Cumu mantene a relazione: l'impiegatori è l'impiigatu

In questu articulu, avemu immubiliate qualchì aspettu di i relazioni impiegati è patronali. Cumu mantene a relazione - u patronu è l'impiigatu? Cumu migliurà? Cumu truvà un accostu di u capu? Cumu cunsevi cù l'impiigatu perch'ellu si mette à travaglià cù piacè? Tutti issi dubbi sò assai impurtanti si voi u travagliu per esse un gioia per voi, è micca un pesu.

Prima, cogghiamu queste rilazioni trà u subordinatu. Moltu spessu ci parcemu chì a maiò parte di i capi sò tali tiranni è vìpare, è sicondu a liggi di meannessi, avemu u peor. Ellu vede à voi un spaziu vacanti, o rende sempre è scorda i so muttu. Ma, siddu appassi apprezzate per cumunicà cù u vostru patronu, a vostra vita à u travagliu ùn abbandunà micca una per ella.

A volte, cusì cumu u patrone hè cumportatu cù i so subordinati hè determinatu da u so caratteru, perchè per esse un capu, unu deve avè qualchì qualità rivolta di guida. Se qualcosa l 'offende in u cumportamentu di u superiore, pudete pruvate di parlà cun ellu è dite da ellu, forse ellu hà da piglià i vostri vostri brami. Se ùn avemu micca pussibule, pruvate aghjurnà à u so caratteru.

U guirreru autoritariu ùn piace di discussione di e so decisione, si devenu esse realizatu senza dubie, perchè si avete principiatu à spressa i vostri pinsamenti à ellu, contru à i so praticali, avete averà ogni chance per entra à cunflittu cun ellu.

Ma cù un capu chì adevi à vede demucratiche, stu cumpurtamentu pò cuntribuisce un risultu pusitivu. Tali managers, com'è regula, valenu l'abilità di travaglià in un squadra è espresu a so opinione. Ùn àbbia paura di u capu, se ellu hè assai più vechju di voi, ùn deve cunvince, ma micca sportamente espresa u so puntu di vista. S'è guidata da un ghjovanu, trattà cù rispettu, ùn pruvate d'insignà, ancu s'ellu hè più più sapientu, ma suvitate cù cursu per piglià a decisione correcta.

Se u chef hè sullenu è micca parlante, u seguitu di cumpurtamentu vi pò aiutà. In casu di prublemi in u prucessu di travagliu, uffrì a so opzioni per risolviri u prublema, discutendu bè per elli. Comunisci cù ellu senza emotionità innecessa, cum'è una regula, questi ùn anu micca gustatu sentimenti eccessivi, in particulari à u travagliu. Se l'errore hè statu fattu da voi, assumete a responsabbilità, dimustrà chì hà avutu capitu i ragiunamenti per a so presentazione è hà fattu e cunclusioni pertinenti. Sò attivu, ùn rinuncia micca l'uppurtunità di sapè una cosa nova. Tutte e vostre idee travagliavani à l'ultimu detalli, assicuratevi di sviluppà diversi suluzioni à u prublema. L'indirizzu à u capu solu nantu à dumande maiò importanti, ùn distractanu micca à pocu à pocu, chì prubbabbilmente prubbintà di risolve da forza propria.

In l'eventu chì u capu ùn trova culpa cun voi, avete bisognu di un accordu diversu, ma ùn si scurdanu di ciò chì hè scritta sopra. Per principià, avemu bisognu di cunnosce u patronu, i so forzi è i punti debbiti. Per studià u vostru travagliu bè, u più digià a persona hè più forte, u più faciule per ellu discendenu a so pusizioni, ma ùn pruvate micca di vede chì sò più smarter than un capu, perchè ùn vi farà fà male per fà. Senza pusitivu, fiducia in a vostra forza. Se u capu scritta à voi, pruvate d'ignurà a situazione è passene per ellu stessu, ellu hà calunzatu rapidamenti senza truvà risposta per a vostra aggressione in voi, ma in nisun locu ùn vede micca indifferente, questa puderia causà una retazione negra più negativa.

Cù ogni capu hè necessariu di cumunicà è di truvà un avvicinamentu. U capu ùn sapia micca solu di i vostri morti, ma di i successi. Un bon attellu psicologicu per inizià una frase quandu parlava cù l'autorità cù a parolla "sì". Questu fa chjaru chì accunsenu cù u capu. Appressu accussì, "Sì, veramente stu prublema si trova. Pensa chì, se facemu questu quì, avemu da pudemu esse solu? À u listessu tempu, prupone dinò a so propria suluzione per u prublema, ma a parola fina hè stata di u patronu, chì ùn pò micca fallutallu.

In ogni casu, esse cumminciali, affidàbbili, puderanu esse, è fate chjaramente i vostri pensi, cumprummentu.

Dopu ci muremu nantu à certi aspetti chì un capu hà bisognu di cunnosce per crea un bon ambienti di travagliu in u squadra.

Spessu, i gerani evaluanu i so subordinati nantu à e so azzioni, senza avè avè notatu à a listessa ora i so sbagli. Ùn sò micca interessatu da ciò chì succevi in ​​a vita di un indegrupatu individuu, ciò chì preoccupatu, ùn anu mancu prubbabbilità di ricurdà a data di u so nascita. Ancu si hè bisognu di interessà cusì, se u capu vole u cullettivu u cumanda di travaglià fruttificà è cunzigite.

U manager devi esse interessatu in i prublemi di e persone chì sò in a so subordinazione, ma avete bisognu à esse attenti è precisu quantu parrava cun una persona per ùn fallu micca. Sapete ciò chì ogni parte di u to squadra campanu in u so cumpurtamentu, ciò chì li piace.

Hè necessariu di furnisce i membri di l'equipa l'uppurtunità di cumunicà cù l'altri, cumu si travaglia in un equipu unitu hè assai faciule in una squadra duva ogni ghjocu in u so propiu.

Aiutà una persona svela e so capacità, diventenu successu è hà da travaglià ancu megliu in risposta. Honoré lode aghjusta cunfidenza à i subalterni, perchè tutti vulianu u so travagliu per esse innunciatu è apprezzatu, è forsi quarchi cosa hà animatu. U capimachja, chì sèntene à i so subalterni, chì si prisenta à l'ambienti in a squadra, sempre serà capaz di seguità i cambiamenti, impediscenu a sviluppazione di situazione di cunflittu è anu da esse un equipu cunzeiungenu capaci di travaglià è fruttificà, risolve i più difficult tasks.

U capu stessu duverà cumportà dunque chì vole di piglià un esempiu di ellu, duverà esse un capu in tuttu, à u stessu tempu, ùn esse distendu da u cullettivu.

Cumu mantene a relazione - u patronu è l'impiigatu? U più impurtante in una relazione hè un impiigatu è un patronu, cum'è in qualche altra rilazioni - questa hè a capacità d'interazzione, fate cumprendi, à sente à l'altra parte è capisce chì u patronu è l'subordinatu sò primarmenti a stissa persona cum'è cù i so prublemi è i difetti.