U matrimoniu d'amuri è u matrimoniu di comodità

Cusì incredibly fortunatu chì stu anzianu Romeo ne anu culu per i mo ghjovani ghjorni. Avà viiu nantu à a gloria, à tutti per inve manera!
Oghje, sei mesi da a mo affari cù Andrei Sergeyevich. Ci hè vultatu à esse generosu, chjamatu "pimple", prima hà datu un carrettu, da un appartamentu, è ùn aghju nunda di dì da ogni cosa. Per tuttu questu quì era ancu in amore cù u so corpu alimentatu, u so ochji è u core bonu, in generale. U mo ziu avia una mòglia, dui pumere di a mo età, ma per u so cumpusizioni sia di i costi di "dudes di marca" ùn ci era micca abbastanza d'una patrona. Andrew hà dettu: - "frenu", è era impossible di cunvince. Si truvamu in un risturale, induve aghju passatu, è sudu in camerei. À quellu ghjornu u mo ziu hà fattu scrittu cù un spunzu grossu è mi dumandate nantu à a frunti:
"Vulete vede com'è un rè, pollo?"
- E tiri - Aghju dumandatu cù una burla franca in a mio voce.
- Offending! - suspiru, e sulu dopu avè realizatu chì questu omu ùn ùn hà micca trittu i parolle à u ventu: hà dettu - in modu reale, cusì sarà cusì.
Oh, è grande dopu a miseria di stu camarero, cambiassi per l'ass è vulgari offerte per esse in un appartamentu di dui camere nantu à u vintu quatru chianu di una nova casa. A cità sana ghjè in u palme di a manu, è guardendu tuttu da u ciminu à u fondu - questu, dicu, hè un piace! I mesi è mità ùn aghju micca lasciatu a casa à tutti, ogni ghjornu, suspittosamente cunzidendu i mobili caru, assai apparicchi elettrici, tapiti belli è vistimenti bè in l'armadiu.

Hè veramente stu mio? U mo ziu hà vistu assai, vistiami u mo piacè sinceru, è, paria, era sempre calore da u desideriu di surprisa cun la generosità. Ma dopu à sei mesi di una vita dolce è senza vita, aghju avutu certi cambiamenti strangoli in u cumpurtamentu di u mo amatori. Andrew sdrughju suldatu, diventenu taciturni, hè vinutu in spessu menos, è ancu più per trattà, se ne vogliu è ùn ne ùn bisognu più àutru.
L'instinimentu di rispunsabilità per l'internu di l'ziu era freniiede, è questu hà datu cunvinta ch'è chì u so mood era un tempore postu è ùn avissi da ùn abbandunassi. Ma i ghjorni passate, Andrei cuntinuau a ghjucà u rolu di u babbu. Hè avutu i so vantaghji, perchè per sempre per tuttu u so generosità, hà amparatu cù u so corpu friable, ma in fattu, micca cù u mo core, ma cù a mente! Infine, a radiu moltu tantu chì dopu à truvà un detective privatu in u ghjurnale, ella accunsenu à cunghjuntà da una volta.

