A persona hà assai amici?

Ogni vulemu averebbe pussutu quelli chì partenu i nostri interessi nantu à a parte, avè capitu è ​​sò disposti per sustene a ogni momentu. Queste sò u populu chì chjamanu i nostri amici. Ma puderebbe esse assai amici o hè una ilusione chì noi noi creà?


Difartenti periudi vita

In fattu, in tuttu a vita di a persona, un veru numeru di cumparachju pò esse realtà. Ma elli sò elli à elli solu in un certu intervalu di tempu. Ùn ci hè nunda nimu, sorprenente o hypocriticu nantu à questa. Tutti hà a capacità di cambià u cursu di a so vita. Qualchidunu di i so interessi scurdanu, altri pratiche vinianu in u so postu, altri scopi di ghjustu, gustati cambiassi è cusì. Hè per quessa, per qualchì motu, cun qualchì pòpulu, avemu principiatu à avvicinà cù l'altri più vicine, cù quelli chì avemu alluntanatu. Un rolu impurtanti si juga da quale gastru assai di u vostru tempu. Per esempiu, mentre studiu à una università, assai persone anu una amici forte cù i so cumpagnie è i cumpagni di classe. Questu ùn hè micca surprisante, perchè e persone hannu assai interessu cumuni, prublemi è temi per parlerà. Ma, dopu à a graduazione, a ghjente si distingue pocu à l'altri, perchè u tutale di crescenu menu è menu. Ma s'elli i so amichi sò veramente reale, è micca micca una cumpagnia di interessi, ogni ghjunta per elli serà bella, si ricerete sempre è si vanu per aiutà, se ne necessariu.

Quandu una persona dice chì ellu parechje amici, ùn vole micca sempre chì si cumunicava cun un grande quantu di persone à questu tempu. Solu in a so vita, questa persona cun quellu chì ùn pò micca vedà tutte u tempu, ma sempre si ricùardi è amori. È ùn importa micca u spessu chì si parranu, riunificazione è riunione in a realità. A cosa principal hè chì ùn pò ancu esse di sti persone.

Kindness

Parechji ùn criunu micca in questu, è crede chì u nostru munnu mudernu hè guidatu da l'ingerimentu è l'odi, ma i poviri boni sò veramente boni per i boni pratichi. A cosa principalu ùn hè micca di cunfundisce a misericòrdia cù a mancanza di carattere è l'ingenu. L'omu bonu sapiellu chì deve esse rifiuttu è chì ùn deve micca fiduciatu. Ma à u stessu tempu u sempre tandu di aiutà à l'altri, quandu avete bisognu è ùn fà micca à i ghjente di u male. In vista à una tale persona, l'altri populidi boni cumincianu ancu a circà l'imaghjini di a cumunicazione. Di sicuru, ùn tutti chiddi chì si cumprendi vicinu à e bonu natured persone hè bonu amici. Ma ancu quand'elli anu prisentatu è ci sò veramente assai amici amici vicinu à una tale persona. Hè per quessa una persona bona è aperta ùn hà mai capisce u puntu di vista di u male è mercanti, è vice versa. Quelli chì pruvate di purtari bè ùn ponu capisce chì qualchissia hà tanti amici è quelli chì pò esse fiduciati. E i persone chì ghjè u cuntrariu di i zitelli doleri, à u cuntrariu, sò surprised, perchè chì tutti cridianu micca chì i poviri boni sò assai picculi, o ancu micca à tutti. In fattu, u nostru ambiente, i nostri amici, hè un riflette di noi. Ùn hè bisognu di a raghjoni chì ci hè un dicenu chì unu deve viscuvanu un amicu, è pudete dì quale sì. In questa ci hè una verità di a vita. Da comu una persona sirelata à l'altri, a rilazione cù ellu addenda dipende. Una persona pò veramente avà parechji amici si tratta sempre di trattà e boni, ma à u listessu tempu si vede in u mondu, anu in l'illusione, induve tutti sò boni. Una bona persona perfetta capisce chì ellu hè u male, solu prova à mantene averà.

A sustituzzioni di cuncetti

Di sicuru, ùn hè micca sempre chì una persona hà assai amici. Fà chì quellu chì vole solu di pensà cusì è ogni cunnuscenza chì normalment trattà di ellu, principia à chjamà u so amicu. In questu casu, ci hè assai di sustituzzioni di cuncetti. È hè per questa persona chì assai dubite chì ci pò esse parechji amici. Infatti, ci hè una grande diferenza per un amicu è un bon amici. Quandu pensemu di un amicu, averemu da veru ciò chì passa per ellu. Induvularmenti, pudemu aiutà à una persona chì sapemu, ma si avemu qualchissia parechje impurtante, spessu postponemu a so prublema in u sicondu pianu. Hè assai raru chì i pirsuni pensanu à assicurà tutta di tutti, l'apupote già quasi aboutomessi. Stu cumpurtamentu ùn hè micca nurmale, perchè un vuluntà constantu per piacevuli è aiutà à l'altri dice di i cumplicati chì a persona ùn puderebbe superà. Ma s'ellu l'individu hà una psyche normalità è u prugramma di u mondu, senza eserita, hè nantu à l'amici chì ellu preoccupassi sincerità è senza pensà à i so piani, hè amici chì volenu aiutà à qualchissia per ogni uperazione, è per quessa, quandu ùn pò micca dari l'aiutu necessariu, a cuscenza accumenza. Dunque, se pensanu nantu à chjamate parechje amichi o ùn sò micca amici, risponde à a question simplificante: chì pudete sacrificà per a sia di queste persona è quale sianu disposti à sacrificà per voi. Ùn avete micca parlatu di sti pathos, cume i rinunziassi a vita, piglià a vostra ultima camisa è cusì. Ci hè cose più affari, e cose chì pruvà l'amici. Comu a vuluntà di fà una persona un donu chì ellu vole veramente, è micca micca qualcosa, solu per "otmazatsya, a capacità di tirà un assestatu impurtante è hà preseltu per aiutà, anche u fattu chì avete avutu planificazione assuluta. S'ellu hè u tipu di cumpurtamentu chì avete bisognu à rispettu à i vostri amici, è vice versa, significa chì questu hè una veru amica verità. Ma quandu ùn ci hè micca cusì cosa, sfurtunatamenti, pudete fà creà un apparenza per ellu stessu è l'altri è pruvate à burchicà per sè stessu.

Parlendu à u fattu chì avete parechje amici, ùn hè micca necessariu di cuntà u numaru d'appricazzioni in cuntattu è à u gustu à i vostri ritratti. I pagini in Internet è i coralli ùn sò micca amicizia in tuttu. Parechji amici sò una sintenza chì avete sapete chì ùn spende micca sempre, perchè se per un prublema quandu a prima persona pò aiutà, u quintu veni, è sè ùn hè micca u quintu, da u dicèsimu. Una persona pò veramente assai amici. Sulu u so numeru depenni de l'attitudine versu i pirsuni, versu un sè stessu, versu u modu di vita è cusì cusì, per quessa, se qualcunu dice chì ci sò veramente parechji amici cù quale puderebbe disperse, Allora ellu ùn si sapi cumu truvà e persone ghjustu.