Cumu puderei espresu a mo piacenza di a morte?

Hè impussibile di preparalli per a morte in anticipu, è ancu quandu una persona era anziana o era malatu durante un bellu tempu, a nutizia di a so morte seria un veru colpu à i so amori. Dopu à sta tristi nutizie, hè accettatu per sprimà cù pardone à i parenti, amichi, i culleghi è tutti quelli chì avìanu sapianu di u mortu. Cumu fà - l'scelta persoonale di tutti. Qualchidunu preferanu simpatizzati veramente, l'altri - scrive una lettera, u terzu - per spartamente u dulore in verse, u quattru condoluni cù l'atti.

Cumu esse dichjarazione in i prosa?

In sempri chjardi semprui è cumprendi hè appruvatu per espresi a so dulore à u telefuni, è in persona, è in una lettera o ancu un missaghju di teste. A cosa principal hè di seguità a règula generale è fate à u tempu, perchè hè in u mumentu quandu l'altru di u mortu sò l'più penurtanti, l'empatizza serà più appruvata. Pruvate di parlà micca di u mortu: A vostra sincerità serà espressa per l'offerta di assistenza fattibbli (cù l'organizazione di funerali, registrazione di documenti, compra di suminà rituali). Forsi dolu ùn rinfedià o ignurà a vostra proposizione, è questu ùn hè micca ragiunà per u resentimentu, perchè per ogni persona u dulore manifesta in u so modu. Embrace, li tocchi è sinceri chì ancu dinò chì ùn sò micca indifferenti à u pardonu è i so parenti. In ocasu, tali esempii di sentimenti aiuta à sprimà emuzioni pisanti, è à i parenti di u mortu hè più faciule. Eppuru, discursu pò scrive ciò chì ùn sia micca gestu. A voce o in scrittura - ùn fate micca parlà di simpatia in un discorsu longu. Dui o trè persone sò abbastanti à spressione simpatia. Per esempiu: Di sicuru, l'esempii ùn sò mudelli per appruntà simpatia per a morte, ma forsi l'aiutanu à truvà e parole ghjustu da u core.

Cumu condolanu a morte di a mo mamma è u babbu?

E relazioni di famigghia sò sfarenti, e anche sempre casi i genitori sò i più abitanti. Perde à l'oghje hè assai difficiule, è u dulore pò esse senza limiti. Hè per quessa hè cusì impurtante per sprimassi a simpatia per sparisce sentimenti pesanti, per piglià una parte di sta cundizione intoleranti nantu à sè stessu. Pruvate micca di pezzi in ghjocu, e paroli aggobite cum'è "avete bisognu", "Sapemu quantu hè dura per voi", "u tempu guasgiu" "in qualcunu a morte hè un sollievu". Sì questu hè veru, tutte e parolle eranu digià sempre in a mente di u mourner, è puderà creà l'impressione d'indifferenza, cum'è s'ellu hà fattu solu u so drittu rutinariamente. Dì à a persona chì i so parenti eranu persone maravigliosa. Ancu s'è avete micca cunnuscenza, avete bisogna avè intesu dì. In particulare chì ghjè parlendu à quellu chì cibu. Pregunte à un amicu di i mumenti più brillanti da a zitiddina, assuciata à a mamma è à i papà - i ricordi aiuta un pocu distractatu, sopra u dolore di perdita.

Chì parolle sprivinu cun piacè?

Pruvate d'esse a tendenza di a moda per truvà spunziunamentu in verse o mandà una linea di simpatia in u SMS. Sè scrittu un pocu messagiu, allura u telefuninu hè a ghjustu, perchè ùn chjamate micca? Tentannu di fà cunnrimenti cunnulazione cunnucino pò creà un luto desgugliu, cum'è s'ellu hè sarcasticu o esercitavanu in parolla quandu u calore umanu simplici hè necessariu. Ùn ci hè necessariu di applicà l'esprissioni altissima - anu troppu cunsigliarà ancu più propensu. Dìdeci di a vostra simpatia in personu o telefuninu, è se ùn pudete - scrivemu una lettera nantu à carta o e-mail. Allora ùn insultà u momentu, ma forsi, aiutanu à arregistramentu a carica di duluri.