Metodologia di u Montessori

U metudu Montessori hà i principii fundamentali - per eserciti di manera indipendenti è a formazione di furia di furmazione. Stu metudu hè unicu chì un accordu ndividuali hè sceltu per ogni zitellu - u zitellu eletta u so materiale didatticu propiu è quantu tempu serà ingaghjatu. Cusì hà sviluppatu in u so ritmu.

U metudu di u primu sviluppu Montessori hà una funzione chjave - per creà un ambiente di sviluppu speciale, induve u zitellu vulerete è esse capaci di esercite e so capacità. Stu metudu di sviluppu ùn hè micca simili à l'occupazioni tradizziunali, postu chì i materiali di Montessori ponenu à u zitellu a furtuna di veda i so sbaglichi è di corrette. U rolu di u maestru ùn hè micca di insignà, ma per dà à u zitellu una guida per l'attività indipendenti. Cusì a tècnica aiuta u zitellu sviluppà un pensamentu lògicu, l'attinente, u pensamentu creattivu, u parolle, l'imaginazione, a memoria, i sapori propiu. A attenzione particulare hè pagatu à e funzioni cullettivi è i ghjurnati chì aiutanu à u zitellu à amparà e cumpetenze di a cumunicazione, di maestru di l'attività di ghjornu chì prumove u sviluppu di l'indipendenza.

In autumàticu, u metu du Montessori furnisce ogni zitellu cù libertà d'action limitata, perchè u zitellu decide ciò chì farà d'oghje: leghje, studiu geugrafichi, cunti, pianta una fiore è sguassate.

In ogni casu, a libertà di una persone finisci à u locu induve a libertà di a seconda persona. Eccu u principiu chjave di una sucità dimocratica muderniana, è un maestru outstandingu è umanista circa 100 anni fà esemplatu di stu principiu. A quellu tempu, u "big world" era distanti da a demucrazia vera. E probabbilmente forsi picchì i zitelli (2-3 anzegatti) in Montessori Garden sapi bè chì l'altri figlioli riflettevendu, ùn anu micca obligatu à indulge è à fassi rughjoni. Hè ancu sapendu chì anu bisognu à purificà i materiali è di i ghjucarii nantu à u bile, s'elli avianu creatu un puddle o zuppurtau, anu da esse squanditatu bè, per ciò chì l'altri anu cuntenti è cunfurmate di travaglià.

In una scola cù u metudu Montessori ùn ci hè micca una divisionu in i classi, perchè tutti i figlioli di parechji età sò impegni in un gruppu. U zitellu, chì hè ghjuntu in questa scola per a prima volta, si cunghjunghje à u coltu di i zitelli è assimileghja i regule di cumpurtamentu accettatu. Per assimilar l'aiutu "vittime timers", chì anu sperienza di stari a l'escola Montessori. I più vecchi (i tempi antichi) aiuta à i più ghjovani micca solu per amparà, ma ancu tandu cumparisce e lettere, insignate cumu ghjucà i ghjocu didattiche. Iè, sò i zitelli chì insignanu! Allora chì dice u maestru? U maestru cuntrullà cura per u gruppu, ma solu cunnisciutu quandu u zitellu stessu cerca aiutu, o in a so travagliazione cuntenga seriu difficultà.

A classa di a Sala Montessori hè divisa in 5 zoni, in ogni zona u materiale tematicu hè furmatu.

Per esempiu, ci hè una zona di vita pratica, quì u zitellu imparà ellu è altri à serve. In questa zona, pudete lavà a robba in un bacinu è ancu cù un ferru di veru; un veru paniu di sapori per lavà i so scarpi; tagliate u legami per una insalata cun un cutiddanti cutidianu.

Ci hè ancu una zona di sviluppu sensu di u zitellu, quì aprende cun certi criteri per distinguish l'objet. In questa zona hè materiale chì sviluppanu sensazioni tattili, sensu d'oliu, sintimu, vista.

A zona matematica aiuta à u zitellu à maestà u cuncettu di quantità è quantu a quantità hè assuciata cù u simbulu. In questa zone u zitellu apre da risolve l 'operazioni matematiche.

A zona di lingua, quì u zitellu ampara à scrive è leghje.

U spaziu "Spaziu" in quale u zitellu annantu à u mondu circundante riceve riceve e prime visiuni. Quì u zitellu aprende ancu nantu à a cultura è a storia di diverse pòpuli, l'interazzione è l'interrelazione di l'ogetti è i fenomeni.

U metudu Montessori infresca l'habilità di l'autore pè i zitelli, postu chì crede chì questu ùn sarà micca solu u zitellu indipendente (zip up the jacket, lace up the shoes), ma dinò l'aiuterà ancu i musculi chì ci hè necessariu di maestru e cumpetenze di l'scrittura.