Se un amatu hà mortu, cumu viaghjà

A morte creeps in una sira, è a perdita di una persona amata è l'amare cumprima cun dulore infinitu è ​​longu. Cumu per trattà a perdita? Se un amatu hà mortu, cumu campà?

U prigione di survivorisce a sapè cumu per un modu longu in accettà a perdita è rinuvamentu d'un statu fisicu è fisicu.

In questu statutu, una persona hè confronta cù un cumplessu di sentimenti:

- tristezza è solitude - hè particularmente agutu dopu a perdita di un parente;

- Anger - vene da un sensu di frustrazione è di impotenza per cambià nunda;

- un sensu di culpabilità è autore flagellazione - nasci da u fattu chì una persona principia à pensà chì ùn hà micca dettu qualcosa à u pattu di mortu, ùn hà micca fà;

- ansietà è teme - hè stata fatta da a sulitudine, u timore di ùn mancanu a situazione, a vulnerabilità;

-Getness - pò piglià a forma d'apatia o letargia, di disprezzione di fà nunda;

- dispramentu - una forma seriu di una cundizione chì pò esse prolongata;

- shock - una cundizione di numbness, confusion, stupefying; Hè spirimintatu di e persone in i primi minuti dopu a mala nova.

Certi penserà sò spargiati in i primi staddi di u luttu è spessu scappa dopu un certu tempu. S'ellu si sò stati, ponu conduce à fobbi è di depressioni, chì devanu un trattamentu seriu.

Neverness hè a prima reazzione dopu à a nutizia di morte. Failure à crede in ciò chì successu pò dura duranti qualchì tempu.

Confusion - l'incapacità di cuncentrazione, a scatteratura di pinsamenti, l'oblite è u distaccu.

A preoccupia hè l'obsessione cù i pinsamenti di u mortu, u disegnu di morte. Recollection of the images of the deceased.

U sensu di presenza - i pinsamenti constantemente chì u latru mortu, ùn site micca in parte.

Hallucinations (visuale è auditorium) - passanu spessu. A persona sente a voce chjama di u mortu, vedi a so imaghjina. Di solitu guasgiu quì à pochi settimani dopu a perdita.

Pienza hè più cà una emozione, affetta seriu i prucessi di penseru. Una persona chì hè in gran stress ùn cride micca in a morte di un omu amatu, pensa sempre in ellu, scroll in i so pinsamenti avvenimenti impurtanti per ellu, hè difficiule per ellu cuncintràli alloghju à tuttu, ellu in ellu stessu.

In più di l'esfera emotiva, a piacè trova ancu una risposta fisica in u corpu. Disturbe a strimità in a gola, a piscia in u pettu, u dulore in u cori, i disordini gastrointestinali. Possibbili sapori di stomacu, marvagem, bagnu è fiori friddi.

Cù stress esternu, i prublemi di salute seriu, u sviluppu di malati psicosomatiques pò suscitarse.

Parechje dorme torna ristretta, intermittenti, insomnio, pescoli. Avemu bisognu di capiscenu chì e persone percive a morte in parechje manere, alcuni saranu isolati in elli è volenu esse solu, mentri àutri sò pronti à parlà di u ghjornu mortu è pò esse in fegatu quandu pare chì l'altri ùn ùn chiancianu è chiancianu bè. Hè impurtante ùn mancunu prissioni annantu à una persona, ma aiutau à trattà cù e so propiu esperimenti.

Una persona hà da capiscia chì a perdita hè a parte principale di u ciclu di vita. Tuttu chiddu chì hè natu hà mutu - questa hè a lege. Tuttu ciò chì avemu vede à noi, un ghjornu cessare d'esse - a terra, u sole, a ghjente, a cità. Tuttu u universu fisicu hè una tempurita.

A morte di un amatu hà esercitu à dumandà «quale hè a vita?», «Chì hè a fini di a vita?». I risultati à queste quistioni ponu esse stimulanti per mudificà u modu di vita, fate u più significante è prufonda, aiuta à cambià u stessu caratteru, fà l'amori à l'altri populi.

Rècordi per sopra u dulore.

  1. Averete a situazione. Hè necessariu di capiscia chì una persona hè abbandunata è una riunione cun ellu, almenu in questa vita, ùn sarà micca.

  2. Travagliu di u dulore. Pruparià per chiancià è fate l'inghjulazione, i lacrimi è l'còllera hè una parte impurtante di u prucessu curativi.

  3. Adattazione à u mondu senza ellu. Nimu sustituverà una persona estimata, ma hè necessariu d'amparà cumu viaghjà in a situazione creata.

  4. Reinvertisce a energia emosionale in altri relazioni. Puderete stessu per interazeghjanu è fà relazioni cù altre persone. Ùn a tutti pensanu chì questu puderà defile u ricordu di u mortu.

  5. Fede restaurà, i credii è i valori. Dopu un certu tempu una persona soffre u dulore è l'agressione, torna à a vita. Questu hè un passu impurtante dopu à piglià traumu emotiu.

Cosa da fà è cumu per aiutà à survegà a perdita di una persona estimata.

1. Be a good listener. A ghjente deve parlarà assai di a morte d'una persona estimata. A più di parlà, i più veloci si rializaranu a rialtà.

2. Ùn àbbia paura di parlà micca di una persona chì hà mortu.

3. Stay on the line. Chjamate o visità u babbu. In questa situazione, una persona ùn hè micca in pusientu per mantene e mantene i contacti cù l'amichi.

4. Ùn aduprate micca mudelli, parlate sinceramente.

Pruduttori di manu d'aiutu. Pò esse averia in cucina, shopping, cleaning.

6. Pigliate l'empatie - l'abilità di empatizioni cù l'amare.

Hè cusì chì i psicologi cunsiglienu per esse ubligatoriu si un amatu hè mortu è cumu viaghjà in più dopu à a perdita.