di u capimachja, è l'avversu - un sensu di culpabilita. Sì, è a vostra valutazione bassa di u so travagliu, l'interlocutore hà da vulete sfida, ma ciò chì pensanu micca esse sfida da quì à qualsiasi altru ch'è micca tù stessu. A persone di chì discutevi cun ùn dicerà: "Nimu, ùn avete micca disappruverente, sì assai piacevule", perchè si santevvi lògicu.

U pronominu "Semu".

E un punta più per quelli chì volenu esse un interessante cunzidirista. Se vulete vultà à acortamentu cù una persona, per appressu, vi rende avè dicendu chì in una conversazione dicemu "noi", micca "I". Dopu tuttu, u pronominu "noi" di a ghjente unisci. Se una persona sera intesu fraquenzi cum'è "Oghje ghjornu in discussione", "Semu bisogni", "Avemu travagliatu belludu", cumprende micca chì avete qualcosa in cumunu cun ellu, per quessa, devu pegà. A freba, questu truveru hè spargugliatu. Pick-up - un sistema di tecniche di programazioni neurolinguistique, chì sò intrattu à causà l'excitazione in a persona chì ti piace. Quandu a ghjente passanu nimu, un di l'associate sintetizeghja, dice "avemu" è fughjitu à l'altru per capiscia chì sò un pare forte - un solu sanu.

Nota:

Ci hè deve esse dichjaratu chì hè pussibile amparà à cumunicà cum'è cù e persone solu nantu à a vostra pròpia spirantà, perchè deve esse cumunicativu è ricurdate di e tecniche scritte in questu articulu, è pudete spenserà serà l'interlocutore interessante.