Cura Intensive Care for Heels

In l'articulu "Cuscenza Intensiva di i Cunsiglii" avemu dettu cumu nantu à a cura di a pelle di i tacchi. Curingu di i pedi hè assai impurtante, cum'è cura di a faccia è di e mani. A pelle nantu à i pierdie cù cura insuffisivu si stalla secca è duve spinta da u crescitu di u stratum corneum. Quale donna ùn pò micca sognu di tacchi alti seddi, cù a pelle, cum'è un zitellu. Questu hè un prublema solu sèmpruve, pudemu fà i calzate bè è bè pruduttu, hè solu bisognu à fà prudumenti diffirenti più spessu, cum'è e bagni, maschile energèticu, mascaras.

U procedimentu più efficace à a pelle nantu à i taccasi era tuttu lisu è gentile, se femu i banchi di pede: a base di l'arbale, da u sal di a tassa è u sali di u mare, sapori è sosi. Hanu à esse fatta almenu 3 volte à u mesu. Per fà questu, avete bisognu di sceglie u bagnu chì ti piace, pigliate a vostra cutiddata nantu à i vostri zuttati è trascinate i vostri pierre per 30 o 40 minuti in questu.

Ma s'ellu aduprate micca solu questu prucessu, ùn pò micca ottenevule u risultatu chì vulete. In più di e toge, hè bisognu di regula regularmente a pelle di i tacchi. Quandu e gammi sò stati arrbiti in u bagnu, ci tenete bisognu à purificà a cuttatura corna superiore di a pelle cun un pezzo di pedicure cun tinghi finamente o pizicu fino.

In casu sparte sottumessi particulate fureste di a pelle, serà più efficeuratu di quellu chì avemu caccià a pala è manipule cù scorci di ferru, tali prucessi sò assai dannui à a pelle di i peri.

Una volta à settimana, ci vole à pulisce i tacchi cun un pezzu pede. Un muvimentu pocu hè appiicatu à u filu ovidu o à una pizomba di pianta è in un circulu circularse hè bonu per friccerà in a pelle di i tacchi. Rinvate e repite u prucessu novu. A pelle nantu à i tacchi si deve esse pulita cun un muvenza micca per più di 2 o 3 minuti, altri ùn pò fà ferite a cima di a pelle. Dopu una pelle di taccasi, hè necessariu di ammucchià è umidificà. I Corazzi necessitanu chì sò lubricati cù una crema cun un extracte di calendula o chamomile, o a suletta pedaica chì site sempre.

U prucedimentu più piacevule è efficae à a cura di i pardini hè un spedinu di pede calcio, durava da 15 à 20 minuti.

Per un bagnu di lavare, pigliate 1 o 2 cullen di teppa di baking soda, solu suluzione in un litru d'acqua, aghjunghje 1 cuppa spiaggia di fritte sapè è sottumette i petti in acqua.

Facemu u bagnu tonificante cusì: in 3 litri di caldi acqua dissolvi un pocu di sali. Dopu u bagnu, rinfriscà i vostri pezzi cù l'acqua fresca cù l'aghjuntu di l'acidu boricu, (1 colti di cota per vittura d'acqua).

Per un bagnu rinfrescante è calmante, pigliate 2 cullizzioni di una mistura di agrumi, lincee è camomile. Per guardà i nostri cimi bella è sana cù l'aiutu di San Giovanni, arumatichi, fioru di calendula. Dopu u bagnu, purtammemu i nostri pedi cù una pizomba di grana fina.

L'attribu di l'indispensabile cura di i pedi sò i bagnu cuntrastanti cù l'acqua fredda (10 secunni) è calda (5 sicondi) fatti di alternanza, cù l'aghjuntu di u salinu è l'erbe. Ai aiutu cù fatigue, edema, pesadità in l'area di i pedi.

