E donne nascuti in l'annu di a serpente

Un animale cum'è una serpente hà una reputazione negativa in i paesi cristiani. A serpenti hè trattata cun apprehensione è incrèdite. In i paesi di u livante, una altra postu hè chì quì a serpente hè cunsideratu simbulu di saviezza è visione. E quali carateristiċi di questu annu "dui facate" sò aduttati da e donne nascite in l'annu di a serpente nantu à u horoscopu orientale?

Anni di a serpente: 1953, 1965, 1977, 1989, 2001, 2013.

A donna-serpente hè sentimentale, hà un sensu di umurimu assai sviluppatu. L'Umorismo hè ciò chì face u più vicinu à e persone. Hè insanely beautiful and always knows how to emphasize a dignità. Una donna-serpente si vedi è ùn vi sarà micca nantu à e persone in una manera disgrazia. Hè elegita, hà gustu bellu, entiende a moda, seguita a tendenzi di a moda. Duverezza di a so bellezza impertinente, a donna di serpente tene grandi successu cù l'omi. Nun serebbe sughma solu, salvu ch'ella vuliti.

Fatu d'interessanti: in Japan, u cumè rinforziu per una donna hè paragunatu cù una serpente!

A volte u ricchinu di e donne nascite in l'annu di a serpente cresce in pretentoriu, l'estremu - questu hè u minus di a serpente. E donne-serpente adore diverse buttoni. Spessu cibu cinsu o sacchetti. Ùn si ponu micca campà senza ghjenui, variole magazzini è belli cavali.

E donne nascite in l'annu di a serpente sò filòsufi in a vita. Ùn pò micca esse chjamati chisme o parlatori. Invece di cunversione vasa, preferanu penserà è riflette nantu à i sugetti è i fatti ch'elle anu interessatu. Hè una mente menti, una imaginazione rich. Siculi-serpenti sò intuizioni perfezonnati, chì anu utilizatu à a vita di u ghjornu, è chì raramente fallenu. Sodanu sàviu è capaci di vede u risultatu di a situazione in anticipu. A sarpi hà bisognu di i so sentimenti, ùn anu da mai falà, ma i fatti è l'espansione ùn deve esse micca troppu cura, è ancu cunsiglii d'altri. Pudete dì chì a serpenti hà un sensu sensu.

Una serpente di donna in a vita hè abituata di trasfirià solu in fronte. Puderinu annantu à a terra, hà sperienziate i maladie. Ùn piace micca pende "per" è "contru" per un pezzu u tempu è sempre pigliate ogni decisione prestu. Per alcuni i so scopi, a serpente pò passà e muntagne, fate l'impossible.

Una donna di serpenti ùn hè micca furtunata in u ghjocu, ùn hà micca bisognu di scambià i so nervi è di soldi in u ghjocu.

A serpente spessu cagione in l'estremu: ùn pò micca darà soldi in u debitu, ma in una situazione difficilie hè capaci di un sacruffiu disinterestatu. Ella piace à esagera, spessu a vargogna e persone cù i so servizii: cum'è s'ellu ci strappa un omu è stranglì cù i so azzioni. Per quessa, ùn hè micca sempri utile à cercà aiutu da una serpente.

Una donna-serpente serà sempre capaci di guadagnà u dirittu è à sicura. Ramente hà bisognu nunda. Ancu se a serpenti hà un travagliu pocu prufettu, ma si prumove d'urga di i soldi, serà pozzu per truvà. In a vieve età, una donna di serpente pò esse un veru miseriu.

À u travagliu, a serpente pò esse rializà ogni travagliu, anche u fattu chì hè assai perezoso. S'ellu ùn deve esse dumandatu, a serpente pò esse ghjuntu à a TV durante tuttu u ghjornu. Ma ella sempre entende a parola "must" è ùn hà micca passatu nantu à a so lazundanza.

Una serpentece sceglie un associu per ella stessu. In una rilazioni romantica, ella hè assai ghjilosu. Segui cuntrullà à l'omu ancu dopu a tirallu, hè una grande pruprietaria. In relazioni, a serpente ùn ci duna micca à l'omu di libertà d'accionà: ella si mette è di strangles. Più spessu u cuntrollu supra l'omu hè causatu da u fattu chì a serpenti hè ventu è li piace à cambià à l'eletti cù altre omi. A serpente serà sempre stare "left". A tradimentu anca da spona a famiglia di una serpente, ma hè difficiuli per trattà cun ellu è cù i so passioni proibite. Solu avutu tutti l'amuri à a famiglia, a serpente serà felice per a reale. Sfortunatamente, a realizazione di questa fattu vene à a serpente solu cù età.

A serpente hè capricciosa in una rilazioni romantica, deve molta cura, affettu, rigali. Quandu una scherza femina acquiste una famiglia, vole vincere u so cumpagnu cusì possible, perchè e serpente accadèvanu parechji zitelli.

In quantu a scelta di u cumpagnu di vita, a serpente serà felice cù u toru, chì rinfuzzà in a rete di serpente, ma aia sempre u capu di a famiglia. L'unione di a serpente è u ghjuvanottu se fracenu nantu à l'argumenti, ma à u listessu tempu cresce i corretti d'altri. Se un porcu maschile ad elfà cù una donna di serpente, ella sarà sana sana sottu u so putere è hè difficiule, ancu impussibile di sminisce di l'aperta aperta. A serpente pronta s'appriva à impunità permanente è cumincià à fà cose stupida. A serpente ùn avissi micca maritatu à un tigru, hè capaz di distruzzioni di tuttu ciò chì hà creatu, per spoofjaru a vita di a serpente.

A vita di a serpente serà felice è tranquillità. Unu tenite moltu cù i sentimenti in l'ultima fase di a vita - e passioni violentii è l'emozioni in questu pezzu ùn portanu una serpente qualcosa di bonu, altru di male per a salute.

U più crescente di u ghjornu di nascita di una serpente, u più felice è più furtunata, sarà in vita. Serpi nati in invierno sò assai difficuli in a vita. E serpente nascite in una caccia o una tempesta seranu esposti à i periculi per tutta a so vita.