Nun diceranu più bè, quandu vulete dì micca


Pudete sempre dicerete micca quandu vulete? Per esse temerati di rilazioni dannu, à u travagliu o in casa, abbastanza spessu accunsenu cù qualcosa quandu ùn vole micca à fà in tuttu. Cumu serà? Continue a risponde "sì" o, per contu, ùn diceranu più sicuru, quandu vulete dì ...

A psicoluggìa di e rilazione umana hè una materia prima cumplicata, chì necessitanu sapè cusì forte è constante in stu campu. In ogni modu, veni spessu trovanu annantu à u fattu chì certi pòpuli acquistanu abbastanza facilmente è naturali cù e persone senza avè una prufessione è sapienti in a psiculugia di e relazioni. Qualchè pò ricusate voi cusì simplice chì ùn avete micca notte.

Eppuru faciule o difficiule hè di cuntattà i persone, Pensu chì hè impurtante di mantene sempri un regnu vitali di e relazioni umani: "Ùn avete dicu sì, quandu vulete dì micca".

Perchè hè cusì? Una volta avè accunsentutu cù qualcosa contru à u vostru desiu, dà un altru raggiuni per voi di gestisce, pensate chì tuttu u cunvene, è certi un appruvimenti simplici d'un "disiu" di l'altru duv'ellu pò esse custituitu in u futuru. Allora perchè duverete sughjettu in risaltu è risicu, quandu questu pò esse facilmente evitatu? A cosa principale in tuttu questu hè di pudè esse bè correlemente "non".

Succece chì hè più faciule simplice per i vostri pezzi vicinu à dì "nè" chì à dì à l'impiigatu o à l'amichi è l'amichi. In accumpagnamentu novu cun quellu chì ùn hè micca necessariu o micca vulgari, pudete "steal" u vostru còpite persunale è, forsi, l'ora di e persone chjamatu è caru à voi. Per quessa, avete bisognu à dà "non".

Situazioni chì necessitanu una risposta "sì" o "no" pò esse un lotu sanu. Per esempiu, ùn hè micca sempre fà fácil chì ricusà una invituazione per l'anniversariu di l'upertu, una dumanda à aiutà cun u travagliu, hè difficiule di ricusà l'arrivata di steddi cù mistressi, etc. In ogni situazione, ùn hè micca sempri possibbi à nigà diretta, perchè hè pussibule per offend una persona o spoof relazioni. Hè impurtante per vene cun una scusa razonale, veritativa è micca di scurdà, per ùn ùn esse di seduttore in l'ochji di l'altri.

Credu chì, in certi situazioni, hè appruvatu di dì à a verità verita, solu di invintà alcuna scusa. Assicate in casa in un decretu cù un zitillùcciu, aiu dettu avè nigatu l'arrivu di l'assistenti regulare chì anu impaciente per visità cun noi. In questa situazione, aghju dettu a verità: "Sentu, sò cuntentu assai di vedà, ma cù a me Lisa maturità, perchè l'assicuranza di u regnu di u ghjornu, ùn aghju micca aduprà (a tene) l'suficiente attenti. Ci crerghemu - è poi, per piacè!

Una altra cosa hè, pudete ricusà l'autorità per un annu. Dì à u patronu "nè" - private di privilegi pussibuli è ricuperazione (se u vostru rifisu cuncordanu cuncernamenti di travagliu). Perchè vo site avete bisognu? Ci hè quì situazione chì e guvernu vi forza à assiste à a riunioni giugrafica generale è i vacanze, u rifiutu di chì ti priva di "lavorazione da quì". Cumu esse in questa situazione? Hè assai probabbli, hè solu bisognu à visità almenu una volta di "cumune", perchè ogni volta ùn pò micca ghjutu in un locu o esse sempre busy. In questu casu, hè impurtante seguitarà a regula di u "mediu d'oru" - tù o vostre è u nostru.

Una altra versione di tali rilazioni: "Dici prima" sì ", è pudete dì" nè ". Persunalizatu, ùn aghju micca avè cunsigliu un risultatu simili, salvu se u risultatu di u rifiutu ùn sò micca forza majeure. Dopu avè ricevutu u vostru permessu di qualcosa, una persona cose da i so piani definite. Perchè avissiru spoile è pèrdite a fiducia di un amicu, impiigatu, affari di cummerciale o acquisti?

Dopu cuncretevuli

In a vita, hè impurtante è capaci di eddu è stabilisce relazioni armonii cù l'altri populi. Abilità di stabilitu un "cuncettore" guarantiti successu in ogni direzione: affari, corporate, friendly, family, intimate. Hè impurtante micca di scurdà di sè stessu, l'interessi di l'altri interessi ùn deve micca imponente nantu à queste si ùn anu micca coincide. U vostru desideriu deve esse di u to lado. E pudete sempre dice "no" si ùn vuleva dì "sì," è i vostri brami è interessi vanu prima, senza preghjudiziu à l'interessi è i desideri di l'altri.