Se trova chì a pelle hè diventatu fràggile è l'elasticità perduta, questu hè di esse prolongatu à u sole o dopu à paesi, avete bisognu di fà facitie da l'althaea. Per fà questu, in i piatti esamelati farfamu 2 cullenade di raghja intrecciata di althea, a mità di litru d'acqua calda. Cundite vicinu l'attraversu è cale nantu à u bagnu di l'acqua per una meza ora, ùn ti scurdate di traslu. Dopu frutti à u statu di a temperatura di l'ambienti, trasiri in questa decocultura di servilluli è applica di trenta minuti à i tacchi. Sè pussibule, fate sta pratica 2 volta à ghjornu: a matina è a sera.

Ci hè un altru, ancu modu efficace, - mettite 1 un angolo di vape con 1 cuisson di limu di zucchero è aghjunghje ½ cullenada di fècula di patata. Puderemu chjappà a mischju nantu à i tacchi già stufa, è mantene, finu à chì a mascara hè stanca, finu à una scorcia densa. Piglià a più maschera cù acqua calda è appricà una emulsione umidificazione.

A pelle nantu à i tacchi pò esse sfruttate è gentile, se ogni ghjornu per friccià in a pelle di i tacchi un oliu d'oliva d'oliu è polpa d'alivi.

Per ùn micca scunvendà a capa superiore di a pelle nantu à i tacchi, avete bisognu di applicà creams hidratanti prima di piglià bagnu di sanitarie o di suli.

Sì a pelle nantu à i tacchi vi pare una carta di fugliu è hè assai dura, a ghjente murore a culmu di a pelle. Dopu un sapudiu di soda o un banca d'acira vene bisognu di mette un cumpressu nantu à i tacchi di e cipudine. Per fà questu, scaldemu a cuttura di cipolla cù l'acqua fogera in fretura, in parechje volte, inghjinuchjatu in i nostri mesi è applica à i tacchi. Da quì sopra à pusà una film di polietileniu, anu u vendita è lasciate per a notte. In a mattina, rinfriscà i fugliale di cipolla, fretce bè cù a pizomba è a griglia cun una crema grassusa, frettu a crema in mozzione circolari. Serà abbastanza per fà 2 o 3 di sti procedimi, è a pelle sarà allusingosa è licata.

Se a pelle pare com "carta di lira", in tale dichjarà pò esse rimettutu sè stessu e mantene i nostri culi in un bagnu di fumaru, dopu avemu a punta di i tacchi cun un cepu pocu rìtticu. Doppu stu bagnu i cieli morti di a cima di u pianu supremu saldanu prestu, è a pelle torna serena è suave.

À a pelle era suttili è tendernu, avete bisognu di utilizà a ricetta chì seguita: i tacchi di i peri anu smaravatu cù l'oliu di granu o di latte crudo, prima di viniri a lettu, poi pusemu una film di polietileniu è fiscale cù un embiu. In a matina, facemu un bagnu di pede, ghjunghje u pede per 20 minuti, pumice a pelle nantu à i tacchi. Questa prucedura hè fatta regularmente, è a pelle sarà licenza è satin.

Se facemu una maschera di verdura o frutta in faccia, ùn avemu micca scurdatu di i tacchi. A pelle frescuta s'imbutta, si putemu una mascara in i tacchi di zuccherina fresca. Perchè u zucchine finamente chop, impone nantu à cheesecloth è aghjunghje à i tacchi per mezu di ora, poi paniate l'acqua calda è u grassu cù una crema nutritiva di grassu. A so mascara hè fatta una volta per a simana è a pelle nantu à i tacchi vi pare u prupositu di petra rose.

Ci anu ghjunghje à i tacchi cun una mascara d'apricots freschi, è anu una bella vista. Sta mascara hè assai simplice solu. Scaricate apicotse senza pesti in un tavulinu, cù un cuteddu o furchetta, aghjunghje 1 o 2 zoppa d'oliu d'oliu è vegetale, mischjanu bien è ponu un focu dèffutu per trè minuti. Puderammu una maschera calepine nantu à i tacchi, aghjunghjela nantu à un film di polietileniu cù u viaghju. Cù una tale mascara, ci falendu per 20 minuti, da a lavà fora cù l'acqua fresca. Se vulete, lubricate u calcariu cun una nutritiva crema.

