Perchè hè megliu esse un omu ca una donna?

A reta publica assai storii è storii nantu à a relazione di i sessi. Uni di elli sò presentati cun modu umoristica. Issues di a superiorità masculina nantu à e donne sò sempri affettivu a società moderna.

Una di qualchi histoire umoristica cuntene di divertente, perchè un omu ùn deve esse megliu cà una donna. Per esempiu, "u culo di un omu ùn pò esse u fattore principalu durante l'impiegazione, o un omu ùn cambia u so nome in u mumentu di u matrimoniu, o l'omu ùn imite micca l'orgasmi, o chì i piani di cunzadenza di un omu sò spessu si metti da ellu stessu o chocolatale hè simplicemente un dulce per elli, ponu essiri presidente, l'omi silenzienu intruduce amiche si cumenciani à girà, o l'omi in i regari di ricuperazione di sempre dicenu a verità, o ùn mai aduperanu cera ardente, o a morte di u so attore predilettu, hè solu un obituariu per elli in i media.

In l'internet sò publicati altri notte crescente alternante chì dicenu perchè hè megliu esse una donna chì un omu. Per esempiu, diciunu chì "e donne ùn anu pussutu prutitite, una donna ùn teme micca un premiu caldu antuninu, o un omu po ssolviri tutti i prublemi di lacrimi, o un omu ùn pò micca pitture i so ungi cù vernici scarellu, o un omu pò riceve un bouquet i fiori sulu in u so funerale, o un omu ùn pò micca esse centu percentuale chì u so sociu hà pigliatu pattu di cuntrollu di nuvulità prima di u sessu, o ùn anu micca mutivu à diventà irracionalmente 4 ghjorni in un mesi. Cumplementu, "un omu pense pagu à pensioni, o ùn anu micca scelta, per fassi nantu à i pantaloni o una faldella (altru ch'ella di sicuru l'omu ùn hè micca scoccu). Certu, un scoccu pò poni à una faldella, ma deve esse un certu cut-a e cage, è avete a piglià a bagpipes.

Ma, si andà appena da a diversione, è pensanu seriu nantu à questa mena. In parechji spazii, pudete vede chì hè megliu esse un omu ca esserà una donna vera. Per esempiu, se una donna hè assicata in qualche uffiziu o à u bilingue, ghjè assai veloce è più faciule per un omu per acquistà un certificatu o un bigliu per un prestu prestige. Per qualchì ragruppulu, e femine è a cagliari sò minuri per l'aiutu è aiutanu à l'amichi più volte. Stòricamente, l'omi sò l'autori di parechji invenzioni è scuperti, è ancu di i creatori di parechje artisti maestri artisti. Dunque, da u principiu, hè nantu à i picciotti chì a sucità poni tutti i so aspetta. In i paesi orientali, ùn ci hè micca una dumanda: "Perchè hè megliu esse un omu? "Un omu in Oriente hè u patrone principale è u sustegnu di a famiglia sana. Hè nantu à l'omi chì tutte l'aspirate sò colpi. A regula di a famiglia passa solu da l'omu à l'omu.

Ancu in Occidente, durante un longu tempu, a suprana di l'omi fù ricunnisciuta. Cusì, ci era creatu chì era megghiu esse un omu ca una donna. Fà chì questa attitudina hà ancu attivatu u muvimentu di e donne incù i esigenzi di l'ugguali diritti per i omi è donne. Ci era questione cum'è "emancipazione di e donne". À a fine di u XIX sèculu è à u principiu di u 20u, ci hè una discrepenza evidentià trà i sessi. E femicili accuminciaru a sprime esigenzii per i diritti di dritti in a famiglia, travagghiu è a vita publica Per a prima volta, e donne puderanu votu in l'alizzioni di a New Zealand in u 1893. Piglià elli ricevenu u dirittu à travaglià in strutture statali è publichi, è ancu per i salari uggu. In modu, in Russia, a prima retazioni publica per l'ugualità di i donne è l'omi era organizatu in u 1917. A strada, u successu di e donne era a raghjoni chì ci era nuddu idee: "emancipazione di l'omi". Oghje, l'omi, libbira di assai responsabilità suciali è suciali, anu avutu per palluzzà per uguali diritti cù e donne. Oghje, un omu mudernu sfida a supremacità di e donne in l'isuli primordially female. Per esempiu, u drittu di residenza cù i zitelli è i so care after the dissolution of marriage.

Ancu l'oghje, ci hè una creazione sana in a sucità chì l'omi ùn anu a capacità di u pensamentu razuniale. A frebba pudete truvà a classificazione più famosa: a logica "masculina" è a lettica "femminile". A maiò spessu in i spazii di pruduzzione è di gestione, e decisioni più rispunsevuli sò fatta da l'omi. I posti importanti sò cunsiderate prima di tutti i candidati masculi è l'omi sò numinati. I caccia per l'omi più faciuli, ancu s'ellu l'applijente ùn cede micca à tutti i criteri di a selezzione. Hè cresce chì l'omi è menu malati, cum'è chjosu è ùn esse intrigati à u travagliu. Ùn anu micca in licenza di maternità o aduprate a causa di i prublemi di i so figlioli. Un omu hè cunsideratu cum'è l'operatore cumunu.

I razzii di sta attuosa pregiata à l'omi è di a donne devendenu in a famiglia. Di sicuru, Diu hà criatu una donna da a ribà di Adam è hà da serve u so maritu. Ancu i sòvuli di i zitelli sò animati da i genitori cun un certu sensu di subjectivisimu. Per esempiu, i so figlioli di i sònniu di esse presidenti o d'affare, è e zitelli sò attrici o stewardesses, etc. I zitelli da l'età più nova, i genitori, i educatori è altri adulti insuchèghjanu complexe incredibili chì i fessi. In u nostru mondu ci sò omi è donne. "Partitu" trà i sessi, di sicuru, hè inevitabbile. A ogni persona, seje es un omu o una donna, un sensu di individualità è unicità aiutà à trasfurmà a so vita sana à un tempu longu è felice felice. Ancu parechji omi crede chì hè più faciule per l'omi per esse successu è felice. E qualchissimi sò feminisani chì anu pruvatu di fà una carriera è acquistenu altru status in a socieità per pruvucari chì una donna hè ancu bonu.

Ma per parechji fimmini u sensu di gioia di a vita si sia incomplete se ùn puderanu micca esse realizatu cum'è e donne. Vulenu esse femine: bella, valente, seductive vicinu à un omu. Prima di tali donne ùn ci hè nunda una pregunta: "Quale hè megliu esse un omu o una donna? "Una donna muderna ùn speria micca particularmente incù questi dumande, pò esse un tentativu attrattile chì simpaticamente è faciule u corpu di l'omi.