Cumu pudendu amparassi

In u mondu mudernu, a parola "piacè" hè a più spessu utilizata in publicità slogan è hè inextricabbile ligata cù cunsumu è soldi. A frasa "per piacè daveru esse pagatu" hè statu stata ricumandata in generale, in u cuntestu di relazioni commutarii. À u cuncettu di "piacè" avemu un appellu ancu in quelli momenti chì avemu parlatu di u sessu è l'alimentariu. E tuttu hè tuttu. Avemu du cunsideratu chì hè quarchi frivola è facultativa: un caprice, sensu nimu o capriccio. Rariempeli pensanu à quessa è ùn hà mai statu veramente l'aiutu di fà. Ci hè un sentimentu chì, se ùn avemu micca manghjatu, ùn hà micca fattu mette in bagnu in u lettu è ùn hà micca cunsumatu tutti tipi di prudutti è servizii, a nostra vita ùn sia priva di tuttu u piacè. U famosu filosofu anticu Epicuro, avendu amparatu annantu à questu statu di l'affari, averà cuntentu chì, invece d'una vittura di vinu, li dumandò à purtarete prima di l'acqua di a so morte, u vulia vodka.

Lu piacè era unu di i conceptu cintrali in a so filosofia, ma ùn anu scrivetu u vechju in una seria di such bon vivans. È cun Dionisiu - u diu di l'enoteche è di a diversione - ùn hè micca cunfidatu. L'insignamentu di Epicurite ùn ponu micca ridduciutu à a chjamata à pruteghja a vita à u so puntu sanu - hè assai più multidimensional, interessante è psicologicu. No wonder the most of the outstanding psychologists of the 20th century appealed to him.

U tiurizmu di buzz
Epicuro ùn criria micca in l'oltritomba, ma era chì ùn hà micca denegatu l'esistenza di i dii. In ogni sensu, in u so avete, hà vivi a so vita, chì anu prestu sola indiferenza versu e persone. Sicondu u filusufu, l'omu stessu avia u so destinu è hà avutu a vulintà. Gràzzi à a so ghjente avianu bisognu à truvà u statu di equilibriu internu - ataraxia. A via di questu scopu, Epicuricu prupone circustaranu nantu à i so sentimenti, chì ellu pareva una fonti di informazione più affidativa di raghjunamentu. Bonu, in u prucessu - per ncuntrà i so bè, si divirtissenu è minimizà l'anguish è u soffrenu. Cusì, parte di i principii chì guided a psiculugia mudernia, foru formati ancu prima di a nostra era.

Tutti avemu avutu assai à amparà da Epicuro. Per esempiu, custa menu di pensà è sienti più. È ancu - fate u destinu in i vostri mani, rende rializeghja i boni veri chì averebbiate claramente fora di a lista di "sex-food-shopping", è ùn ùn posponà a ricumpensa di pleasures reale per più tardi.

A filosofia di Epicuro hè cusì positiva, trasparente è sàvia chì ùn hè micca in tuttu, perchè ùn avemu micca sempre in l'era di l'Epicuriri victorioso. Hè pussibule, per suprattuttu, per spiegà stu fattu deploru per u fattu chì tutti ci avemu influinzatu da a moralità religiosa medievale, in quale tutti i piacè èranu pruibbiti è attaccati à un sensu di culpabilita. In ogni modu, in fattu, u Cristianu è l'Epicurismu, truvamu a moderazione. A persecuzione di novi è novi pleasures guida à un statu di internu di scassa. Nuddu ataraxia ùn ponu micca cunsideratu questu modu.

I lista ùn si appaghjà micca
E muderne di genitori tendenu à amparà i so figlioli di ogni cosa. Sugginanu nobili traballadori, obedienti, intelligenti, riesciuti, infundate abilità di dirigenti o l'abilità di sacrificà per l'altri. Ma u pensamentu di sviluppà sistematicamenti in u so spinogryzah per godighjà a vita in a testa ùn vene micca à nimu. Ancu sì, se pensate micca nantu à questu, questa skill hè u più u parachute, attivatu in i periudi difficili. Questu piacevule cum'è piacè, furtificheghja è furtifesce a vuluntà di vive, tira fora di un stat depressu, hè a motivazione è l'stimulu di u munnu. Hè dinò un veru alternativu à l'alkoħolu è i nictote, è per quessa l'addiction.

Quandu u prucessu di u travagliu stessu hè piacevule, u stradellu finisci d'assembleur a subestazione è si diventa in un passatu bellu ghjornu in u pitittu pittoresque. Di sicuru, nantu à a strada, ci sarà senza perdizione è ascense. Ùn serà fatica. In ogni modu, dopu avè ottinzatu risultati significati, pudete fà un frenu è celebrà a vittoria, è vai più allora serà più faciule. Quandu l'Impassi u grande è bruttu Impussibile hè stata pruvata da u so esempiu: "Truvà qualcosa à gustu è ùn avete mai bisognu di travaglià".