Parechje sapìanu di e pruprietà incarlatori è curativi di u tè verde. Per pudè avvicinà i tacchi in una figura decent, faremu una mascara da una crema universale cù tè verde. Per fà questu, aghjunghjeva 1 settimonata di tè verde cù l'acqua fogera di fogghiu, sali u liquidu, lasciate e fogli di tè. Dopu à u bagnu di pede, avemu aduprà nantu à a pelle di i tacchi, una gruta capa di nutritiva o crema azepratizante è mette u te foglie nantu à a crema. Dopu quaranta minuti, lavamu a maiò cù l'acqua calda, è cù i pads di i dete massammià i pede.

Una volta un mesi, fighjemu sta prucedura: in una puchina, fate un vetru di vinu biancu, finu à chì i bombe parechji, è mette 1 cullezione di fiori colore bianchi. Chì per un pocu minuti sottu à l'aghja chjusu, sguassate da u focu è vi vintu u vinu in u bacinu. Quandu u liquidu si calda, ponu tagliarsi allora, seguitemu i petti cù i nostri ditti in altizza. Manteve li gammi per 10 minuti, puderebisce i tacchi cun un pappu rotulu è rinfrescate i tacchi in a lavura. Fate cusì 3 o 4 volte. Maturu prestu quì a cuttiglianisi di a pelle, è vemu chì i tacchi sò tènniru, rosati cun una robba dilicata è satinzia.

Sì pateviate un pezzu strettu, in seguitu nantu à i tacchi sutturati prestu di scuffed, chì quandu u passatu sarà accumpagnatu da sensazioni spaventose. Applià à i taccasi di cumpressi freschi di i fiori metteli o di camomile secondu, po armenu i tacchi cun una crema luminosa.

Sti urugbiamini passanu bellu prise si deve una talcetazione: preparamu a meza un litru di caldu di corna, fate ancu in dui bacini, fretanu a mezzo, mantene l'altra parte in un baninu di l'acqua. In un caldo cálitate, ghjuvete ghjuvà o ciuciju di cuttuni è mette nantu à i tacchi, dopu à pocu pocu minuti rimproverà parechji tampons, à l'altri, imbibbati cù frettu friddu è per un pocu minuti l'avè lasciatu nantu à i tacchi. Repetite stu prucedimentu 5 o 6 volte, cumminciò cun una cumpressione fresca è fogliu fissatu nantu à i tacchi di una crema nutritiva. U stessu ghjornu oghje sienti una suntanazione significativa, è sè ùn avete parechje volte questu prucessu, pudete sempre per esempiu di adeppu per frenari i so tacchi.

Hè bisognu à fà vende in legnu per i tacchi. Preparate u calchju da: turnu, chamomile, alga, aghjustemu in un pezzu di caldo di pezzu di u tagliu di cottu è i mette nantu à i tacchi, mette nantu à i petti nantu à u baguio di cilefanu, attaccà i turmoni cun un vesu. E in cima di i pacchi di pacà avemu da mette nantu à calzini cale chinu. Dopu à una ora, rinfreschi i cumpressi è i luminusi luminiscenti circustrati in i tacchi di deci nutici crema.

Da u tempu à u tempu, facemu un forte masaje cun una crema grassa. Scalfamu a crema di grassu in i nostri mani è masajuleghja i nostri cuniglii cun un amuzzu aminatu. Un masaje com'è migliurà a migliurà a salute generale è a crescita a circulazioni di u sangue.

Pudete puru massà u taccu cun una bagnu spugna. Puderemu fugliassi na bagnera in una batte o ferru cù un ferru caldu è fretallu bè cù e pads di i dete, i pezzi è tacchi.