Un omu minimu fissatu nantu à ella cun un scantu grisgiu ordinariu, silenciu, ghiacciò a fotografia di Andrei Sergeyevich in i so mani è dicia secamente:
"In una settimana vi cuntene una infurmazione completa". Pagamentu avanzatu! Hà dispostu una munzeddu di culori verdi, u detettivu scumpara. A settimana dopu, era assicuratu davanti à mè è parlava, è era in quellu tempu fogliu attraversu un cartafossu caratteru cù un spaziu di ritratti è un kinde di note.
"A nutizia principale per voi hè chì l'ughjettu hà una alcarria", disse u patore.
"Hà surprisatu ancu à mè", gridò in la sorpresa. "Avà chì a sapia chì". Purtate, è ci hè u so vientu. Prestu l'anniversariu ...
"No" fica chianciulatu, cum'è per un dulcezza. "Ùn hè micca da voi!" Voi veramenti pensate chì sò un amatori piacè?
- Stop! - amparava nantu à mè. - Da questu locu in più dittori. Du Andrei Sergeyevich hà una maestru più? Ùn si pò ...
"À quantu puderia!" Si cortu secamente. - Krasnopolskia Venus Ivanovna, vint'anni, studiente, storicu futurista. A l'ùltima semana hà avè travagliatu, hà travagliatu sette volte, chì hè, ogni ghjornu. L'oggettu hè stata compru.
Mentre pensava à ciò chì facissi cù l'avicutu, u dittovule rascò u so capu è hà stati scumpressate un altru novu pozzu:
- More ... Contra l'installazione, l'autorità sò preparati per inizià prucedure penali.
- Perchè chì? Casu quasi cadutu di u mo sughma.
- Sì, cum'è solitu per saccu di saccu di soldi: sobri, evasione dannu. Nunda rari ...
"Chi deve fà?" Aghju intesu chiacchiarii. "Pudete fà qualcosa, ùn hè micca?
- E questa ùn hè più me. In casu, si ci hè un necessariu, cuntattate puru. A vi dicu l'indirizzu di un avvucatu decentu, chì hà qualificatu à prutezzione di a riccheva nouveaux. U detettivu hà travagliatu per gloria. Aghjunghjite ancu ciò chì ùn eru micca vulutu sapè. "Allora, tù, uncle, hà cullatu in cuntrollu" hà pensatu, esaminendu e fotografici è studià copie di documenti da u cartulare. A la fini l'affarenu si firmò à i ritratti di a cute girl grace. "Cusì hè ciò chì site! Too me, Venus de Milo! E solu chì i vostri parenti pensanu? Venus Ivanovna! E quale era truvatu, Uncle Andrey? "Tutti i ghjorni smoked, sopra u fumu à u tettu, è ùn pudia micca esse cumu fà ciò chì facite. U generoso patronu di a me gloria di a so vita di u prigiuneru hè stata chjappata di e mo mani: l'affare di u prufittu aghjunghjava un modu, Venusa Ivanovna - à l'altru. È ùn hè micca saputu chì di queste malsu era più male. In a matina, aghjunghje à e lume, ùn avete l'alba, corse à l'indirizzu induve a nova passione di u mo generusu amanti era vicinu. A zitella era per andà in l'institutu è, per mezu di a porta, risponde ch'ellu ùn cunnosca micca Andrei Sergeevich, è ancu à mè - ancu più cusì. Stàvanu sottu à a porta è stete aspittatu, quandu Venerka Ivanovna era furzatu, saldarà à entre l'istitutu.

Ella abbia cù cura cù a porta , aghju pigliatu una strutta in u crack è avete avertitu:
- Oye, ti, Ivanovna! Avete sempre à sente à mè. In particulare, postu ch'e ùn sò micca a moglia di me ziu, ma tuttu u cuntrariu.
- À chì ziu? Andryusha? Ella squeaked, e riria.
- Allura, mòglia! - I ragiunonu. - U nostru travagliu cun voi - ùn hè mancu piticu. Uncle, questu hè, Andryusha, brilla di deci à quindici anni. A più confiscazione chjamata. Hè, per suprattuttu, un paru di milioni per un ghjornu di u ghjornu chì si trova in permanenza, ma sò cun voi da questu, nè friddu è nè calore. Semu cun voi da questu - una tristezza. Capisci?
"Iò capitu," Venus scorchcia su palmu.
"Per tuttu u so misericordia à mè, aghju avutu cunvertitu di u periculu". Ma, per un'antra mani, pensate quantu soldi una persona serà pigliata da u statu? A lot! Dunque, a nostra tarea hè di pompà parechji di i cuntenuti di i borsu di l'ziu, questu, Andryusha, in u nostru. È hè più siculu per ellu, è per noi - bè! À noi cù voi sempre a vita stante, avete d'accordu?
"Aghjustu," chjappia in a so vuci raffinante, è hà dumandatu: "Ùn aghju micca un amori di Andryusha?"
"Questu hè!" Venka disse, cunnannatu. - E chi avissi a fari?
- In prima, Andryusha ùn deve micca sapè chì avemu intesu cunnisciutu cun voi. Siconda, avemu bisognu à vende cun versione sicondu chì in u futuru vicinu avemu bisognu di soldi seriu. Per esempiu, aghju pigliatu un parente sick per trattà in l'esterno, è ... Dite chì mi cunsìgliu. Ancu s'ellu ùn! L'abortu hè tuttu. Fate: hè stata offerta una stasera in l'istitutu, ma avete bisognu almenu vinti milla. Ghjè passatu? Eccu, ùn l'avete micca misuratu! À mè - parenti malati, à voi - furmazione per una muntagna.
- Ti ringraziu Sò assai aghjenti per voi! Venka emulsione ingenuamente, anchi mi odiu determinata identificata da u prima minutu: ghjucassi una ragazza in un cumbugliu, ùn hè micca cusì inguventivu è stupidu, altri ùn avissi micca contactatu à l'uncle per qualcosa.
- E ringraziu? Mi scappau. "No, Venus Ivanovna". Aghju interessatu nant'àutru. Per un bon cunsigliu - vi daraghju meza di vintimila. Ricurdativi, avete bisognu à belli cù belliatelli - ùn avè micca pigghiaru qualcosa. Ùn piaceru micca!
È aghju trovu ritratti nantu à u tavulinu, induve Venka in i posti più impegni abbiati u nostru zoccu cumuni.
"Eccu micca tuttu", hà avvistatu.

