Chì hè permessa à u maritu in relazione cù a so mòglia in l'Islam?

A religiù musulmana hè unu di i più amarii in u mondu. À u listessu tempu, no solu i cristiani, i Ghjudei o Hindu, ma ancu l'abitanti di i paesi Musulmani, sapanu pocu nantu à e principal disposizione di l'Koran.

Questa brinchiannu parechji estereotipi è preghjudizi quantu cumu, per esempiu, e rilazione sò custruiti in famiglie musulmani.

I cuncetti impurtanti per tutti i musulmani sò "halal", "makrooh" è "haram". "Halting" - questu hè permessu, hè permessu per a liggi è a religione. "Makruh" hè una preghiera ind'èvule, ma micca pruibitu. Ùn averete micca una pruibitu diretta, ma se tratta ave, questa hè a via per u peccatu. "Haram" hè un attu prohibitu da a liggi o di a riligione, per quale una persona hè punita dopu à a morte, è duranti a so vita, i so cumpagnie di castigà in cunfuranza cù a lege Sharia.

Rispunsabilità trà u maritu è ​​a mòglia in l'Islam

I Musulmani ùn impediscenu rigalu u divorzju, cum'è per esempiu, u Cristianesimu, ma capisce perfetta ciò chì si permettenu à u so maritu è ​​chì hè pruibitu contru a so mòglia. Divorziu in questa riligione hè aggradèvule, ma ci sò situazione chì un omu in Islam hè pruibitu di creà una famiglia, è se l'hà creatu, hà da esse divuziunate cù a prima dumanda di a so mòglia. Questu incluye, per esempiu, cruelità versu una donna.

E persone chì sò assai luntanu da u Islamu cridanu chì l'attitudine di u maritu à a so mòglia in questa religione hè rigistru, ancu cruel, chì a donna hè in esclavitudi volontaraghju prima cù u so babbu è i fratelli, è dopu cù u so maritu. Tuttu chistu hè assai quellu chì pari. I dritti di un maritu musulmanu versu a so sposa sò cusì vastu ch'elli pò fà cunfurterà cun un grandi còdici eticu adopciutu in altri religione o cultura. Eccu alcuni di i richiesti di l'Islam à i mariti.

Un maritu musulmanu hè obligatu di dimustrà un bonu caratteru cù a so sposa. Hè bisognu à tame u so malu temperatu, ùn l'accusalli cù cavils è ùn ne micca murmurezza.

Sì u maritu vene casa di u travagliu, duveria dumandà à a salute di a so famiglia. E sicondu a so risposta per attru. Sì si senti beni, hè permessu di esse solu in a so carizza, abbrazzatu, petallu. E si di colpu si metti in confusion o distressione, u maritu hè obligatu à dumandà à e ragiuni è aiutà à risolve i prublemi.

L 'Europeani pudianu invià un'altra cosa si leghje infurmazioni nantu à quali si permettenu à mariti in relazione à e so essenza in l'Islam. Per esempiu, ùn hè micca pocu cumunu in e cultu cristianu per fà falsi falsi. In l'Islam, hè stissu creu chì per salvezza a donna, un omu hè permessu di prummende a so muntagne d'oru. Un omu cun cuscenza chjera è senza u peccatu pò prumminti tuttu ciò chì vulete, ancu se sapi sicuru chì ùn pò micca fà. Hè cresce chì, chì u maritu hè u solu sustegnu di a famiglia, a donna stà in casa è traccia à i zitelli, u sposu hè obligatu à apprezzà a so fidia in u megliu.

In casa, una mòglia musulmana ùn hè micca obligatu di caminari in velu è velu. Inoltre, l'omu hè obligatu à cumprà i so più vistimenti è di i linzi più belle è l'ornamenti nantu à a prima dumanda. A donna hà ammucciate a so bellezza è a sessualità solu in u publicu. In casa, u maritu musulmanu hà permessu di vedà in tuttu a so gloria. In questu casu, u so maritu ùn hè micca cunsigliatu per salvà o nantu à a robba o à l'alimentariu per a so mòglia. Hè, pudete cumprà per i ultimi soldi di platti luxurii è a ghjente più caru, solu per fà a vostra amata sposa. Ma a piccilia è i rossi di u sposu pò esse cunsideratu un piccatu in l'Islam.

