A professione di un maestru di kindergarten hè una professione per i romantichi veri

Quandu una persona, un ghjovanu o una zitella, s'aprota a l'età chì hè urdinaria per stabilisce e prublemi di vita, cunfini è scopi, un periculu di vita impurtante principia, quandu a vita futura tutale di a scelta fatta. Di solitu, a ghjente avvicinà a scelta di e professioni cun gravità, cù tutte e so responsabbili ghjucabili. Ci sò migghiara di prufessione, sò distinti è, per quessa, sò pagati diferentamente. Avà hè assai cumerciu à i ghjovani à trasfurmà i so interessi è capacità, è acquistà l'educazione chì ci si dispunibule o quale u guaranzia di più impiegazione.

Ma ci sò ancu quelli "romantichi" chì, in tutte l'cunsiglii è di pruibbili, sò capaci di preservà a so vera vocazione è u destinatu. Anu à u so scopu through many obstacles, è, in fine, avè u so propiu. Sò ghjente felice. Valoranu a felicità di l'altri più di u so benessimu materiale.

Induvolvi, a professione di u maestru di kindergarten hè una professione per i certi romantichi! Ùn hè pocu cumuni trà a ghjovani muderni. Dopu tuttu, u travagliu di l'educatore hè enormu, è u salari hè assai picculu. Ma anu da sempre parlà di quelli persone felice chì decide di dedicà a so vita per crià i zitelli.

Ci hè questi professioni felici chì causanu un tipu di piacè entre elli. A nurse personifica carità, u primu maestru hè u memoria più bellu, è u maestru di kindergarten - l'amori è l'attenzione, a siconda madre.

Quandu una persona cumencia à domiciliu a saviezza preseleccione, ellu hè surprised quantità hè necessariu di travaglià cù i zitelli, chì pare micca simplici à l'uninitiated. In fattu, chì ùn hà micca pussutu risponde à u zitellu, alimenta, caminate, leghjite u conte, pat in a testa.

Ci hè chì hè micca bè. In più di cunniscenza è e so sapè, unu deve esse deve esse in capace à amparà cù i zitelli. È solu dopu, quandu u "romanzu" principia, u travagliu primu ...

I zitelli anu amabiltizamenti facili, ma di mantene a so amori hè assai difficiule: elli necessanu reciprocia. U sensu micca riffreditu in i pregiunarii s'aprova s'aprassena istantanevi, senza un traccia. L'Amore per i zitelli ùn hè micca sustitutu per qualsiasi pretendimentu - accumpenu a diferenza bellu. E più impurtante - u maestru deve esse digià d'amore, ùn causate disappuntu in i zitelli, altri tuttu hè persa. Quandu hà da esse in forma tuttu u tempu, sottu a vista di tutti i figlioli nudelli. Sò assai attenti, queste presughjò.

Eppuru hè questa tradizione stuposa! U travagliu cù i zitelli faci permette una persona per vede tutte e cose boni chì sò stanu in ellu: a qualità spirituali è abilità.

Cù qualità mentale hè cumprumanti, ma l'abbilitati ... Spessu, questi abilità sò dispunibili, ma micca sempre à a scala per surtite cun elle à u "grandi stadiu": cantà, ma a voce ùn hè sonora, scrivite poesia, ma micca manera ch'elli ponu esse stampata, articuli, ma per micca postulà i so opere for sale, etc. E in lu kindergarten, tutte sti talentu modestu pò esse realizatu da l'educatore, perchè i zitelli sò i ghjudizi più umani. Anu adavvi tuttu ciò chì ùn pudere micca fà. Tutti i talenti sò realizati, ognidiu trova u ghjornu è dispunite una cuntintizza micca solu per voi, ma à tutti quelli chì viugnanu, è prima di tutti i zitelli. I zitelli apprezziate poesia è storia, sculture è canzone, è più importantemente - a vostra imaginazione, perchè sò i più siverius in u mondu.

U maestru hè una maraviglia professione. Un altra plus di u fattu hè chì dà una occasione di vede à u paese di a zitella, u mondu di u zitellu. E ancu "avemu tutti venenu da a zitella," ma avemu scappatu avanti stu monicu màgicu, senza mancu comprende i nostri zitelli. U mondu di u zitellu hè moltu più interessante, senza alcune è più riccu cum'è u mondu adultu. U cumpagnu di l'educatore ùn hè micca per fallu a questa illusione infantil, ma à cunghjunghje, quella chì l'educatore hà da parlà cù i zitelli in una lingua, cumprende.

E finarmenti, hè pussibile per parechji per esse amatu, rispettu, un mudellu di rollu, un ideale? U maestru di kindergarten hè abbastanza accessibile, tuttu ghjè devenu da ella.