Perchè avemu qualchì volta u cruel?

Tutti i pitturi sò inghju cruel. Con qualchissia, questu sucede raramente, cù l'altri spessu, ma caputu, ogni unu di noi pò cumete un attu brutale. E a maiò spessu spone chì spartemu a nostra negatività in u più vicinu, nantu à quelli chì avemu veramente amu è chì si valenu assai. Perchè sta succeta? Chì fai chì una persona "scurdassi" nantu à quarcunu di i so parenti, mentri chì cù i straneri altrimente e so impetu di l'ingerimentu? Perchè pudemu offentà u più vicinu è ùn cuntene micca u cuntrollu per elli?


Vseravno ùn lasciaranu micca

Quandu una persona cumunicava cun quellu chì hè caru à ellu, ma ùn pò esse chjamatu assai vicinu è nativu, si distrugge, perchè ellu sapi chì l'interlocutore ùn pò micca cum'è u so cumpurtamentu, sarà l'offènziu è, forsi, sera allora. Hè questu scantu chì nosci cuntrolla i nostri emozioni. Quandu i pappà si parranu cù famiglie, sò sempre sicuru d'ùn avè micca imparate in nudda parte. Ancu s'ellu fermanu disputa cù elli, offend, sò sempre sò forti chì pardunanu. Ogni petru a volte ci vole à sputà i so negattivi. Ma ùn puderebbe fà, per esempiu, in a direzzione di u capu, perchè avà amparatu à dispensa da u so postu. Inoltre, a ghjente ùn hè improbabile di permette un cumpurtamentu cumu cunforme à i culleghi o solu cunnuscini, perchè pò esse risultati fastidiosi, cusì imprudente, chì ùn vulianu siveru insults in l'indirizzu. Per quessa, a persone si tratta di cunfurmà, ma quandu entra in u cerculu di parenti è i famiglie cù u malviziu, puderebbe piglià una sola parolla è poverà esse arregistrà un scandalu da u scarrà per fà u so core senti più bellu. Eppuru, avemu tutti capiscenu chì u cumpurtamentu hè sbagliatu, ma u subconsciousu deve esse u tempu è tempu per fighjavi di u negativu, per ùn avè micca solu per esse u locu di l'emozioni accumulate. Hè per questu chì viaghjanu cù questu negativu per quelli chì ci hè cari finu à noi è, impurtante, chì ci cheriammu. Sì, sò parolleciali, ma questu hè puntuale ciò chì ghjè. Una persona hà bisogna chì, sicuru perchè a so negatività, e rilazioni cù quelli chì ùn a spedite ùn sia micca custruitu. Hè per quessa e persone selezziunate e parenti è amichi. Ricurdatimi di cumu aduprate chì pudete fà scopu di scoldà a vostra mamma per l'stupidità, ancu in u profunnu chì sapete chì sì sbagliatu, micca micca. Stu cumpurtamentu hè facilmente spiegatu da u fattu chì u scandalu da Mamowy hà sapiu chì, à a fine, averà u pardunamentu è ùn ne ùn vaiu in nisun parte, perchè averà più di qualcosa in u mondu. A stessa attitudine spissu manifestatu à i fratelli, i soe, i più cercani amichi, in corta, à quelli chì in i so sentimenti sò sicuri.

Sfurtunatamente, certi pirsuni hannu stu forti di emozioni negativi in ​​relazione à quelli chì valenu i troppu, pò passatu troppu spessu. Eccu, ellu ferma in e persone in ogni occasione, crede chì esse sempre e so mani. Ma se una persona si troppu cruel, prima o dopu u quellu chì ùn pò micca tollerà i so attacchi pò esse senza firmà. Più più amè, u più inghjocatu. Per quessa, spessu sottumessi chì e persone chì durante una longa pezza soffrenu attaculi severi da una persona intimusa, à a fine, abbanduneghja sempre per sempre. Eccu u casu in e famiglie induve muzhduzhvaetsya sopra a so mòglia è u so piacè o quì chì i genitori ripiglianu a so disappruvisa in a vita nantu à i zitelli. Finu à un certu tempu, i vittimi di crueltat soprente è chiancianu à a voce di a ragione è l'amore, ma in un puntu simplicemente scapene da a vita di una persona cruel per sempre. Per quessa, quandu a crueltatia hè practiced by crocodile, unu deve stillu ricurdativi chì, se overstraight tu bastone, elli desapareranu da a vostra vita è nimu ùn devi turnà.