Hè una grande disputa nascita trà l'interprete di l'Alcoru è i studienti islamici chì analizanu l'Islamemu di l'educazione di u maritu di a so mòglia. Parechje sò sicuru chì si permettenu à u maritu cù u rispettu à a so mòglia nantu à l'Islamu facili assaltu. In fattu, un maritu in Islam, anche si deve educà a so mòglia, ma di sbattà ùn hà mancu appena. E donne chì ùn mantene micca l'onuri di a famiglia è ùn prutegge micca a so propria pò esse punita da u maritu. Unwillingness, perfidia è crimeu contra li liggi di a Sharia, u maritu pò prupone à fughje nantu à ellu stessu è solu s'ellu ùn hè micca successu, hè esse obligatu di trasladà a donna à ghjustizia. U maritu hè obligatu di prutezzione di a ghjovana famiglia di i chismes, è a so moglia - per difamaria. Per d 'altra banda, se a donna propria hè noturiale, amarà ghjustizia è chiaradi, deve cultivà u rispettu per l'anziani in ella. Hè sopratuttu solu à a situazione chì a ghjovana sposa cunflitti cù a so sughjettu o mamma. Per a pace entre a famiglia è i parienti maiori, per esse più pussibuli, u maritu hè obligatu à mantene in secreta tutti l'infurmazioni nantu à e difetti in a natura è a criazione di a mòglia.

In casu di disputa famigliali, u so maritu hè silenciu da l'Islam. Per ùn infilarà u cunflittu, u maritu hè permessu di stà mutu per un ghjornu. A mòglia per questu tempu duverebbe fà, enfure è scusate. I musulmani crèdenu chì una donna ùn pò esse u silenziu di u so maritu durante un bellu pezzu, è questu hè u pessimu castigu per ella. Ancu a donna più orgogliosa è dispunica hè capacitu per sguassà cun ghjente in un ghjornu è truvate suluzioni pacìfichi à i malentizzii chì sò stati risultati.

A quantità assai attente à l'Islam hè pagatu à e pricine di u maritu per a so mòglia. A criazione di u maritu da a donna di i musulmani attachesi una grande impurtanza. Cusì u maritu deve pricà à Alà per ogni misurazione di u cumpurtamentu di a so sposa, li dumandà per elli, o aghju gràzie aghju averevi già fattu. À l'omu hè ancu a responsabilità per a falla di cumpensà u peccatu. Hè cresce chì una donna hè più vicious and weak, è u maritu, cum'è u capu di a famiglia è u persone più forti, hè obligatu à resistenza à i pensati pecuri di a mòglia. In questu casu, u maritu ùn deve esse un impastatu, è devi dettiru a la so sposa per vede pocu defettu è cagiunamenti chì ùn anu purtatu à u peccatu. Hè perchè ùn deve esse stupidu per ella, è solu u cumpurtamentu chì pò purtà à Haraam (a attività pprotibita) pò cuntene. In u stessu tempu, i ghjoculi cù a so mòglia, ancu i ghjoculi, ùn sò micca cunsideratu per u peccatu, sò ancu accoglieveni, cumu aiutanu à rinfurzà a famiglia, ma a sera per esse entretenimenti hè sputtu pruibitu à a moglia, è u maritu devi à seguità fermamente.

Cumu pò esse vistu da quì, i fundatori di a vita famigliali in l'Islam ùn anu micca diffirenziu da a tradizione familiale di aderenti di altri religioni. A capiscenu di questu fattu avè da cuntribuisce à una esistenza più pacífica di e persone di e diverse culturi è di e religione vicinu à l'altri.