U significatu di u nome Stanislav

Stanislav hè u nomu di l'origine pulaccu. U significatu "per esse gluriusa". U picciottu cun questu nomu hannu una bona salute bona di a zitiddina, ma attenti à certi organi è sistemi: u furu, stomacu, sistema nervuali. Inoltre, li reazzioni allergii à l'antibiotici sò pussibuli è ci hè una tendenza à stutter.

Stanislav - spessu scassa, risposte, irritable, ma rende. In un sensu, ùn hè sfurtunatu, perchè spessu spettamente cose. A so feblezza hè bella donna. Ancu s'ellu ùn ponu esse chjamatu decisivu, hà capaci chì hà hà vistitu. In generale, u so caratteru ùn hè micca semprici.

Da u temperament - colericu, chì hè sempre in u prublema di vapeur. Ami è valuteghja solu l'aspettavuli aspetti di a vita per ellu. Avè urdinamenti bisognu di cumunicazione cù a sucetà. Influenza strana ùn hè micca sughjettu è guasi sempre in u so mondu internu riccu, spessu stubborn. Volitanti (una di e funzione principali), ma si manifisteghja sola in e cundizioni atipica, ancu i estremi. Hè capacitu di sacrificà i so sònni, s'ellu hè purtatu da quarchi, assicurendu, rifletti à u fiasco cù a calmesse è senza còllera. Se qualcosa ùn mancanu fora, allura sempre culpa una altra persona. Ci hè assicuratu, ma solu in momenti chì hè necessariu di amuse l'ambienti.

À l'attività prufessiunale, ellu sceglie u so propiu modu. Frà chì i Stanislavs sò boni busone è affare, medichi militari, agricultori è veterinarii. Prestu in cuntattu cù a realtà hè a basi per sceglie a so strada. Da una ghjovana, Stanislav sapi chì occupazione serà u più impurtante in a so vita, chì professione duverà. Diciarè chì ùn hà intuizione hè impussibile, ma si manifesta in a forma di una premonizione. Invece in a pràtica hè guidata da a ragione. Hè un attitudine sinteticu, ùn hè micca priva di intelligenza. Per affucà u detallsu di a materia ùn ùn piace, preferisce à vede u problema in tuttu. Un parlante bellu chì ùn importa micca l'eloquenza in a occasion.

U propiu, dunque, tuttu hè aghjuntu per "my": "u mo carbu", "a mo idea", etc. Un pocu tirranicu, crede chì tuttu ciò chì circonda l'appartene à ellu. In situ situ unni crede chì alcuni ùn capisce micca oghje, ellu pò esse offènnate, mentri iddu ùn hà mancu pruvatu à capiscenu quarcunu. A moralità ùn hè micca u primu in a lista di i valori umani, anche si hè impurtante per ellu. In relazioni cù e donne, ùn pò micca esse cunsideratu affidabile. Puderà adattà facilmente in i circustanze, è sempre à ricurdà e regule di decencia è moralità.

A so a sexualità ùn hà micca limità: hè sempre listessu per satisfacer u so desideriu. A vita sessuale hè stata prima di prima è ella, da a strada, hè assai viulente. Per capisce a so ghjustu, andà andatu, chì spessu spessu cun problemi psicologichi. Intra i so atti è i desideranu si trova un abissu enormi.

In generale, hè una persona encantadora è bella. Interlocutore alive, sociable, witty. Ùn ci hè impastatu di manghjà un alimentu deliciosu è trattà i vostri amici. Per ellu, a cunsulazione hè assai impurtante, ellu circava una vita bella è bella.

I "Inverni" - intelligente, riccidu è umurusu. A volte, hè aggradèvule è ùn hè micca correctu. Sò boni pruduttori, disinfettori è architetti.

L'omini nascuti in u vaghjimu l'avè una bona educazione, è per quessa chì sò capaci di imaghjini, cumpresa da a so delicata, sò charming è equilibrati. A professione più adattata per elli: un economista, un omu di affari, un impiccante.

Patrunimicu adattatu: Mikhailovich, Valerevich, Sergeevich, Viktorovich, Miròvicu, Petrovich, Alekseevich, Valentinovich.

"Primavera" Stanislaus sò venti, ponu seduce. Apparenza si dannu assai più tempu di l'omi ordinali. Amuri sunnu falluti d'affare.

L'omini nascuti in l'estiu pò esse qualificatu di persone carezza di iri funziunanti chì immensamente amare a società di a donna è anu circatu l'aventure sessuale.

Per l'omi nascuti in l'estiu è a primavera, i seguenti professioni sò adattati: artista, artista, director, maestru.

Patrunimmi adattati per elli: Aleksandrovich, Stepanovich, Rubenovich, Dmitrievich, Kazimirovich, Timurovich.