Cumu ricunniscenu e minzogna è ciò chì facenu quandu site strappatu

Ritenimentu, cunfusione, ingerimentu, resentimentu, anxiety - tutti questi senti anu sapemu quandu avemu da esse truvatu chì l'interlocutore hè in male. Hè improbabile chì qualchissia volerà sperienze cusì emozioni di novu. Hè megliu d'amparà à ricunnosce a farfantarìa, da quì ci seranu menu disperzioni. Ma cumu si sapiè se una persona hè stesa o dicenu a virità? Ci hè chì, ancu senza un detector di menti, pudete stabilisce quandu site stati tortu. Dopu tuttu, u corpu umanu propriu parechji signalamenti in a situazione quandu si trova. Ricunnisciute a minzogna di u cumpurtamentu umanu
Hè strattu chì tutta a gente, almenu in ocasu, ghjittassi. Hè assai difficiuli di fà questu. Quandu dicemu senza auturità, a nostra creazione hà da cuntrollà u subconsciousu, è l'organiziu, dopu avè intruitu in una dichjarazione cuntradizioni, simplicemente ùn sà micca cumu fà cumportu. Imagine chì site per passendu a strada. Andate u passiu urientale è cercanu. Chì ci hè a probabilità chì avete risicate per andà, chì vi scurdate di manera di fà è cumincià a perdiri? Iè, nimu - questa azzjoni hè spontanee è regulata da u subconscious. Ma se pensate cumu per andà à vede, seguitanu ("Allora, mi rinfriscà prima u pede di l'u passatu, dopu u dirittu. Suggerimentu circa 10 cm da u pianu ..."), pudete scherzu sicuru. Avete da cumincià à rallentisce, unnaturally à guardà, è nantu à a vostra riti vi pareva una espressione strana chì ùn hè micca caratteristica di voi. Approssimamenti a stessa cosa passa quandu avemu u tempu. Una persona cuntene tutte e parolle, pensa prima di parlà è ... tradisce stessu. Ci hè tense in u corpu è ancu forte in a gola è vicinu à a bocca. Vulendu affruntà cù questu, avemu unconsciente in u toccu, fretendu i rinfrescanti di i labbre e generalmente tocca a faccia più spessu. U discorsu diventa monotunariu - per cuntene l'excitazione, avemu obligatu à fracassà. Oghje pigliemu i nostri ochji, o ùn pudemu non vede l'interlocutore in tuttu, facendu interessanti di cunseicà un oghjettu di interessu per noi, i realizamu azzioni stereotipichi (per esempiu, girannusi a penna, cambia u librettu) è pruvate à parlà bellu chjaramente - per esse di sospetta. Inoltre, i crescendo di sudore (cum'è in a situazione di qualcosa scenza è teme) è i dilatati. I detti detectori sò basati nantu à a percepzioni di tutti questi cambiamenti in u corpu - fannu indettanu quale a causa causava tensione è quantu hè spressione.

Ricunniscenza a gattiva di l'aiutu di a intuizione
Ma e donne ùn mancu bisognu di i detecturi. Avemu a capacità di ricunnosce a verità è a ghjente. A donna ùn hè micca ciò chì a parolla hà dettu, da a pusizione di u spinu, da u sopraniu, da a manera chì a chjave in u lock tornato, pò capisce a situazione. "Avete vistu duie volte in a finestra, quandu pudete risponde à a mo dumanda, scarraviate u nostru bocu, parlendu di i vostri affari, da cunsiderà chì cunsigliatu telefònicu ... Cusì, avete mentri! No, sicuru, in questa forma, nuddu esprimi suspicion. A maiò parte di noi dicenu: "Pensu chì questu hè micca cusì (qu. E questu "Sentu" hè u discursu forti. A donna hà avutu a capacità di ricanuscià una quantità numerosa di emozioni, scuprite è inconsciente compara. In particulare quandu hè vicinu à a listessa persona. Queste talentu sò innate: a natura hà pigliatu cuncepimentu di fattu chì una donna, com'è un omu fisicu, hà criatu a so propiu è e so cundizzioni di sicurezza di i zitelli. Ùn basta solu per noi di scelta una persona degna, chì hà da piglià i cura di i so foglie, hè impurtante di mantene. Hè dunque, hè bisognu di anticipà in anticipu tutti l'oportunità pussibuli per i so care è responde à elli. Sì a donna dici: "Pensu chì u mo maritu hà un hobby in parte", cusì hè. Ancu se u cô cònjo ogni ghjornu à 6 ore da a sera hè ghjuntu in casa è rigala regularmente i so bouquets. True, spessu, questa intuizioni porta frustrazione - ciò chì sapete ùn significa micca chì si pò mudificà.

