Nutrition di u zitellu in u primu annu di vita

In u primu annu di a so vita, u zitellu realizava un grandu avvinte in u so sviluppu, ancu in nutrimentu. Nutrition in u primu annu di a vita hè assai diversa. Tuttu u principiu cù u latti di a mamma, da pocu tempu passa à i frutti, ligumi, i cereali, i prudutti di a carne, u zitellu aprenda à tomba è faciale, è solu sceglie per trattà cun un alimentu purcinu è cù altri alimentari.

Baby Feeding

Ùn hè ghjallacciatu per alimentà u vostru zitellu cù l'alimenti usciu chì l'adulte si manghja. In a dieta di u zitellu sò solu esse chjappi chì sò preparati in cuncetazione di u sistema digestivu di u zitellu, u so cumpimentu masticatu, per esempiu, frittice, patati macinati, cutlini ste, casserole. Ma ùn rinunzanu l'alimentariu per i zitelli in frasi, perchè sò inventati specifichi per i zitelli in casi chì i genitori ùn anu micca u tempu di preparà un alimentu per u zitellu. In quessi casi, utilizate stu pruduttu. Ci hè molti frutti di canzuni di i zitelli, chì sò dritti solu pè i zitelli più di un annu. Sò dati da a cunsistenza chì hè adattatu per una età dada. Duranti l'annu, a nutrimenta di u zitellu hè diventata, a varieghja di cumpunenti chì pò esse cunsumata da u zitellu hè assai largu.

À quellu annu, a dimensione di u stomacu in un zitellu hè assai picca, ma si pò piglià boni necessani in cumpunenti nutrizionale. U zitellu deve di manghjà moltu spessu, ma a quantità di alimentu sianu chjucu. I parenti deve avè nutatu chì per alimentà u zitellu hai bisognu di un regimenu chì deve cumpone. Feed him every day in u stessu tempu. Nutrition di u zitellu deve esse correcte. Fate à u zitellu deve esse cinque volte à ghjornu, cù un intervallu di 4 ore.

Finu à un annu u zitellu riceve a quantità massima di prugna o di formula di latti. A dieta di u zitellu hè assai diversa, da u principiu di u seculu annu di a vita, i prudutti di lattichi sò furnuti in u listessu cantu, è micca in tutte e cut, chì u latte funziona com'è una bona fonti di proteina, fosforu, calcium, vitamini di gruppu. Ùn devi esse micca escluditu da a dieta di u zitellu. Ogni ghjornu un zitillu duverà 600 ml di prudutti latti è fermentati.

Dà preferenza à i prudutti di l'alimentariu alimentariu: kefir, cottage cheese, masses, yogurt, casseroles. Per i zitelli chì anu più vechje di un annu, ci sò spezie speziali di latti di lattichi chì sò arricchiti cù elementi è vitamini, anu prisentatu in a dieta. U latti di a mamma hè una excelentesa fonte di sustanzzioni per u corpu è pruteghja u zitellu di parechji microfibri, da ogni modu di infizzioni. U furmagliu di casgiu sò deve aduprà da un zitellu in u primu annu di a vita, ma si deve esse pigliatu gradualmente, acquisto u to figliolu cù parechje curds, casserole. A volte, hè pussibule di alimentà u zitellu cù u furmagliu, dà di pezzi di furmagliu ogni ghjornu, ma assicuratevi chì sò petite. O fà u furmagliu in furmagliu gratu.

Legumi è cinerea per i zitelli

Kashi hè un alimentu indispensabile in a dieta di un criaturu d'un annu. Avete bisognu di manghjà ogni ghjornu. Pudete cose assai prudette, cum'è sò tutti saturati cù grani, minerali è nutrienti chì sò necessarii per un organu crisanti (scherzu, millet, farinata, granu, semolina, avena).

Porridges sò assai utili per u corpu di u zitellu, migliurà a digestioni, arricchianu u corpu cù sustanzi suttili è parechji altre minerali è sustanziali vali.

Ùn hè ghjallinaghju per insignà u vostru zitellu à a pasta. Dopu tuttu, u zitellu hà bisognu à apprezzà stu platu è l'amori, ma u nutritivu di macaroni ùn hè micca assai altu. Da una età tempura, accustomanu u zitellu à manghjà cun pane. Comu cumincià à accustomà u zitellu à i prudutti di u triple, perchè sò megliu assorbati da u corpu, è solu puderete scecce à pocu aduprà u zitellu cù u pane negru.

Pruvate cambià cambià u menù di u to figliolu. Diversificà l'alimenti (verdura, frutti). À l'estiu o u vaghjimu - ponu esse prudutti freschi, vegetali freschi, purcure stalini, casserole. Se u vostru zitellu ùn hè micca bonu per digià l'alimentazione, puderà tene tutti i prudutti nantu à u rattricu. Ma in a primavera o l'inguernu, pudete furnisce u vostru zitellu cù parechje patata macinata prestu in tavulini, prugrammi, cibo prestu di i vegetali per i zitelli. Pudete furnisce u ziteddu diverse cunfrunti di baga, frutta, zucca, iogurte. I frutti pruvate à dà solu quelli chì crescenu in a nostra tira, per esempiu: pereddi, manzili, prugna, pò esse baga.

Pruvate di manghjà quantità à i frutti è vegetali esotica pussibuli, trattate cun prudenza. Puderanu cuntribuiscenu à l'avvenenza di allergii in u zitellu o à l'irritabilità à u corpu. Dà i zitelli di zuccheri (bacca o frutti), varii ioguri è bracole, cumposti.