Cumu puderà salvà a primavera

Se vulete un ambiente novu, ma ùn hà micca bisognu di cambià u vostru locu di residenza, da quì hè l'ora di piglià a vostra casa. Cume una manera di guadagnà una retezza di primavera è cambia a facilità di a situazione in l'appartamentu è seranu discuttu sottu.

Ùn hè bisognu di cumincià à turnulà, hè abbastanza solu per parte cun questi innevativi, simpliciamente-cù basura. Ancu s'ellu parechji vittimi potenzale di a cugliera sò micca accountabili à voi è ùn pudete micca parte cun elle, richiamati unu di i pritesi di l'insignamentu di u Tao: "Deje esse fidu à e cose chì vene attaccatu, è sarete liberu di dulore è longu ..."

Fossili inutile

Per pudè liberà u spaziu vivu è preparanu per l'arrivata di a nova stagione, deve prima di studià travaglià i dipositi abituali di parechji basi: mezzanine, pantera è balconi. Tù stessu vi si sorprenderà quandu sò sbrizziati cù i pattinini di figura di u 20 mudellu, cullezioni di l'anticu silo, ghjeridami "adeuvere, ghjuventù", quandu anu acquistatu per l'utilizazione futura, parechje pacche di tappe rusted per conserve è altri rarezzi. Sì di vaghjimu ùn duvitece, disperse micca sta riunione ora o mette u ghjornu à parechji anni più, risposta à una quistione: quandu è cumu si va à utilizà tutte sse? Se a risposta ùn hè micca prontu à 10 seconde - cose biatoghju: Ùn avete micca bisognu di più tardi.

Allora cercle bè à u spaziu vacante. Forsi si cumincianu una reparazione? Per esempiu, per crepà mezzanine è a sustituisce cù prestiti eleganti cù l'illuminazione: u tettu sanu più altu, è u diliziu di l'armarii da i cambiamenti solu benefizianu. Ciò di u storariu? Ùn hè vale a pena per turnà in un capicucinaru, ammucciendu quì ùn sò micca solu tutte e routine senza staggione, ma ancu una planchja cù un ferru - una reurganizazione di l'u spaziu vi vierebbe a vostra casa.

Se trova chì avete rinviatu à scumpiccà u balcone, pò esse u tempu di usà cum'è un invernamentu? Per principià, posanu e macchi cù uni pochi fiori senza libertà; Sarmà una piccula menta è l'inondazione in i bandieri - Ci hè una propria farina fresca. In l'"giardinu di giardino" casanu, pudete mette una braccola, una tola di tè è un lampu di pienu - in una tale atmosfera hè assai piacevule per fà i piani per l'estate.

Dopu avemu livatu i ghjurnali perenne di cose senza necessità, studià travaglià i cuntenuti di l'armarii. Per fà e cose intelligenti, cumprà schibere novi: stà sicuru à a grandària, è mandate viechji à a dacha. Inoltre ùn avete micca impastatu da una nova lavandezza cestina cunceta per lavà: se u spaziu permette, ancu duie cestas, per u scuru è di u lume, andaranu grande in u bagnu o entru in l'armarii. Pudete ancu disfressu sottu à u pouffe in u barcuni.

Avà pourdu u cuntenutu di tutti i casamenti nantu à u pavimentu: i vitturi, i prugrammi di doncetti, i saluti, i chjavi di porti desconegiti - avete bisognu di tuttu? Immediatamente in u sughjettu, è e boxi ùn anu micca scurdate di vacuum à pena: hè megliu di respira l'aire frescu.

Cozy little kitchen in bright colors

Andemu finu à a cucina. Emu passatu assai tempu quì, ùn avemu micca? Allora fighjemu stu locu più più chjucu è dolce di primavera. Quì, ancu, ùn pò micca fà senza una pulitica generalizada indisponduvule. Per fà quì, prima, avemu bisogna à ridivà di u battu tutale (ancu si ligne chopped) di i piatti. Sè dighjà u second mesi chì ghjuranu à voi à stà un colpu rottu à una biscuttella o portate un pianu di ruttato scrittu à un attellu per a ristaurazione di l'esamale - ùn dunque micca fà micca. E i petti rossi in a casa ùn pruvate micca - split the damaged items for good and throw the shards.

In ogni casu, si ci dispiaci di parti di a vostra buttula preferita, chì inadattamente hà rimpruputu u manicu, fate in terra è pianta una bracera di jacinthe - una fioritura fiurente di fragilità sarà piacevule à mezu à u mezzu di u mese.

Sempri i platti anchi si cesseronu di cutà n qualchi cutidianu, corkscrews disperati è altri sensi - ùn mancanu a cura di a dacha, quì chì voi ancu vulete circundà cun l'accattata. Bè cun prudenza cunziddi tutti i cassoli è cuscini: forsi questu hè più faciule per cumprà un novu chì di pulizziari l'anticu? Fate cusì cù i crescendo - perchè a so pulita ùn deve solu l'estetica di a vostra cucina, ma ancu a salute di i vostri amare.

A primavera hè u tempu più adattu per piacevi sè stessu. Cumprate cunvizii brillanti, cuparti originali, sottu una bagnu, bonita tetra.

Chì la casa hà più luminosu!

Per ùn ùn mancà l'inizione di a primavera, hè necessariu di lavurà tutti i finestri in anticipu, pulisce i schernices di a finestra, rinfriscà e foglie di fiori è lavate i petti - in generale, alcune cumpurte spumanti in i primi rachi caliu di u sole di primavera. O forsi cambiassi e cortini? Dopu tuttu, ùn pò esse teme da i borchi - è a necessità di cortini d'espurna difende completamente. Saria bonu cumprà un novu teddu - viulente, sedoso, cù un patronu alegru - è cusì curtains di lumi: vi vede cumu u cambiamentu di u cambiamentu. Da i resti di u tela, pudete cose l'incosciate nantu à i coffi o fà e napoleve nantu à a tavula.

Dopu i cortini di una cortina, pudete colander un petiti mirroru o un vetru multitughe nantu à i raghji: riflettendu a lumera è chì riflette à l'altru, diventeranu un mosaicu tutale di cunegghi di divertenti nantu à i muri. U zitellu si apprezzà u to decoru.

Fate l'alegria di sè è i vostri amichi

Per "refrescà" a vostra casa, avarete bisognu di sacrificà è curtains. Sì tutti questi anchi animali disfressi, donatu per un annu da a Capra, u Toru o u Roostru, bè cù l'arburhi di perfume vacanti, ricordi purtatu da afarate ùn portanu micca giòia più, quellu chì si ponu piacè un piace à qualcuna? Aghjunghjite i visitori è armani una lotterie Win-Win o "Cumu? Quandu? Quandu?" U ghjocu: in questu casu tutti i vostri bisppu saranu premii divertiti è bellezza.

Pigliate per a regula di almenu una volta per a simana per cumprà un bouquet di fiori freschi: a megliu decorazione per a casa in a primavera è ùn pudere micca pensate. Sì, è per denunziendu stessu, u mo amatu, in gioia tali! Allora qualchissia travagliu sarà una aligria, se u dirittu di fà, aspittà d'aspittà chì a lavura di primavera, cum'è un avvenimentu aleguru, è micca un lupinu stupidu.