Una zitella di un bonu porcu
Una dispensa incontuali di piacè piacè daveru di quelli parenti chì insignanu à i zitelli sempre è in tuttu ciò chì dà à l'altri, per penserà prima di tutti nantu à l'altri, è solu à seguitanu à elli, per esse una "bona piccata chifa" è un "picciottu ben educatu". In principiu, ùn ci hè nunda di male in cunse sti idee, quarchi cosa di vale a pena riflette à u primu è primu di u tempu, è micca avè a cunflittu. In ogni casu, a percepzioni di u zitellu di qualcellu piezzu d'infurmazioni vinuti da i genitori hà una peculiarità: aghjunghje à a frase "sempre". Questu hè di u fattu chì, avè immobulatu, una persona resulta in esse incapaci di pensà à sè stessu, difendu i so frontiere è realizendu i so brami. Addiventa una mamma Teresa o Batman, sempre salvà ognunu è tuttu. In u risultatu, si stanu fatigati è irritati, a "modesta chjesa" diventa un furore cun un bat baseball, è un "criatu benitatu" chì ùn serve in l'armata urganizeghja u ghjornu di u paratrooper in un appartamentu apartatu.

Truvà è truvà i pleasures hè unu di i modi di l'autuditora. Una persona chì ùn cunnosci micca a cura di ellu stessu, in fattu, ùn pò micca veramente a cura di i so amori, perchè non trattava altre solu solu in a manera chì u nostru queritu. L'impurtanti Noble, aiutu, salvamentu è carità sò boni sulu quannu facenu un piacè in u prucessu, è ùn anu micca causatu un sedimentu impastante in forma d'irritazione. Inutili sò solu un disguised disguised per scambià servizii per qualcosa di ricumpensa in a forma d'attenzione o evaluazione positiva. U piacè fate a ghjente di fanale chì vi permette di navigà in u spaziu di a vostra vita. A quistione "se qualse accion ùn porta micca piacè, allura perchè què sò cunmessu? pò esse chjave per esse intru aqui è quì.

I vini ùn sò solu solu
In certi famìglie, i signali sò passati da generazioni à generazioni: "Ùn rireranu assai, allura chiancianu assai." Cusì, ùn solu risani, ma ancu qualchissia emozioni pusitivi, cumprendi piacè, sò almenu limitati, e quarchi anzi ancu di manera micca cumpreta. Mentre ch'ella diventa una cosa, una persona di principiu cume culatta in u prucessu, cum'è s'ellu ci hè in còllera cù i dii o, invece, i spiritu maligni di l'antenati chì anu diculutu senza u peccatu ùn si raligraranu è si sò assai divertenti. Perchè Forsi, veramente, un pezzu dopu dopu un avvenimentu assai giovanu, una altra cosa seguita - assai tristi. Allora i psiculoghi chjamati pensamentu magicu, chì hè tipicu per tutti i zitelli sottu sei anni, è parechji adulti inquadantes e immature, cuntinuendu.

Quasi tutti i zitelli à una età curretta crede: si cercanu assai longu à i nuvole, quandu vulete caminari, si sparghjeranu è u sole sera fora. Un pocu dopu, in a scola elementale, avemu l'infurmazioni nantu à i cicloni è anticicelli, è scurdate chì quandu crèdenu in e nostre propria capacità magica. In casu, in certi aspetti di a vita, sta fiducia ferma cun noi per a vita. E à l'età di trentese è quaranta, pudemu spoute nantu à i nostri spalle è culpiscinu nantu à u legnu per ùn mancà. Cusì avemu l'appughjate di l'illusione di gestisce e prublemi globale, l'abilità di cuntrolla un futuru spavinturu è scupertu.

Se abbanduneghja l'idea di a nostra divinità, cunfèssede chì ùn pudemu micca cuntrollà l'incertezza in ogni modu, pudemu pudemu pacà è diviertu. E in quelli casi, quandu, in u principiu di qualchì tempu longu piacè in a vita, i pinseri arise in a testa à u circondu in l'imminenti di u bandu nìmicu, imagine a situazione cusì: girate gialla orizzontale, è andate appressu longu a striscia bianca, longu è longu ...

In a nostra vita, i piacè sò u locu di a intersezzione di e corpori, intellettuale è sensuale. Eccu un puntu di supportu assai impurtante, truvendu chì pudete facilmente passà u mondu. Circate è truvà e fundazioni di emozioni pusitivi hè ancu un tentativu per truvà risponde per e quistione "quale hè?", "Chì site?", "Chì vulete?". È a ricerca ùn hè micca raziunale è esodu, è in quale hè più faciule per cunfundia cà à vena à una cuscenza impurtante, è vive, è ancu assai piacevule.