Crapi nantu à i tacchi
Sì averebbe spartimentu à u caminu, i piani cumincianu da creme, cù ogni passu, ci hè u dolore in i tacchi, chì significa chì avete cracke nantu à i tacchi. Esaminate u pianu, è osserva crachje profughi nantu à i tacchi, incisioni in ghjunti è picconi, dopu bisognu di principià u trattatu.

I medichi cresinu chì i craci arrecenu da a secura in secunda di a pelle. Pò esse dovutu a tense di furza irregulati, in l'estiu, a pelle hè stendu da a umidità, in l'invernu perde a so umidità naturali è i cracke nantu à ellu. I cracke sò difficiuli di trattà, ma cù l'umidità è i prucessi medichi rigularmenti, pudete eliminà di stà altru di stu prublema. Per trattà e grieta nantu à i tacchi, avete bisognu di utilizà preparalli nantu à i vaseline, ponu esse acquistatu in ogni farmacevule, ma avete vede cun mèveru o spiegatori di prima.

U lampu di pururu di pezza pò aiutassi a moisturizar a pelle è prutege a fissa. Scambià i peri in acqua calda, cù l'aghjuntu di l'acidu boricu à un vetru d'acqua, piglià una cullizzioni di l'acidu boricu. Puderanu annantu à i cracheri un capu di vasellina di petroleum e lasciate per tutte a nuttata. U ghjornu dopu u prucessu serà ripetitu, è l'avemu finu à chì i grizi scorrivenu sanu.

A frattura potente pò esse disinfettata da verde. Prima di vultà à u lettu, avemu lavatu i nostri pedi cù acqua calza è saponu, o facemu un bagnu di pede, sece i pedichi di a peddi, ùn si micca scurdate di strufinà a pelle entre i vostri ditte, avemu a lubricate l'area maladiu cù verdi. Per evitari l'apparizione di cracchi quessi i dete, hè bisognu di lavurà i pezi beni trà i vostri ditti dopu lavate i vostri pedi.

Per dispaccià di i incisioni sbagliati in i tacchi, pudete in pocu ghjorni, per questu avete bisognu di metterà una mansa furmata nantu à i tacchi. Pigliemu una mazza succosa nantu à un fasciu, hè struta di staca purée à un pezzu di tela è aghjustate à i tacchi, avemu attaccà una cumpressa cù un vesu.

Per hidratassi cracchi profundamenti, asciugau i tacchi cun un cuteddu di tomate frescu. O pudete puru u zucchero, solu micca u ketchup.

L'erba di l'elefante sò cunnisciutu di parechje persone, assai malatie eranu guariti. Devyasil hè una parte di i prudutti cosichi è hè ancu usatu in dermatulugia. Sì tutti i ghjorni fate compressioni caliu o lotioni da e radici di l'elettampane, è poi pienu guasgi rapidamente i cracchi nantu à i tacchi. Hoja di Rolla hè una strumentu efficace per trattà cracchi nantu à i tacchi. Per a notte aghjustemu foglia fresca di cole, è in a matina aghjunghje a cracke cù una crema fresca.

Da i crachjate prufiziunale pò liberà di u patate. Furmà i patate in a casca finu à u statu friable, aghjunghje l'acqua, stirbe patate cun un forchetta. In u caldo di patata aghjustemu e perchè per 30 o 40 minuti, poi arringe i pezzi cù acqua calde è a griglia u crack cun un oliu da crema grassa o castor. Per a notte dopu stu prughjettu uttene nantu à quessi di cuttuni.

A cura cura di i vostri pedi ùn portanu micca successu sè ùn avete micca seguitu i prucessi sanitarie i sanitarie - petti lavati, cambiante calze è calzate, calzini ventilatori. Questu pò salvà da u sviluppu di malati fungichi, doluri è odori sfarente.

Avà sapemu chì corti intensiva di a pelle di i tacchi hè necessariu. Sì u seguitu sti cunsiglii, a pelle di i tacchi è i petti sò sani, bellusciuti è dolci.