Cumu serà creatore?

Avà hè assai in moda per esse una persona creativa. Qualchese chì vole avè un postu prestigiosu definisce in questa linea in u so currículum. Inoltre, a creatività ùn deve micca solu à u travagliu, ma in casa in una vita cumuna ordinaria, perchè vi permette di risolve assai prublemi senza gran effort. Dopu avemu a sviluppà a creatività!


Parechje lotterie di u mondu di u travagliu di l'urganizatori di e vacanze di i zitelli, ma paganu a piccula a scola. Per attruverà l'attenzione, unu pò guidà l'entrevista in un locu informale, per esempiu, venenu micca in un suitu di cummerciale, ma in un vistitu di qualche persona, ùn site entrevista, in una presentazione fascinante. A cumpagnia vi assicurava di piglià!

Queste persone sò creativa in a so vita. "Creatività" hè traduzutu da u Latinu, "creazione", "creazione da nunda". In ogni modu, u significatu chì si mette in a creazione pò esse in parechje diversità. Per una banda, a creatività hè a capacità di pensà è di creà, è di l'altra banda, a capacità di risolve e cumpetenze pragmatique.

Per esempiu, per truvà una manera di cunvince un zitellu per fà ciò ch'ellu ùn voli veramente, per attruvarà i so bè à i clienti utilizendu publicità pocu cum'è un discu originale. Perchè sviluppà a creatività? Inesessuali, sarà più interessante è divertente per vive, inoltre, i novi perspettivi è opportunità aperte, per esempiu, un novu travagliu interessanti.

Workshops

I so ghjente creatori sò dotati cun una dignità inestimabili, elli incorpori solu sulitamenti più dilicati è brillanti, sapanu cumu produzzione. I misteri creati sò cunsiderati cum'è tradiziunali: event-manager, architect, artist, designer, agenzie di publicità employee, artist, journalist, copywriter, "PR man" è assai altri. In ogni casu, questu hè micca u limitu, pudete in generale hè una mutaterica è mostra a vostra creatività. Cumu averia, à l'altru versu u circondu: u medico prova di truvà una nova causa di a malatia è decide di manera di curace, i maestri create new methods di l'insignamentu, u programatore scrive un novu programa è cusì. A vita di sti pirsuni tene u sensu, hè interessante, è u travagliu di sti impjegati hè bellu pagatu, se, sicuru, sì persistente è e circustanzi sunnu boni boni. Per i soli creatives, l'autorità pardunamu assai: inestabilità, tardanza constante, stile incomprensibile di robba, mess in a tavula, cambiamenti d'umani, disorganizzazioni - sapanu chì u travagliu sarà fattu.

In casu, se sè creativu - ùn hè micca sempre chì omu ùn hè micca urganizatu. S'è nascite una persona raciona è se esse mandatu, in a vita, cunvintà successu u successu. In ogni casu, ci sò partiti negattivi ...

Creatividad inversa

Sè sicuru, accunsenu chì, basu, a vita di i persone creativa hè più forte. Hè più emutivu, sentimentale, sensible è, per quessa chì succumbenu spessu à i cunflitti internu. Questu hè u parti negativu di a creatività.

Dopu tuttu, quandu vi vede più di un modu da a situazione, è quantu parechji deci, hè più forte per elettu, ci hè l'ansietà. Inoltre, i persone creatori, per regula, travaglià à u filu di i so capacità, è quandu l'energia si esce, l'apatia vene da rimpiazzà. U processu creativu esercitu à e forze fisichi è emocionale per scherzà, per quessa, dopu à tali sfruttu unu sempre deve esse sempre. Ma a manera moderna di a vita si ricusa solu per avè per avè bisognu questu bisognu. A parte più dèbuli di i pratichi creati hè a capacità di salvà energia è pianu. Per quessa, sò sparite assai prestiti, crisesi, recessione creativi è depressioni sò ... Ùn hè impussìbuli micca scappassi di questu. Hè impussibile di nascita di idee novi è à u listessu tempu mantene a bona felicità. Ma ci hè un modu di modu, ma sfurtunatamenti è unu - constantemente cercà e novi fonte d'inspirazione!

Pudete sviluppà!

Una persona creativa ùn hè nata, ma diventa. Questu hè cunfermatu da a massa di ricerca chì era guidata in parechji paesi di u mondu. Ùn hè micca l'eredità chì avè à l'offerativitati di sviluppu è di u talentu, ma l'ambientu in u quale vi esse, l'ambienti in quale una persona hè educata. I sicogisti dicenu chì, se un zitellu hè datu malovnimaniya, pocu cuntrollu di u so cumpurtamentu è fà varii tipi di règlementi ùn accunsenu, puderà diventà creativu. Hè assai impurtante chì a mamma o u babbu hè impegata in a creazione è incuraghjenu un pensamentu inuditale. Specialists dicenu chì a creatività hè inherente in ogni persona, i patti misticiale chì stencanu è ubligalli. Per quessa, in l'adultu, per sviluppà a creatività hè di liberà u mo creativu potenzjali. Se sente chì a creatività cuscenu, ci sò parechje modi per aiutà à sviluppà sta funzione.

