Mamma e figlia - problemi in relazione

"Ùn avete micca capì me !!" - quantu spessu i zitelli è i so parenti sèntenu sta frasa di l'altri! Ma in fattu assai picca sta picciutta cù i peccatichi è i peccatori findi dicenu: "Mamma, sì u megliu!".

Allora chì successe? Perchè i nostri rilazioni cù muderni cambianu annantu à u cursu di a nostra vita? E micca sempre per megliu! Cume guardate da i prublemi in a relazione "Mamma e figlia", è cullà nantu à a direzzione di dui amichi, cunfidendu tutti i sicreti?

I sicogisti sustennu ca tutte e situazione negativa in a nostra vita hà necessatuamente imponì l'impronta nantu à una vita matura. E veramente, veramente, senza avè avè avè nutatu, chì crescenu, femu turnà in e nostre mariti.

È facemu i stessi erruri in relazione cù e nostre femini, chì avianu fattu per noi. Chì pruvàce prublemi trà e mamma è e so figliole? Ùn importa micca quantu trite ch'ella sona, ma e razzi anu da esse cercatu in a zitella.


Mamma e figlia, problema numero 1


Cume spessu a mamma mi dicenu: "Chi ragazza di ragazza site?" Sò un carusu! Eppuru, quale hè? Cusì? Bonu, penserete, u prublema - un vestitu hè tornatu ancu коленки hà micca fattu! Ma in questu mumentu u primu debbure u sicretu in u core di u zitellu - ùn sò micca cum'è a mo mamma, micca cusì fimminosa, micca cusì tritata. À l'età, u scuru torna in una fobia. E pruvate à u vostru megliu per esse "biancu è flussu", ancu chì ùn vulete micca à tuttu, ma mamma hà dettu ...

L'era di cumpagnie spugghiaru hà passatu! Tutti e donne sò in parechje diversità, ma questu hè tuttu u charm! Pudete esse un angelu oghje, è dumane un insuflettante bufaline! Fate quì hè u vostru puntuale. Dopu à quessa, sò femine, cusì fickle, è cusì cun noi cusì interessante!


Mamma e figlia, problema numero 2


Intendi chì tutti i più boni, a mamma inconsciente (è in spessu appena) crea un certu problema in a vostra rilazione. Ella voli chì esse a so copia, prova di realizà contru à voi, in a so famiglia, i tò parechji volte insinuvuli è i sònii. Music school, dance, gymnastics, and much more! È tuttu perchè a mo mamma ùn hà micca fà questu in a so zitiddina! Ma ùn porta micca questu piacevule ...

Capisce chì hè diffirenti per esse cum'è una mamma è per esse u clone! Sò un individuale! Be by itself! Incarnate e vostre idee, i vostri brami. È fate ancu esse una sezione di u boxe! Dopu tuttu, vi piaci.


Mamma e figlia, problema numero 3


Per a nostra mamma, sìammu sempre u megliu è più belli, ma perchè ùn avemu intesu parolle insulte più d'una volta? "Cù ti sì fugliu!", "Sempre sò fora di postu" "Quali sò i vostri pieridi tortu". Sì, assai più cose! È a più "frase": "Quale hè chì avete bisognu?". Immediatamente pari chì a figliola - un tipu di Quasimodo-sloven. E nisun omu nurmale accunsente cù voi ancu per vende in un busu, per micca di fà caghjà una offerta di una manu è un core.

I travagliu nantu à u vostru intimu internu. Aprènza à amà u stessu, anche u pettu à quandu a gente di voi. Aghjunghjite a to stima di l'autoreità, à sente à u vostru munnu internu. È ricurdate: tutte e persone sò individuali, ùn ci hè micca un omu assicurativu assolutu è freaks absoluto. In tutti ci hè qualcosa chì distinguisci da l'altri. Solu necessariu d'insignà sta diferenza in u lume drittu chì vi benifastu per voi.


Mamma e figlia, problema numero 4


Avete fattu giuramentu constantemente, a to mera critica per l'elegande scelta di vestitu, perfume, di travagliu, ecc. Ùn li piaci micca i vostri amichi, u vostru cat è (Ddiu impedite) u vostru maritu. È tuttu ciò chì ella espresi à voi micca in u testu direttu, ma "assulutamente per accidente"! Ma tutta a so dimustrava mostra quantu avà micca aiutu.

Soluvvi à u prublema : Parlate à a vostra mamma nantu à una pedagugia equitazione - di i so sentimenti, di e vostre rilazione, di i vostri vede nantu à a vita. Ùn àbbia paura di dì chì ùn voi micca piace. Cumprimentu chì a vostra vita hè a vostra vita. Oferta di truvà un modu cumuni di a situazione. Pruvate per fà qualcosa solu - vai da fà, vai per u salone di bellezza. Avè intesu da a mamma un prublemu - dà u cunsigliu in forma discreta. Pruvate è capisce a vostra mamma. Incapacità di trattà a situazione - ella critica inconsciente a tìa, a so figliola, è ti vulete u megliu!


Mamma e figlia, problema numero 5


A to mamma hè literalmente a vostra vita. Tuttu ciò chì hà bisognu di sapè. Purtate in cuntenutivu, simpatizza è chianci à qualchi u vostru umore sullen - cusì pruvena immensamente irritante! E quandu si cumincia à fate l'aiutà cù ella - pruvate ancu più di lacrimi è emozioni!

Aduprà a mo mamma - ella hè teme per esse inutilità per a so figliola, per quale era un Re è di Diu cum'è un zitellu. E turnate chì ancu senza ellu vi vene! Per a mamma, hè un scontru grande! Parlate à ella nantu à a vostra indipindenza, è cusì bè chì ella ci hè quì, è pudete cunfidenza di ella!

È se tuttu hè inutile ... Avete micca truvatu una lingua cumuni cù a vostra mamma, ùn importa ciò chì pruvate! Pigliate per quale ella hè, se solu perchè ella hè a vostra mamma - a persona chì hà datu a nascita è vi porta cum'è cusì. E, più impurtanti: ricordate chì noi chì seremo prumessi sò oghji, è ùn sò micca cunnisciutu cumu si cumpurtaghju cù e nostre femini. Allora, criendu una figliola, retrovisite a vostra zitiddina, è pruvate micca di ripetiri e situazioni è e parolle chì avete a frenzy è annurà. Sò per u vostru amicu u cunsigliu. Hè pussibule chì cù a vostra figliola sarete amichi chì ùn sò micca esse cù a vostra mamma.


mirsovetov.ru