Cumu piace u tipu per correspondenza?

In u mondu mudernu, u datanu ùn sò micca solu di a strada, in cinimugemi, cafés e discos. Avà parechje persone cunfanu parenti in i rete soziale. Hè per quessa chì e figliole si sfrancate quantu à piace u zitellu per a corrispundenza. Dopu tuttu, quandu ùn vi micca voi è ùn pò micca parlà micca à voi, ùn resta più solu per esse espressi beni.

Ùn bisogna à menti

Cumu piacemu un tipu per corrispondenza, chì valenu è ciò chì ùn fate micca? Per principià, forsi, si segue da a più impurtante - se vulete cuntinuisce à a vita verita, ùn deve micca menti oghje à un omu è pensate à falsi fatti nantu à ellu stessu. Certu, ogni zitella vole cum'è un ghjovanu, cusì spessu ella cumanda a esagera i so qualità pusitivi. Questu ùn deve esse fattu. Avete bisognu di i vostri vantaghji è di disadvanesses, perchè chì in a currispundenza ùn sò micca diverse di voi in a realità. Naturmente, ogni signore s'amaga parechji fatti è aghjunghje cose à l'aspirazione di u zitellu. Ma ricurdate chì deve esse trivia. Ùn hè bisognu di dì chì vo site un mètudu di scienzi, se sè solu vi studenu à u seculu annu di l'univirsità. E micca in casu avete bisognu di messe à l'altri ritmi in u vostru avatar. Di sicuru, ùn hè micca un fattu chì u zitellu ùn hè micca vinutu à mente, facenu u listessu cosa. Inoltre, quand'ellu hè cusì, dopu à a reunione, aspetta solu per u decezione mutuale è probabilmente micca per l'apparenza, ma per l'menti banale.

Scrive correctly

Quandu avete cumunicatu da a currisponde, u vostru charmu è u charisma depenu da ciò chì scrivite è cumu. Ùn bisognu di scrive micca un omu in l'stile di "chmaftalaftya, cumu delifki?". Ciò in moda in i circles adolescenti, ma una persona adatta adulazione ùn deve chjaramente micca reactu à una tale simpatía di a lingua in pusitivi. In modu, quandu se cumunicà cù e persone per la corrispundenza, ùn si micca scurdatu chì pudete esse ghjudicati è di l'alfabetizazione. Certu, nimu verificarà ogni sìmmulu, ma si avete micca ovativi elementarii, ci hè improbabulevule à ghjucà à u vostru vantaghju.

Ùn sia più abstruse.

Cumunicà cù i ghjovani nantu à a corrispondenza, parechje ghjente fate l'errore di provue di parè assai intelligente è bona leghje. Usanu turni verbi cumplessi, cumenciu quasi per citarse i classici. Certu, assai di sapè è di parechji manere di capisce - hè assai bellu. Ma hè bisognu di appricà tali sapiri à u locu. Se se cumunicava cù una persona informale, avete bisognu di scrivite à ellu a manera di dite in vita.

Un altru errore di bè sbatezzi in a cumunicazione virtuale hè di pruvà à cuntinuà sempre di truvà qualchi temi speciali per discussione. Parlate cun un ghjuvanottu averebbe purtatu indispittìvi. Se a ghjente si interessa in l'altri è anu avutu qualcosa di parlà, invece da tutti i temi per discussioni. Ùn bisogna ùn devenu bisognu di "dumandà" qualcosa di Google è per vende a Wikipedia per fà un altru tema. Se vi vede chì e cunversazione sò chjaramente micca pegati, pudete avè micca veramente micca interessi cumuni cun questa persona è ùn hè micca bisognu di cumunicà. In questu ùn ci hè nunda chì preoccupa.

Ùn ghjurà micca

Quandu si cunduceranu una cunvertazione, pruvate micca di utilizà stutadore è ùn ne ùn bisognu di rialtà i vostri messagi cù assai argullione. Un ghjovanu ghjovanu ùn hà micca bisognu à una zitella chì ghjurà cum'è un marinellu. Dunque, anche si tenite una tendenza à ghjurà, pruvate à cuntrollu sè stessu. E questu succede in future riunioni cù un ghjovanu in realtà. In a società moderna, assai donne anu da scurdà di cumu si cumportanu, secondu chì l'omi ùn cessate di trattà cum'è dames è di principià per vede cum'è muzhiks. E se veramente voli pi fàriti un omu, ùn si pò micca esse permettenu n ogni casu.

Parechje persone pensanu chì a cumunicazione virtuale ùn si hè micca attache à qualcosa è ùn ne finiscinu micca nunda seria. In ogni casu ci sò parechje casi chì a ghjente hà creatu e famigghi dopu ad avè scontru in u mondu virtuale. Se vulete una relazione cù un tipu per finisce questu, fate sempre è ùn domicile. È ùn scurdate micca chì l'omi sò cum'è e chjucu, belli ghjente bellu ghjente in bocca è in belli ghjente.