Addivintò naturali per un secunnu , u malignu estretu l'ochji, ma dopu li slammed a so murmurieti: "Sì chì ... Quì! E mi mantene a messa per postu? "" Ma chì pensa? "- Assicurò u cumpetore è averò sempre un novu monasteru. U ghjornu dopu u mo uncle chjamatu è disse chì ellu avvicinassi prestu. Accorse à u bagnu, struciava i mio ochji cù l'acqua fredda, è guardava à mè stessu in u spaziu cun satisfacità: cum'è se chiancianu per dui ghjorni senza restu.
- Chicken, chì site successe à voi? - Uncle hà dumandatu cun ansici, visti u me rastru furtu è fruste.
- Oh, Andryushka! Cusì scary! - E aghju erettu in lacrimi di timore chì ùn puderebbite micca chianciri. "Puderaghju sta casa?"
- E chi vulete dì? - U ziu era surprised; "Dìcimi questu minuti chì successe!"
- U mo niputi precisa una operazione urgente in u sughjornu, altri o zitellu pudarà muriri. Horror!
- quantu? Ellu dumandò senza sentimentu. "Cù quantu soldi?"
"Danu cinquanta milla di dati", aghju dettu, è u mio core s'hè firmatu à l'istante: mi scantanu un ziu o venditore prezzu?
"Ciò d'alcuni tutti in una volta ...", suspiru.
"Nisun altru hà una piacè?" I asked, finta chì ùn aghju micca capisci nunda.
- Nimu, hè ... Pè, ùn importa micca.

Vi daraghju qualcosa soldi, pollo. Ùn Ùn pieno micca, u sole! U ghjornu dopu, fidu à a so parolla, cum'è ufficiale di sangue nòvulu, l'uncle hà tumbatu in u mo appartamentu è fece parechji sordi di soldi nantu à a tavula. Wow!
"Hà ses ses thousand mila dollars", dissi, movendu i soldi à mè.
"Andrei, ma avete bisognu cinquanta per l'operazione", aghju dettu, battennu l'occhi.
- Oh, tu, dite! Sospiri. "Hè solu una operazione cinquanta." È a strada, è alimentazione, è alloghju ...
- Oh, ùn aghju micca pensatu, - I suspiru, stupent: sì, hè oru!
Un ghjornu dopu, aghju chjamatu cusjetta è dinò subitu:
"Audi, Miloslavskaya-Krasnopolskaya!" Avete i soldi, a socu. Preparate per mè, vene nantu à ora!
Ùn avete apertu a porta à volta, è aghju intristinatu suspiciously around, vinni.
No, i cumbutti tremanti o l'assassini cummattevanu di Vernka ùn anu vistu. Ci aghjustò dece milla.
- Ùn ci voli micca esse cusì! Sò un omu decentu! E ùn avete micca squadrontu per tuttu!
"E forsi, voi esse un omu liberu per u restu di a vostra vita", aghju suttu u pensamentu.
"Chi vulete dì?" Ellu fece u frown.
"E, caru miu, ca pudete arrestà u vostru ziu, questu quì, u vostru amatu Andrew, di ghjornu à ghjornu". In modu persunale, aghju cullatu i mo persone è dumani, partite à e regioni caldi per un mesi o dui. È ti cunsigliu per fà u listessu. O crede chì i persone ùn vene micca in un uniforme?
"Sfurtunatamente ..." Venus hè stata malatu. "Ma l'istitutu ... Chì duveru?
- E questu, benamatu, decide per sè stessu.

