Cumu pruvà à u maritu chì ùn hè micca dirittu

In a storia di l'umanità, e donne anu obligatu d'obeyeranu i so mariti, i so azzioni eranu o diretti o micca, è ùn hè mai statu caputu per dumandà cumu per pruvucari à u maritu chì era incorrecte.

Ma i passati sò passati è i mudelli sò cambiati, ora a donna hè indipindente, hà l'altri diritti è cumpitenza cum'è l'omi, è ùn silenziu quandu sò viulati, è ponu ancu capaci di difenda l'opinione. Ma ancu in u nivellu di u genu, un omu soli esaltà annantu à una donna chì manifesta in i so azzioni è e parolle. Hè per quessa, ci sò situazione chì disputi piglianu quasi casu chì u caratteru glubale, è in questa battaglia a donna deve rende, perchè per pruvucari à u so maritu chì l'oghje hè sbagliale hè irreal. Nta stu casu, senza scena, ma raccuglioli, o dumande ùn sò utili, in ogni casu u risultatu hè unu - ellu hè u dirittu, è u puntu hè.

Perchè

Certu, dopu à quarchi scuppiari, a prima cosa chì veni à ogni donna in u capu hè a dumila eterna "perchè?". In questu modu, si trattava di truvà una risposta, o almenu a spiegazione più nica, a raghjunata per quale un puderà determinà l'azzioni di u maritu, è a so cundanna di a so correcità. E più di noi avemu ottu in i detti, u più spessu scrivemu in a stessa situazione in u capu, più chè avemu a capiscenu chì avemu justu, ma à a listessa ora a nostra dirittu hè statu rifiuta, chì ghjè inghjustate.

Stu cumpurtamentu pò esse spiegatu di parechji manere. U primu hè u caratteru. Qualcosa chì puderete esse dichjaratu, u carattaru fai una persona ciò chì hè. È se a natura di a tistarda intrudante, esicuzzione di a rilazioni cù una tale persona precisa un esforzzione. Ma hè ancu un latinu posittivu, u caratteru pò sempre esse rializatu. Questu hè bisognu di pacienza, appughjatu è u desideriu di u pruprietariu di u caratteru più persente. Senza disederiu, hè più faciule cuncilià, è adattanu à una vita cusì.

A seconda opzione per un cumpurtamentu simili pò esse copiant la charter di vita di a so famiglia. S'ellu hè in a casa, u babbu hà sempri avutu l'ultima parola, è a mamma era più subordinata à a so vulintà è a cunsidereghja a norma - perchè chì stanu sorpresa. In vista di i nostri genitori, avemu un cuntrastu subentamente à u modu di cumpurtamentu, chì in u futuru hè riflessu in a nostra vita di famiglia. Perchè, in questu casu, possa l'uccasione di scopra i vostri scopi da parlà, o piglià a pusizione di a so mamma.

E a terza ragiò, bisognu di rifletteri è sforzu nantu à sè stessu. Dopu tuttu, ùn puderebbe più ghjustu mai imaginatu, una opzione in quale a correcità di u maritu era vera, è micca solu u fruttu di a so imaginazione. In questu casu, invece di pruvà à u maritu chì ùn hè micca dirittu, hè megliu esse à sente u so puntu di vista, aghjunghje i so, è truvà un cumprumso.

A mia, è à voi.

Trà a maiò parte di e femine hè un altru mitu chì pò esse chjamatu figurativamente cum'è "voi à mè, è à voi". L'esencia di questu hè chì si a donna una volta succorsa à u so maritu in qualcosa, perchè parechje ragione unknown, ella hè cunvinta chì a prossima volta hè semplice ubligatu di dà à ella. Da u puntu di vista di l'omi, tali cuncissioni ùn sò micca una gran stima è ùn portanu micca debitu. È ùn vogliu micca fà cuddà à voi l'obbligazione di rinunzià contra a vostra vuluntà. Un casu eccezziunale quandu un omu di a so propria volizione o solu a vuluntà di entra in una disputa accunsente cù a so mòglia. U mutivu di questa solu serà solu u so desiu stessu, o qualchì tipu impetu spirituali, beni, in i casu estremi, la mandibula, ma micca u fattu chì avete oppostu stanu à u so latu.

Un amparà à sente.

In situazione chì l'obstinenza di unu, ùn pò micca causà a fideltà di l'altru, è trova nantu à a stubbornness, in ogni casu una vittima, o sensu cumunu, hè obligatu. Questu significa chì si u maritu ferma nantu à u fattu chì hè ragiuni, è ùn vole micca sentenà nunda, a donna devia turnà à a so saviezza femina. Puderete truvà un accordu di qualsiasi persona, chì ci hè solu i casi, quandu hè difficiuli di fà, ma pussibule. Prima, amparate à sente u vostru maritu. No, hè chjaru chì, avendu intesu chì vo vulete fà bè, è esse l'espressione, u vostru maritu, bè, ùn hà micca sussurru per ellu in u nasu. Quì u cuncettu di a parolla hè più utilizatu, cum'è a capacità di cumprenderà l'esencia di ciò chì hè statu dichjaratu, a capacità di capiscenu una persona è a valore sensiblemente ciò chì hè stata intesa. Di solitu, in pratica, pruvucà assai di difficultà prima, perchè quandu si veramente accuminzanu a sfondate di u testu sanu, hè parechta chì ùn hè micca statu ancu dettu. Questa succède particularmente se una persona ùn si spressa beni i so penseri, è spessu ùn hà ada l'interlocutore. In cunsiquenza, guesses sò custruiti nantu à l'opinioni, ma "quantu persone, tanti opinioni". Cusì vaghjime chì un saccu, u sicondu sbagliatu, ognunu in u so propiu, è com'è cunsultatu - un scandalu.

Amparate à parlà.

A nostra lingua hè multifestazione è diversa, chì permette di spiegà a nostra pensioni di manera distinta è di descrizanu i stessi azzjonijiet. Questu fa un discorsu ordulari a menu seccu, è aghjunghjenu culori verbali à questu. Ma in questu fenomenu ci hè ancu un parte negativu. Tali opportunità permette chì dui persone parranu d'una cosa è micca di capisce ciò chì si trova. Se avete amparatu à sente u vostru maritu, è vogliu intesu à sente - aprende di parlà bè. Express your thoughts with confidence, and so that you can not be understood ambiguously. U tonu duru è sicuru di a pronunzia farà di l'interlucutore silenziu è l'audizione. In u tempu, puderà esse listessi, è a quistione di pruvucarii à u vostru maritu chì ellu hè in qualchì mumentu hè sbagliatu.

Eppuru, ci sò parechji casi chì tutti i mètudi sò ineffettivu è e persone ùn si pò riceve. A ragiunità di chistu pò esse: autoconceezza, troppu perseveranza, una raligranza banale per sèntenze qualcosa cosa, è a listessa 100% certezza di a dirittu. Se tenete stu casu, pudete sapè chì u prublema si trova più fondu, è in ocasioni precisa ancu assistenza professjonali. Ùn pudete pruvà pratiche, influenza a persona, admessa u vostru oghje è avete pacienza. A volte questa situazione fa cascu chì e donne penseranu sese puderanu viaghjà una vita in quale "I" anu devenu esse spustatu per u sicondu pianu o tuttu u tempu di pruvucari à u maritu chì ùn hè micca dirittu. Cosa di sceglie questa nantu à voi.