Let's release potential creatives!

Per creà a creatività in u primu locu, cresce l'outlook è l'erudizione. Visita musei, teatru, leghje novi libri, vede novi filmi è più impurtante, cumunicà cù e diverse persone, questu ferà guarià u mondu cù altri ochji. Constantly make new acquaintances, cuntattate i persone, ùn si fermanu, cercate e passioni novi è ei attivitati! Ogni ghjornu duverete truvà impresione nova - hè u più bonu supplementu per a creatività è a creatività.

Sì ùn hai micca sapè ciò chì facenu è induve principià, pruvate a seguente:

  1. Pruvate micca di esse rude è ghjudiziu à quelli chì ùn sustene micca u vostru parè. Pensate, perchè a gente dice è aghjustanu cum'è questu, quale sò i motivi di questu.
  2. Leghje u libru "cumplicatu", piacerebbe di scolpiu, scuprite chì l'omi sò interessate in partiti di football, dumandate à a to sughjura di u quale interessa, chì tipu di musica li piace, visitate u bar japonese è sguardi à a pelle francese.
  3. A più attivamente osservà a ghjente, cunparate, senti, interessate da elli.
  4. Ùn pigliate a prima idea chì vene in a testa. Ùn serà micca in a pusizioni di altre persone.
  5. Ammuate un sensu di l'umuri à e momentu chì ùn ci hè micca una raghjone spiciale - per critichi, rudinezza è rossi desaggiati.
  6. Rinviu u conte talvaru Russu, è quandu avete liéteri di novu, aghjunghjenu i riti di l'altri populi. Allora ci scuprerete un significatu sicretu, forse anu da sapè qualcosa di novu per sè stessu.
  7. Fantasize.
  8. Ùn àbbia paura di esse rispunsevule per capisce l'azzioni, i piani, l'idee, a to vita, ùn fate micca davanti à l'opinioni di e persone autoritariu - forsi sò sbagliati.
  9. Fighjite posti è esferii in chì vi benefattenu di successu. Arregistisce l'alea, cultivà u pesce, ligame attaccata, embruiterà cù una crosta o pianosa, bead ...

Tutti issi modi simplici sò l'aiutà à vede e cose in u cori in u cori ordinariu, è darà l'uppurtunità di risolve i travaglii urigginali urigginali. Ùn àbbia paura di offre e vostre idee più ridículu. Ùn si guardemu micca à ciò chì tutti cridanu, avè un avutu, ùn sò micca sognu, ma fantasize. Ci hè decide chì cumu vi vive è travaglià!

Tre esercizii

Queste esercii vi permettenu di sviluppà a lòggica, l'observazione, u pensamentu associativu, l'imaginazione è u prugettu direttivu creativu.

U numeru 1. Sherlock Holmes.

Observe a ghjente chì vede prima (vicinu à u baru, cumpagnu travagliu), pruvà capisce chì ssa persona hè, chì hè a so famiglia, ciò chì li piace, per quale travaglia. Paga attente à a so conversazione è i movimenti. È ghjustificate a to curretta, perchè vo cridete cusì.

U numaru d'esercitu 2. Associazione.

Una parola misteriosa chì ùn avete micca spessu usata in a cunvegazione, per esempiu, hè a parola "carbine". Pensate à l'associazioni chì pruvucalli? È issa rilassate, allughjà i vostri pensi è creanu una cullizzioni di associazioni: "una carbine - un alloghju di l'alpinista - alta muntosi - vacanze - un rigalu di a cità marittima - un amicu chì tenu un souvenir - un saccu chì hà compru bè - un restaurant in quale aghjunseu stu saccu - un platu insolitu di l'altaggine arrustini - l'abuela di a dacha - abuela è avettu "... Restore tu tse tossu Un riney chì l'hà purtatu da una carine per una avè è u missiavu. Serà un pocu difficiule, ma utile è interessante.

U numeru 3. Parolle.

Ci hè parechje parechje persone chì ùn anu micca appiicà l'uni à l'altri, per esempiu: "fiore, simulator, arena". Ora cose à un grande ritimu. Pensate quandu tutti queste elementi ponu esse. E più impurtanti - dà venti pè i vostri fantasìi!