A matina di u ghjornu dopu, u contruversatore di u telefunu in u so appartamentu risponde à tutta a voce scantata di Venere stessu: "Venus Krasnopolskaya à questu indirizzu ùn hè più vita". "Oh, e fast girl!" - ammirava a so agility. I coped with one. A statu questu per eliminà u sicuru risicu, quì senza Andrew, chì volia solu bè, bè, ùn pò micca fà.
Ci hè ghjornu dopu u avutu di Venusa. Fà questu.
- Cumu hè cum'è a vostra tribù, avete un pimple? Ellu dumandava tristemente. - Avete operatu?
"Li mentu nantu à u mo niputi" dissi. "Purtate, Andryusha, avemu bisognu di parlà in seriu".
"Allora, bè" dissi, anu sempre triste. "Ora avete troppu ... Quista surprisa?"
- Andrew, mi dicinu veramenti: vi sdegnatu da Venere? Aghju dettu.
- Cumu sapete? - Uncle hà apartu a bocca in sorpresa. Too me, macho! Vison Bison! Edison erogenichi!
"Andryusha, permete di dite tuttu ciò chì vi tocca". Cusì hè. A donna chjama à mè è offerta à scuntrà. Hè rapprisentatu da u vostru mistress Venus Krasnopolskaya. Dici qualchi paperesi à mè è dici chì Andrei Sergeyevich serà imprigiunatu, dicu, ti dugnu deu mila per voi per esse sparisci da l'orizzonte. Cumu hè chì u più sicuru serà, è, dice, hè più faciule.

Allora pudia avè rializatu: a ghjovana hà decisu di ricercà in a vostra sacchetta, ùn aghju micca pigliatu i soldi da ella, ma hà cumprata a carta. Era codice, dumandò cinque mila. Eppuru, sò un di i sesimu chì dite à u trattamentu di u vostru nipone, è ùn sia frustratu. Eccu sò, Andryusha! Avete bisognu di pensà à avà. E pigliate i cinquanta-cinquemila daretu. Hè megliu per tutti! L'uncle hà vistu stupidu, poi pigliò i documenti è per un longu tempu intrì in u so studiu. Quandu ùn si pudia micca vede nove di novu in elli, hà arrugatu è furiosu, tirau i papaghji in u canu di zuccadori.
- U pollulu! E vostre affari passati. Ùn aghju nunda chì viaghjanu cun elli, ma chjucu era spessu attaccata. Quelli chì sò à esce per questu hè statu longu. È circa à Venus, significa chì avete fattu cunnosce ... sì u mo suli! Preoccupatu?
- E allura - Aghju dettu, è guardò i so ochji. "Ùn aghju micca ciò chì farà!"
"E de su nepettu, perchè vo site cun questu?"
"In prima, mi vulia cuntrollà." Credu chì sè ùn avete micca nunda di Andryusha, ùn m'aiutru micca aiutu. E quandu avete fattu soldi, dicia: I salverà per un omu amatu per un ghjornu di piova, di sposta, pensu, veramente, mi fate dorme.
U ziu chianciu puru un pocu cun emozioni.
Ùn mai vultà se ùn mi micca lasciate. Aghju appassiunatu mentale: "Tutti, Venka! Ramini di Sushi! Ùn ci hè micca vultatu! ". E quelle di i soldi! Lasciate à voi stessu. Sì ùn era micca per voi, ùn aghju mai saputu chì u core di una donna amante hè. Ùn vulemu qualcunu, solu per voi! Certi bastardi stante! E strive per calà i mani! E voi, pulcino, sò un ànghjulu! U ghjornu dopu u mo untu avia dettu aspittendu in casa è ùn mancava allora.
"Hè impurtante, di puddaru!" Ellu disse. - Vogliu fà facete cuntentu. Vi cuntintate.

À meziornu, avemu digià guidatu à una bella, cum'è in un conte di fata, una grandissimu palazza assicurata. "Questu hè per voi, puddastru," dissi l'uncle è m'hà purtatu i ducumenti. Allora pigliò da a manu è mi purtò. In una di e chambres hà detti uvertutu capace è amparatu a salvezza sotta sottu u cupistu. Aghju apertu, è aghju vistu chì era chinu di soldi. Quanti sò quì quì, quì centu mila, duie cìantu, trenta centu? ... Emicie, è Andryushenka disse: "À voi, puddaru, mai è nunda era un rifiutu". Una settimana dopu, Andrei Sergeevich fù stata in cella. Mentre chì a storia era avvicina, l'avutri assicurati per ellu una meda preventiva in forma di una sughjettu abbitatu per ùn ùn abbandunà u locu, è l'ziu in u primu ghjornu, senza badami, sciu fora da u monte. Doppu un pocu tempu aghju avutu nutizia da ellu. "Purtate ùn aghju micca esse cunsigli, pollo!" - hà scrittu. - Be happy. Get married! Nazaré narozhay! Hè cchiù improbabile di vedà. U vostru Andrew ". Aghju in casu, credeva una lettera cummincianti è hà decisu: fate tuttu ciò chì u mo ziu hà cunsigliatu!