Cumu ricanusciunu u sediu in spiegà?

In ocasioni una chance meeting pò esse fatal per una zitella. Un novu acquistu cun u ghjovanu pò esse diventatu in un colapsu per a so minzogna, cun azucione cun un roscu dilicatu. Una lotta di prublemi cù sta zitella chì strughja amoru è ingenu, ingenuità - hè generale un carattaristicu di a donna.


Ma ùn evite micca dati cù u poviru ugliu contrariu solu per u so timore di esse incisu. Prima di tuttu, vale di ricurdà chì ancu i mentri in spirantà pò darà peculiarsa trifles. Queste trivialità sò cunclusi in u simile, postura è gestiti di un novu amici. Paga a pena nutà di qualchì parte di l'anziani, per riduce a probabilità di dettu à un minimu.

Ùn importa micca cumu una persona, cumpresa un minzoggiu seducizzamentu, o oculanu e so mentirmi, spessu anu detti "gestisti-gestori mutu". Allora, quandu si parla, quandu un ghjovanu contesta "sì", è mentri senza testa sorgevi à a so testa da u colpu à u questu, chì generalmente indica una tantra, u gestu pò esse un simbulu involontariu di quellu chì ùn ùn accunsenu. Ma, dopu à vista tali gestu, hè valore eserciziunate per un novu amici cun soslovami: "Inghjùliu, un mentione, un vier mentirre!". Hè necessariu di sviluppà una quistione, chì, com'è paria, ùn avia micca datu una risposta verita è seguite u cumandamentu di l'interlocutore.

Un altru cumuni di "liate-liar" - quandu l'interlocutore tocca a punta di u nasu, spessu cume l'evasione, evuluzendu i parechji fatti, hè una risposta da un ghjuvanottu, puderia distorsioni un pocu per un megghiu postu per ellu stessu. Stu cumpurtamentu hè u causatu à u fattu chì a punta di u nasu hè finale nervu.

In questu mumentu ferma impurtante ùn finta chì l'interlocutore, i so gestiti, a posture è l'espressioni faciale sò "ombra". Ùn stallà in "u ghjovanu investigatore" è interrogate i vostri "accusati". Un tali cumpurtamentu ponu alerta è alleanza di u ghjovanu è ùn sparisce in generale ogni conversation. Hè megliu di sustegnu a cunvegazione in una chjave cusì agradable, è ricordu di sti inconsistenzi, aiutanu à fà una conclusione finali di u novu amici.

Ma per esempiu, pò esse una situazione chì un ghjovanu in una cunversazione rende un marcatu, ma cù tuttu u restu tuttu hè in modu chì avete da fà in questa situazione? Di sicuru, ci sò altri "marcuri-mentri".

Turnate da l'interlocutore. Se un ghjovanu hè dumandatu una domanda, è si rinviò davanti à risposte o risposte à guardà à a zitella, pò esse dichjaratu chì a so risposta ùn era micca veritatibile, è chì l'interlocutore ùn era micca prontu à risponde à sta quistione è era un pocu struitu. o un passeraghju, sguassate u telefone in a so sacchetta, un liggeru intelligente hà acquistatu parechji sicondi per una risposta. Certi voti si cumpurtavanu di stu modu, chì hè difficiuli di galla.

Pì attenza à a postura di l'interlocutore, se in a cunversazione chì supponi di gigà, perchè più probatu deve esse ellu una posizione chjesa, i mani o per di pezzi pò esse attravirsati. Una persona pò ancu spuntà quarchi cosa in i so mani, quarchi facenu cù l'agitazioni, ma solu ùn sò micca spiechi in mente, simuleru issi gestiti cù a cuntrollubilità di u so interlocutore, quella hè.

Crontiusmente, frà e molti pò ghjente volte vene à quelli chì pruvate di prisentà si trova senza cuntrastate, cum'è regula, questi mentri si saranu cumprati, elli stessi credi in i so menticcerie, ma ancu esse sperti sò stati offiziati da ochji o cambiani u diametre di i pupulati.

Tutti i marcati aiutanu à ricanuscià un mentintru in un ghjuvanottu se hè cusì, ma ùn avete micca traducià queste notte in un nivulu di paranoia è in tutti i casi cercati e minaccii, perchè certe volte un scontru chjucu in a vita di una zitina pò esse un cuntenutu maravigghiusu di a so vita felice in i pleasures d'un amatu, quellu straneru ordinariu!