Cumu meetu cun un vicinu novu

Pone una emboscada.

Sò cunsigliatu: pi cunsechjarà à fallu. In un sensu littéraire - apparentamente accidinamente curreva in ellu à a porta, o scandalizate cù a so riserva oranges à i so pedi, o stumble nantu à u sbarcu è si lampò in i so brazzi. E scusinu, scapu e to cisne, è fate u vostru megliu per rilieveru u charmu, chì stupidu chì hà bisognu di a so prutezzione è cura. E tutte e cose, a quistione: "Cumu acquistà cù un vicinu vicinu" scumparisci da a definizione. Comu cosa di fattu: adupratu sti trucelli ùn sò micca travagliati. Scuprite à un vechju com'è una catastrophe pè a ghjente, cù chì qualcosa hè sempre stante è da quale hè megliu stà. Inoltre, u desira di pruteggiri è prutezzione hè venenu à i picciotti ghjovani in l'adultu.

E si pruvate: spartimentu è debbulà parle bello, se avete bè successu cun elle. Aieri, davanti l'ochji, chjude nantu à i so tacchi da i scalini - vi significa chì vi trainarà è a semana da và aghjunte gràzia u caminu nantu à a scala nantu à i tacchi stiletto. Eccu una bella manera di trattà cù i vostri picculi fugliali è à cunnosce i boni guys.

Purtate a so attenzioni.

Sò cunsigliatu: per scuntate u tipu "anneale" ùn hè micca l'ochji cù tutti i so putenzi: riri forti, senza firmà girannusi in a chjera di ballu, per esse in u centru d'attenzione, è, cum'è Figaro, per esse in tutti i posti simultaneamente (u più vicinu à l'ughjettu - u migliore. ). E assicurendu chì ellu apprezzà i vostri vostri sfruttati, pudete movisce nant'à u so direzzione è piglià un cushy - chì u zitellu ùn si rifà a accumpagnà l'stata di partitu

In fattu di fattu: in fattu, ogni persona sensitiva refuse un "unurariu". Scusate a vostra attività! Quale sapiutu chì altru vi vene à voi in a testa - forsi u prossimu momentu chì decide di arraggià à u bar è fòrccia a taglià di maccarruri. È u to baveru ùn hè micca prontu per questu. Ellu hà educatu per andà andà per cercà un portu silenziu

E se pruvate: u partitu hè digià adattatu per andà. Turnate à ellu cum'è un vechju amicu (hè sempre vechja, ùn importa ciò chì!) E, sollurdannusi, dumandate à petite servizii - dà un cocktail o aperti una stufa piena di fritte. Se ellu ci vulete, definisce a seguita di a conversazione.

Ksenia Ivanova , particularmente per u situ