Liars professjonali
E quantu in i valdi di i maritari è anziani di i matrimonii? Dopu tuttu, trovanu puru e so vittimi trà e donne. Prima, e persone sapendu chì sceglie, è sò capaci di travaglià cù l'emozioni di a vittima. Li dettiru ciò ch'ella precisa in u mumentu. Cansu da a vita di rutina di una donna di a cummerciale, allughjò tutti i so forza nantu à u travagliu responsable, hè un oghjettu perfettu per un sticchio romantica. Hè circundà cù a so attenza è cura chì ellu Senterà Assol, chì aspittava u listinu stessu cù veli scarlatori. È finu à questu, anu sapendu chì era burlatu, averà stillu belli ricordi di parechji fabulosi settimani o di mesi passati cù u sposu assicuratu. Siconda, assai persone appuntu amparanu à ghjornu per vede cusì cunvince. Hone u so gestu, ogni parolla, è à a fine, alcanza maestra. Cridemu u fatu di l'heroina di a film, è in fattu l'attori, per e grande, hè ancu ghjuntu. Tercero, ci sò e individhii chì anu accumpagnatu à e menti, chì per elli si face veru. Per esempiu, mostranu praticanti è glurificate chì stanu cun una storia, sò cusì purtatu da ellu chì elli scurderete micca chì ùn ci era nunda di u tipu. Naturalment, hè impussibile di ricunnosce a so ingannina.

Cumu a resistenza?
Cosa da fà chì sì stata cunfruntata cù una minzogna? Ùn ci hè nimu una ricetta vera, cumu si sviutà è cumu fà cumportanu in una situazione tali. Perchè ùn ci hè una sola raghjoni ch'ella hè a ghjente di minà. Ci hè una minzogna - una esaguerazioni per prisentà a situazione in una pratesa megliu. Ci hè una minzogna per evità a cunversazione è spegne. Ci hè una minzetta per quale pudemu crià a nostra autoestima. E certi volte una persona hè stantutu di riciviri aiutu è intelligente.

Sì mette ci hè tuttu u tempu, è questu u so rilazione, prima pensate - perchè vene questu? Chì un amatte riceve perchè cose ellu vi dici micca veru? Forsi queste hè allughjatu di rigore eccessivu di a vostra parte, intoleranza di difetti, è ellu vi prova d'alluntanà da ogni castice o cunflitti aperti?

Ùn fate micca daveru almenu, se puderete evitari u dirittu "avete mentri" è cusì. Aghju dumandate à l'interlocutore ciò chì vulete sapè è di vede a riazione. Puderete dumandà "Avete qualcosa?", Cum'è per fà sapè chì sperate è preoccupatu di ciò chì succede. Per sapone chì hè l'ingannimentu, hè sempre sottili per u so avversu sapete chì averete. Sì apprezzé le voi, pudere forsi ellu pensà. "Qualcosa hè qualificata qualchì incunificata per mè." A nostra relazione ùn hè micca listessa prima "- sta frasa hè abbastanza prublema per a relazioni personali è di i cummirciali.

Se parting ùn hè micca parte di i vostri piani, è a parla franca pò dannà, pruvate à fernate nantu à a situazione. Sola dite à voi stessu: "Sì, u mo maritu hè chjinatu à mè. Ùn sò micca sapendu quantu duvite stà durà, ma finu à quì hè cusì".

A ghjente chì si mettenu per qualcunu propiu specificu sò sicuri chì ùn sospete nunda. Per spoil the feeling hè pussibule cun l'aiutu di a vista "Sò tuttu, ma aghju u mo propiu pianu". Questu vi risparmià da un sensu di dependenza è dà forza. E a situazione stessu grazii per sti tazziati pudete turnà in u vostru favore.