I nostri temi nostri figlioli

I nostri paura o temere piccane sò un sensu displegatu è incunificate per noi, chì pò esse manifestatu da questa vaga amuzione o un perminu imminenti. In fatti, i porsi è teme di i zitelli chì arise in i nostri menti ponu esse una realità, ma più spessu ùn sò micca fundati è arrinati in u subconscious.

I nostri temi di i zitelli sò, in u principale, u fruttu di a fantasia, spavintata da qualcosa o qualcosa di un zitellu. In generale, ùn importa micca a manera di definisce u nostru scantu infantile. Hè impurtante chì i porsi di i nostri figlioli ùn sò micca necessità, perchè alcunu facenu a nostra vita insuportabile è difettu. Forsi l'uperazione più grande di i porsi di i nostri figlioli hè a so ragiunità è a mancanza di cunnessione cù a realtà. U timore hè veramente utile, perchè ùn hè micca in vain chì a natura ricumpinsò cun stu sensu. Dopu una persona viscosa in un ambiente salvaticu, spessu u salvatu da a certa morte.
Veju qualcosa chì i porsi di i nostri figlioli sò cunnessi cù chì spessu impone u nostru ambiente suciale è u prugressu tecnulugia di a nostra espansione fatta.
Normalmente sò teme u nostru paese di nude in una varietà di situazioni. Per esempiu, u sonu finitu è ​​forte, l'aspettu rapidu di un strangeru davanti à i nostri ochji, u sonu di l'acqua di u pipeline in l'appartamentu, un aspiratori. Sta lista pò esse stata indefinitu, postu chì a fantasia di a zitiddina hè unlimited. Cusì, i porsi di i nostri figlioli pò esse u più stravue.
Succece chì in a zitiddina, avemu assicutatu da a scuru e oscureghjani liparimi da a luminosu pocu, in l'adultu, senza rappurtaremmi, stanu paura di stà sola. Inoltre, succede chì avemu asinatu in a zitiddina, cumenciu à teme và, pezzi, animali strade, dentisti, castice per un petit sbagghiu è cusì. Hè pussibule annate una decenza di e cose più inghjustate à a vista di un adultu chì pò esse scantatu da a psique di u zitellu, attivendu i nostri temi in a vita adulta.
A maiò parte di i nostri paura di a zitiddina, chì pareanu un pocu di tempu in a zitiddina, scaprite senza traccia, ma spessu chì succede chì u scontru radicali hà avutu in noi à a zitiddina resta in l'età adulta quandu era regnatu da u duru mondu di a realtà, è u subconscious, pruducia per fora. Quandu aghjusticammo i temerà di i nostri figlioli, ghjente, per suprattuttu, pruduce una impressioni maiò à quelli chì ci sò noi chì una persona siverda da visita à u dentista.
Per riduce i so pezzi acquistate in a zitiddina, avemu principiatu in l'auto-suggerimentu chì ùn ci hè micca periculu. Cusì averemu da pruvà l'incorreczione di u cursu di u pensamentu di i ricordi in eruzzioni cù u pezzu di a zitiddina di a vita. Ma in fattu hè solu un truccu adultu è un tentativu per incinta. Quandu a vita si mostra, sta via di prughjittazione d'auture suggestione, è i nostri temi nubbiani recede in u sughjettu, allughjendu à a lògica adulta di l'omu. Cusì, inspirà noi chì avemu piacevule, per esempiu, un cane stray, avemu un veru fighjatu per sperienze menu di u scantu di u zitellu di l'animali. In ogni casu, a nostra radici di u cane di timore creci da a zitella. Forsi, cum'è un ziteddu, avete scantatu da u latru di un cane, è avà principiatu è pruvate micca per i cani.
A più paradossale hè chì quant'è più temeramu qualchì cosa, più u nostru subconsciousness accumene i nostri porsi di i nostri figlioli in a superficia di a cuscenza. Hè cum'è una reazzione in correa, chì hè sempre crescente. Una volta, succumbing à u nostru scantu tempore di i cani, pudemu truvà un pocu di tempu chì avemu cumincià à teme di altri cose chì avianu guardatu davanti à calmu. Questu hè applicate à voi.
Pensa à voi cum'è u zitellu è ùn pruvate micca di suppressione di i porsi di u zitellu, ma u guardà cù l'occhi sbarrachiati, purtendu cun elli un dialogu internu per risolviri u cunflittu. Regresu à u listessu esempiu cù u cane. Fighjate u cane in casa, imagine quant'ellu si vede in a strada. Penetrate cun compassionu, è da, in u locu di u timore u temore, vene un novu sensu - pietà, è darrere u so amori curativi. Puderete prestu à passà senza teme passatu u cane. A chjave per cumprènniri i nostri temi piustrii ùn hè micca in realità concreta è fatti, chì teme è pruvate à evitari, ma in i ragiuni chì ci motivanu à fà.
Ùn apprendre à ghjustificà i medichi tematichi, ma apprendre à analizà. Allora pudete scurdà di elli per sempre. A Cuscenza principia à scrivite i nostri temi di i nostri figlioli in una nova forma d'amore è l'intelligenza chì ùn sò micca a rialità, ma solu l'imaginazione di u zitellu.