Ludiniani sò bored

Quandu ci fermanu constantemente vicinu à certe gente, certe volte ghjustificà. A maiò spessu a succede cù i so parenti, quelli chì vemu tutti i ghjorni. Per una banda, pare avimu amu, ma l'altru, ci hè qualcosa chì ùn avemu micca piaciutu in u so cumpurtamentu. Un annu dopu annu, viramu questu, è avemu solu avete moltu à causa di piccati. Una persona pò desidernà u megliu, ma avemu avertitu cù i so cunsiglii, perchè ùn parlava micca in quellu tone. O ùn pudemu avè moltu ancu da i so cumpurtamentu elementariu à a tavula. Per una banda, sò cusì utilizatu à una persona chì ùn sapemu micca chì viaghja se nun era, ma di l'altra banda sò casi pronti per a pericà per parechje cose chì ellu ferma è ùn vole micca cum'è noi chì vulete. Questa hè a ragiò di a còllera è l'irritabilità. Emprunticemu per cumportu cruelly versu i parenti. Ancu anu usati à rinascà accussì chì avemu generalmente alluntanate da elli, crede chì hè insoportable per esse circundate. In modu, hè questu sta divisionu tempurale chì vi permette di pacifijà i vostri risultati di l'ingerimentu è di ricurdà a vostra attitudine versu e populi più vicinu. Quandu una persona nativa hè un messenger, recensinemu ciò chì avemu fattu, è cumincià à capiscenu a manera chì avemu eru erani in nostra crueltatus. A voti avemu usatu a pirsuni tanticchia chì ùn dettu di apprezzarli solu dopu à parting and having lived for a while separatamente, all'impruvedu sapemu chì cari ci hè una persona è quantu hè sbagliatu.

A maiò spessu, i pirsuni sò viulenti cù i parenti chì anu più viejo o più ghjovanu per età. Questu hè duvuta à diffirenzii in u mondu mondu è a percepzioni di a situazione. Intra i pirsuni ci sò spessu cunflitti nantu à a basa di ciò chì ùn pò eranu entendre à l'altri. In u risultatu, a persona si cumincia à cumportanu cruelmente versu i so parenti per pruvà a so puntu di vista. Infatti, sta crueltat hè manifestata in ogni famiglia. Intraintestanu cù i genitori, avuti è aviani, sopratuttu in l'adulescenza. Hè abolii cù i so pruibiti è a vista nantu à a vita, è in generale a so presenza, l'adulescenti è pruvate spicciari a so parenti cusì dolorosa. Questa hè a so nàscita per una manera micca intelligenza, perchè u fattu chì i genitori hanu un certu putere. Podrostostokschiteta chì a mamma o u papa oghje nantu à ellu, questu tentativu di pagà u zhemnetoi. Eccu perchè ellu viaghja cruelmente versu i so parenti.

U desire per l'indipendenza

Un altru raggiuni per a manifestazione di cruelità à i parenti hè a vulintà d'esse indipendenti. Puderete per esse una persona chì quelli chì sò vicinu à sappressu a manera di vive stà impedite di fà e so scelte è cusì. Hè per quessa chì a ghjente principia à pruduce diverse mucks in a direzzione di i so parenti, pour pour affari negativu, insulte è ancu umiliate. Vulenu i so parenti per lascialli solu. A maiò spessu, u cumpurtamentu hè in relazione à i genitori. A persona pò esse crudeli à i fratelli, i sureddi è l'amici cari, chì vede chì ellu viaghjate una cosa malosa è vulete guidà a via verita. A volta, quellu chì si pruvate, cunfidendu in a so rightness o semplice micca a vulete piglià un rancinu. Hè dunque, hè intimuritu, pruvate per pruteggiri di i so decretici è i cunsiglii, perchè vene a lotta direttamente cù a so famiglia, manifestendu cum'è una persona cruel. À u tempu, assai persone dicu chì à quelli tempu avianu fattu u sbagliu, perchè i chjusi vanu veramente beni. Ma allura parevanu quelli chì solu di tali manera hè pussibule di ottene l'indipendenza è pruvucari ch'elli valenu quarchi cosa di sta vita.