Cumu parlà à u telefunu cu un omu?


In u mondu mudernu, i chjappi telefonii sò, forsi, u primu tra tutti manere pussibuli di a cumunicazione umana - sìammu simu o micca. Ma u prublemu hè: e donne solu vulete, e donne ùn sò micca assai cuntenti cù questa circunstancia. Perchè, sicondu i psiculoghi, i rapprisentanti di u sessu più forti, vaghjime, ùn piace micca veramente un mezi mediu convenientu di cumunicazione. È se continuanu a usalla, po hè solu per una ragione: unni vai?

Damesi bassini deve esse tufonatu qualchì funziunalità prima di parlà à u telefunu cù un omu per prevene diverse malincipenze. A maiò parte di noi pudemu passà a ghjurnata chjosi cù l'amichi nantu à u telefunu, arrivendu da questu un gustu parigianu. E avete bisognu di parechje persone chì anu capace à scunce e senza brusgiate in u tubu per tutta a sera? Ancu s'è vo circuncheghjite ancu questu, l'associate per certu cuncernava cun una persone di disprezzu: dì, perchè elli sò debbitori femminili. È eranu cusì. I psicologichi anu stati cunvinti chì longa telefunini di presu "nunda di nunda" - una occupazione predica di u sessu fair, è per l'omi nurmali, stu stili di cumunicazione hè fundamentalemente strangenu. A peor, entre eles, hai assai di quelli chì, à a pensa assai di avè bisognu à risponde à una chjamata o di fà una chjamata propria, cumminciate a sudari, purgate biancu è tremble. Anu più accunsentiscenu per passà a sera sola cù a so mamma, ma ùn ùn cogeranu u telefunu in casa. Ma dopu, certe volte, simu simplici ùn anu micca una altra oportunità di cumunicà cù una persona estimata! Chì ci vole à fà? Sì, nunda di spéciale, avete bisognu di piglià in relazione a particularità di a psicologìa maschili - questu tuttu.

Night predators

Cumu mischju sò cumportati in u lettu, anu ancu e rilazioni nantu à u telefunu. Damiani, per regula, volenu esprissioni brillanti di tenerezza, perchè lasteranu più. È i pruduttori si scrivevanu di cumpressione tuttu prestu, perch'elli ponu turnà à i so affari serii, veramente masculini, più prestu. Dunque, se decide di parlà cù u vostru amatori nantu à questu quì è vulete sèntelu à listessa ora, pruvate à chjamà a notte. U fattu hè chì i rappresentanti di u sessu più forti da a natura anu una caratteristica: à a notte sò micca scuntutu, più sinceri è disposti à cuntattu.

Rough-offs

Per parechji omi hè peculiar to cut short the conversation, è ùn avete micca bisognu chì hè rispunsevule di u puntu di vista di educazione. Dicenu solu chì avete digià dicendu tutti l'infurmazioni necessarii da u so puntu di vista, è dunqua ponu una pipa cun una cuscenza chjina. L'omi è u capu ùn venenu à dì frasi senza significazione à a fine di a cunversione solu per u so fine sfondate. Pò esse micca essendu ofintatu da i vostri amori per questu - anu un stile tali, è elli stessi un prubilitate di cambià. Hè megliu cumprà un accordu cù u vostru maritu o amicu per l'avvene, perch'ellu hà avutu avutu cun u scantatu irresistibbili d'impiccà, avete un avutu cun primu postu cù una frase cunnizzione cum'è "Ben, avemu da discussà u restu più tardi".

Diplomati

"Vi vùagliu chjamallu" - sta frasa hè vera com'è u mondu. Quante volte, e donne credi in e cum'è promessi di signori è quanti volte anu devenu in i so expectazioni. E tuttu, picchì nun sapia: assai spessu, sta frasa hè pronunta da un omu invece di l'altru. Ma quellu, altru, sughjurnava cum'è un veredicto: "Ghjè andatu, ùn aghju micca voi". E micca ogni membru di u sessu più forti hà avè a forza di voce. Ma a prumessa di cunvalenza di u chjama u permette di primu, ùn fà micca ferite l'ànima di l'ex amante, è sicondu, hè degnu di esse fora di a situazione pratica, avendu cunsirvatu a so faccia, da parlà. Dunque, avendu sappiutu sta frasa di un omu, ùn la pigghia micca literalmente. Ancu ... a so speranza dura!

Deceivers

Un'altra, micca una quistione minima ardenti: hè pussibule cuncilià cun un omu nantu à u telefunu, se ti disputa? Quì tuttu hè dipende nantu à a situazione specifica. Per esempiu, sospettate chì u cunflittu trà e voi hè solu una scusa, ma in fatti, a vostra rilazione hè in un impasse è, di più propiu, cunnannatu a un final ingloriu. Allora hè inùtule per appellu à i sentimenti di a amata, cum'è l'heroina di Irina Muravieva da u filmu "Carnaval": ricurdativi chì corse da l'anguish: "Dunque chjamate, chjama!" Ùn ùn chjamarà. E, probabbilmente, mai. E si vulete chjamàlu, poi priparate, avè intristitu per parlà à u telefunu cù un omu, per sente à l'altru finale di u filu chì avete fattu un nicu di errore. Ma ancu s'ellu si hè fattu una disputa, perchè unu di voi site l'aligria, ùn hè megliu micca di fà una relazione per u telefuninu o à a stare di fronte. Allora vi hà una pudè megliu capacità di successu. U telefuni hè vale à negocià solu nantu à u locu è u tempu di e negoziamentu di paci.

