Cumu pò cumportanu in una relazione libera

I relazioni interpunientali sò unu di i tipi di rilazione più cumplessi trà dui persone. Nisunu rapportu ecunomicu, culturale, amministrativu, legale è di altri riliggiunu ugguali a multidetrazità, imprudenza, irracionalità cun elli, in particulare sviluppatu trà un omu è una donna.

Spessu applicau à a ghjente a parola "amore". Ma ùn hà impurtate quantu forte è apparentemente indestructible hè stata, i cunflitti chì arise in a maiuranza di casi nantu à a basa di l'infidelità è u tradimentu facenu u so travagliu: l'amuri ghjornu è in agunia terribili. Cusì, certi pare pare praticà più inutilità à a psyche è, paradosesi, quarchi qualchì parenti di relazioni - relazioni senza parenti. Infatti, quandu a ghjente ùn impone assai obligazioni nantu à l'altri, hè più comune per elli per interagisce, è l'occasione per a disputa suscite menu spessu, per quessa a so durata aumenta.

Inoltre, i psiculugrafie cunnisciutu u fenomenu, per quale un dicenu hè utilatu in a vita di l'annu: "U fruttu ppulatu hè dolce". Prohibite una persona per fà nunda, è ùn penserà solu per esse ubligatoriamente, ma permettenu di fà ciò chì hè stata prutetta - per questu maiò si metti à dà l'autorizazione!

Avà parla di cumu si cumporte in relazioni libbira è, in fattu, chì hè. In fattu, ùn anu micca diferenze di a relazioni ordinarja cù a sola difesa hè chì e dui parenti ùn sò micca allattati à l'altri cusì tantu chì sò teme di lascià. Forsi qualchissia vi dumandà: hè questu amore? Intantu, ùn hè micca una forma di clarificazione scientifica di u termu "amore". Tutti ci crianu a so propria difinizione, è quì un altru proverbiu hè pertinente: quantu persone, tante parechji opinioni. Strangamente abbastanza, pudete amparerà una persona, amparà a so presenza, ma capisce chì cù u più forte u cunniscenze, u più penurtanti hè di tèniricci, perciò hè megliu è ancu più piacevule à tastà i passi gustosi di a relazione in porghje raghjonu più cà d'avà tuttu. Dunque, ùn hè micca nicissariu di esigenza di a persona amata e devozione eterna, ma per apprezzà u momentu mentre ch'ellu hè, essendu psicologicu preparatu per a peor option - parting.

Comu a maiò parte di e coppiu si cunducenu in relazioni libbri, unu ponu osservà l'esempiu di quelli chì ùn pensanu micca di maritari, ma cuntinuanu à scuntrà. Si basgiammi appassiunati, carizziani l'altri, indulge in gioia d'amore, ma ùn pensanu micca micca di i zitelli è di a famiglia. Quandu una zitella cuncurdassi cù un altru guyu, u so sposu ùn ci hè micca in ghjustu, perchè capisce chì hè solu un amicu, è ùn hè improbabile di ottene u stessu successu cù a so sposa, à quale ellu. Ella, à u turnu, appriva a cunniscenza cum'è un amicu, ma micca cum'è un zitellu potenziale. Puderanu caminari in l'imprese, cumposti da i fugliali è di i carusi, micca in tuttu teme di u tradimentu, o più preferitu - senza mancu fà pensà. I couples tradiziunali pruvate micca di circà festività, cum'è si sò teme chì l'altra mezza parte seranu "cullatu" da qualcosa. Ancu si a zitella puderà suprani l'impurtanti momentu, l'impulsi, i tentazioni, ma, avendu pinsatu di un capu sobri, hà caputu chì u so sposu hè sempri u megliu. L'ultima averia ancu cumprende chì a resistenza a tentazione ùn hè micca cusì simplice chì ellu hè capacitu di tradimentu, cusì unu deve tollerà i misdeeds di a zitella è perdone. E parenti chì sò in relazioni libere chì i cumpurenti animali di u travagliu travagliatu nantu à i milioni d'anni di evoluzione da a civilizazione umana ùn hè micca impurtante, è deve esse accettata. Per quessa, ùn anu micca ipertròfichi u significatu di l'adurteru, ma trattate com'è un fenomenu secùnnu, ciò chì pò succorsu à tutti, cumparisce claramente l'amore è u sessu, cumprendu chì u sessu pò esse fattu è micca cun un omu amatu, ma solu unu.

I sicilioti sò bè ​​cuntinute, inconscientemente assai persone si trattavanu di momentu aguttu, cambiamenti in sensazioni, novi impressioni, diversità, in particulari in relazione, ancu s'ellu tuttu chistu porta sufrimentu. I zitelli sò più prubabili ca i picciotti per fà questu: chiancianu in una lunga da altru scantu, sò sempre felici. Quì u proverbju chì avà hè appruvatu: l'anziani ghjuranu - ùn si sò mingle. I pariri, in questu univirsità in l'univirsità invernu, a lisura in i relazioni, a lisura - abbastanza rapidamente. Quelli chì custruiscenu relazioni libri in incuscenti capiscenu chì ci vole à acquistà novi sensazioni chì aghjunghjenu l'acuità, l'interessu è u gustu à a so vita. In ocasu, maladisciute per a cunvinzione di l'altri in un tentativu di tradimentu, sò cunforme, spornate moralmenti, fughjilà u vaporetto è cuntinuanu à scuntrà, com'è s'ellu ùn era nunda.

I relazioni lucrativi sò una bona opcione per quelli chì ùn sò micca avè da principià una famiglia è zitelli in u futuru prevale. Ma esse bisognu di una attitudina psicologica spiciale è di preparazione murali. Per annunzià a ghjilosità micca ghjustificata, ancu imminiscendu geneticu, ùn hè micca faciule, ma alcuni cumentzeghjanu di fà questu, prizzendu ancu i principali funziii di disaccordu. Immoral o relazioni libbira sò in tuttu u quadru di a norma - ognunu decide di ellu stessu, anche si deve esse nutatu chì a censura pùbblica di questu fenomenu, chì hà fattu parechji dicennii anni, in l'anni di u ghjovanu di a generazione maiò, hè issa sustituita da qualificazione silenciosa, perchè l'età, relazioni tra iddi.