Cumu cunsevi cun u figliolu

Una donna chì hà da decisu di maritari un omu cun un zitellu vole dì chì i prublemi seranu difficiuli di eludirà. Dopu tuttu, sì un stranore à u zitellu. È prima chì a relazione sarà calda, hè un pezzu. Cumu pudemu aghjurnà a bocca in a relazione cù u figliolu? Cumu tratta un zitellu nativu? Ci hè parechje manere di risolve u prublema. Ma puderete sceglie l'u dirittu.

Flirting with the child
Sì una donna crede chì ghjè necessariu di pamperela à l'iniziu di una vita cunghjunta, per piace à ellu, per risponde positivamenti à tutti i so dumande, a so fiducia è l'amore pò esse facilitatu assai rapidamente. Ma a pratica pruibitu chì u figliastu cumincià à capiscenu questu, hè capriccioso, offène, prova à cuntrullà a so matriga, se ellu riceve u rifiutu in qualchi modu. Hè cuminciatu à crede chì a matriculenta hà necessariu tutti i so brami è dumande à scuntre u primu
esigenza.

Diventa una "seconda madre"
Ùn ùn pruvà à turnà immediatamente a so "seconda madre". Ùn pò mai piglià u locu di una mamma si u zitellu hà tenutu un ricordu di ella. Iddu sarà irritatu da a vostra carizzi excessiva è l'educazione dolce. Avete bisogna chì l'omu hà una sola mamma. È u sicondu micca nativu ùn hè micca necessariu. Questu hè a manera di a vita di una persona.

Eppuru, sè ùn diventà micca un mum, ma solu un amicu. Hè esse rispose. Puderete esse influenza nant'à u zitellu è da acquistà u drittu per suscitarà. Solu hè bisognu à avvicinà cù u passageru. Ùn principite micca da i primi ghjorni di a vostra cumunicazione. Truvate per interesse, permettenu di diventà à voi è hà esprimiu un desideriu di cumunicà cun voi.

Cunclusu di cunflitti
Cumu risolviri u prublema? Qualcuni marchjari pruvate di alluntanà da risolviri u prublema, cridendu chì avè da esse fattu da u babbu. Let the patri nativo trattà cù u so stessu figliolu. Sì, questa hè a preghjudizzione bona. Dopu tuttu, u babbu hà obeys à u zitellu, ellu risponde. Ma a matrigna anu ancu participà à l'analisi di una situazione pratesa. Hè pussibule chì a so decisione serà u più curretta. Dunque, in u futuru, a so opinion serà ancu intesu. Ma a conversazione deve esse assai dispiacenti, calmu. Ùn avemu micca parlatu di i vostri sentimenti, dumandate u sensu di u zitellu. Fate micca quellu chì ùn piace i vostri rilazioni cù ellu, chì sbagliate chì fate, ciò chì ellu ci vole cumunicà cù una mamma non-nativa. È a famiglia sana sguassate solu i prublemi.

Pat patologicu di cumpitenza di una madrastra
Aumintate u vostru stepson cum'è u vostru figliolu. Ùn circate di rimpiazzà a so mamma. Ùn ghjustu solu u zitellu è ellu serà sacitu da voi. Solu mantene una bona relazione, fate a cura di questu. Allora pocu avete guadatu rispettu è amore di u figliastru. I prublemi solu cù u maritu è ​​u figliu non-nativu, sinceramente cuncirricu à u zitellu. I vostri figlioli fermanu sentenu una attitudina falsata à elle.

Eterni prublemi
Sti prublemi sò micca assai. Ma anu da esse risoltu quasi ogni donna chì si sposa un omu cun zitellu:

I zitelli compara sempre i so matri cù a so madrastra. Questa comparaison, cum'è regula, solu in favore di a mamma. Ella è a più bella, è hà fattu tutte di diversu, eccu. Questa paragùta, induve, piacevule per nome hè impedente. Ma ùn cumpete micca cù u zitellu. Dile chì ti piace à sente i so storii nantu à a vostra propria mamma, dumandate à Ghjesù à parlà di più nantu à ella. Stàtelu à a so storia cun vigore, mostra u vostru intaressu è u zitellu avè da pocu tempu avè principiatu à cunfidenza.

Dopu tuttu, ùn ùn vulia micca offend you, solu a so mamma era un ideale per ellu, hà amatu è pisò. Ellu ùn capisce micca chì avete pigliatu u so postu. Divorciu hè u più grande stress per un zitellu.

U figliastru pò trattà agressively a so madrastra. Questu hè applicà à i zitelli. Ellu morda o pinch, cusì à u so babbu, pensate i cose da male. Questu hè u risultatu di un traumu spirituali di u pocu omu. Senza pacienza, parlate à u vostru figliastru. Chì u so babbu prupone ancu boni boni. Dìdi à u to figliolu cumu fà cumpurtamentu cù a matriga.

Un figliastro adultu pudete semplice di ignorà una nova persona in a so famiglia. Questu serà espressu in disprezzu. Ùn ùn eseguite esse cunsiglii ghjusti. A ragiuni hè a stessa: una esperienza psíquica. Ùn capisce micca chì un straneru eccu pò piglià u locu di a so mamma. Sembra d'ellu chì hà digià crisciutu è ponu solu i so prublemi. L'aiutu è u cunsigliu di l'altri ùn ùn interessa micca à tuttu.

Dientale chì ùn fate finta di esse mamma. Ùn vulete educà è eseguite. Ma se ellu dumandassi aiutu, allura rispundarà.

Stu tema hè infinitu. Ùn pudete micca state tuttu in un articulu. Ma e situazioni tipulichi chì avemu qualchì cunsiderate certamenti avissinu a maiò parte di e donne migliurà i so rilazioni cù i zitelli adopti