Pardina

Hè sorule quantu selectivu l'audizione maschile hè, è puderebbe avà da esse sicura. I vostri fideli distinguanu perfettamenti, per esempiu, un fittiziu chjazzellu in a stanza vicinu, ma ùn senti micca u trillu telefònu assai annantu à a so testa. Intunate da a cucina à u salottu per risponde à a chjamata, è cun sorpresa, avete chì u sposu hè à pusà à l'aparitu in armature è in leghje di lettu di u ghjurnale. E à i vostri esclamazioni indignati cù l'aria di un carino innocent, li dumanda: "Chì ci hà qualcunu? Perchè qualcunu? Perchè ellu, hè assicuratu: 99 di 100 chjama, micca micca. Allora perchè riceve u telefunu, si avete sempre bisognu di trasmissione à voi? Ci hè solu una manera di cambià a situazione. Dìteci chì sè vo vuluntariate per piglià i malati per lavà i piatti, lavanu, vacuum, coccia, coscia, cunghjettu, piglià l'impastanza, ecc. Aia spergu ancu cusì un dettu rispunsevule - per avvicinà u telefone - per dividisce da dui.

Revnivtsy

Tanti pirsuni canuscinu sta stampa ancu: u vostru patronu chjamatu di casa, vulendu discutere subitu di i tattuli di e discussioni di u duminu, è sì intesu attenti à e so parolle. Ma, de sternu, avete chì, nantu à a fàccia di u maritu, hè una scatula indescribable di senteri - nantu à a stessa espressione chì avia quandu era presentu à u nascita. Vi vincenu in cunfużjoni, a cunversazione cù u patrone ùn hè micca pegatu, un pocu più - è hè questu per quandu parè. E a culpa per tuttu - i ghjilosu di l'omi, inexplicable da u puntu di vista di a scienza, à e cunversazione di e so amicheghju nantu à u telefunu, ùn importa u quale. Cosa da fà in casu dichjarà? Sè pussibule, sguassate dinò u dispositu in un altru stanza, cumu dicenu, fora di vista. Sì avete un cavallu chì riceva, da quandu à u tempu di a so visita, apiè u telefunu. Hè l'amori hè vera!

Timida

Avete pensate chì, in i ghjorni di Romeo è Juliet, era un telèfonu, avete un omu ardente per spiegà in amore? I siciliani pensanu chì hè improbabile, particularmente quandu i so amici o a famiglia sò vicinu. Avissi prefittatu per falla u passaghju à u balcone à a mezanotte per parlà di i so sentimenti, senza teme à l'ochji di l'altri. Dopu tuttu, qualsiasi rapprisintanti di u sessu più forti hè cusì teme chì ellu serà accusatu di tenerezza di vientu! Per questa causa, ùn averebbe micca uttene parolle coveted even at gunpoint, s'ellu ci hè ancu a più sospiusa chì l'altri pò pudere miniscale. Ùn aghju micca offense à u to capite chì quandu ellu risponde à u vostru: "I love you" restinuite murmure in u locu di travagliu: "Io stessu" (questu hè megliu!), O ancu solu messu nantu à u tubu. Vulete senti da l'omu riccu di l'amore - fate a vostra confessione solu in persona, à una reunione.

Quandu aghjunghje, vole à dà un pezzu di cunsiglii: per evità u malincipende, cumunicà cù u vostru usu amatu per telèfonu comu raramente possible. S'ellu hè fora di u vostru alcuni, hè megliu à currisponde cun ella. Tuttu tutti sapi cu li bè carti d'amori adornanu i rumanzi e rumanzi di i classici littirarii mundiale. Ma ùn ci hè micca una sola cunversazione teleficana cum'è quella ...

Chì elle vi diciarà nantu à u telefuni ...

1. "Scusate, qualchissia hè timendu à a porta" (in casa) o "I visitori sò venutu à mè" (à u travagliu).

2. "Cumu hè chì u contruversore ùn mancanu micca scrivite e mio parolle, chì dicu quandu chjamatu in a vostra assenza?

3. "Sfurtunatamente, sò assai attuale ora. Quandu sò liberu, vi vogghiu chiamari.

4. "Hola! Ùn capisce micca ciò chì hà successu. Avete più cose più impurtanti cose?

5. "Hola, hè questu una lavurazza sicca? Oh, pensu chì aghju dibitatu u vostru numaru di telèfonu per sbagliu!

6. "Pudete chjamà un pocu dopu? Avà viaghju un partitu di football cù u mo squadra prediletti ".

... E chì significa

1. "In u mumentu aghju una occupazione assai più interessante chì cum'ellu ci viaghja cun voi".

2. "A maladisce, aghju trovu novu di chjamarà, anchi si m'hà dumandatu quì u ghjornu di prima".

3. "Ùn aghju micca sceltu di parlà per voi; nè l'oghje, micca sempre in tuttu."

4. "I miss you, è ancu s'e l'odià u telefunu, aduparaghju à chjamà una cita".

5. "Sugnu un pocu timore chì chjama, perchè cercu un scusa adattata".

6. "Pudete chjamà un pocu dopu? Avà viaghju un partitu di football cù u mo squadra prediletti "