I pianti di a casa: aglaonema

Aglaonema hè una pianta chì appartene à a famiglia di arocchi. In a natura si sviluppa in locu càlidu è umdu. Hè a forma di un arbulu chjusu, cù un grande, ovalu, ciule abbandunate in una forma oblonga. Questa hè una pianta cunnessa cunnisciuta da tutti diffenbachia, ma Aglaonema hè assai più chjuca da u so parente, è hè ancu capacitu di fruttu è fiuritura. U troncu di sta pianta hè furmatu da e viechi foglie, chì duranti u crescita di u fiore s'assegenu à a basa di u pecciole. Avanzate in l'articulu "Décuter Pays d'origine: Aglaonema" vi descrieranu i peculiarità di cura di sta bella pianta.

Blossom aglonema carica bianca è neat. Dopu a ferita, i frutti bianchi è veninu chì sò furmati. Cum'è aglonoma cumpagnu, u fruttu pò causà una reazione allergique è un avvelenamentu veloce. Pò esse periculosu per i zitelli è animali. Inoltre, da a superficia di e foglie sò liberati sustanzi chì ponenu infestazione streptococcal e reduce u cuntenutu di benzene in a stanza.

Tipi. L'aria Aglaonema chì anu più largamente usata sò l'Aglaonema brillanti, chì righjunghjenu à una altezza di 1,5 m è chì anche oblonge à mancu 40 cm in lonxitude, l'Aglaonema hà dipinta - una pianta perchè petite, cù petite foglie à circa 15-18 cm in altitudine, un favuritu di i giardinari è Floricultura - aglaonema cambiabile. Hà amatu com'è un amori per i so abbitanti beddi boniali cù strisci rosse scuro o scuru. Aglaonema falsamente-colifore hè ancu inusual. Ma solu sò e so foglie ùn sò stati ammulati senza strisce, ma cù specks, da u amaru, da a crema, à u lume verde.

Situazione. Aglonema hè sensible à i cambiamenti di a temperatura è di l'aria neve. Queste staghjunali ùn anu micca accustatu à a cucina, induve a stufa hè stata annunziata è una gran quantitata d'arene è vapuri s'acumule. L'ultimi di tuttu, questa frasa hè stata in un spaziu limu, luminosu è cálido, in quale ùn hè micca un prughjettu. Sulla tonale sò solu e so spezii di i pianti chì sò assai fogomi verdi brillanti, perchè e varietà cù fulgi muzzilati è di pallidaccii deve luci. È a lume ùn hè diretta. Sì a fiorite vi serà esposta à u sole di u sole, da quì nantu à e fogli, pò parechje tracce di credenze.

Cura. Qualsiasi tipu di fiore chì sceglite, sempre ricive chì sta pianta hè assai higrosu. A attenzione particulari à u regnu di règula deve esse dati in a primavera è l'estate. In u invernu, i sti prudutti di a casa sò speduti assai menu spessu. A principal hè di seguità a cundizione di a Terra coma - ùn deve esse seccu. Sì questu succede nantu à e foglie di aglaonema, parechji pardini gialli anu da vede, è a partita addirittura arruca. Inoltre, i foglie sò spuljati regularmente. Se fate cusì cù l'applicazione di "Buton" (circa 1 g per litru di acqua), e foglie averanu u so appellu decoru durante un bellu tempu. U tarrenu sempre hè sdrughju, hè bonu per fassi in l'aria. Per aglaonemy, un terrenu adattatu per a azalea è di i zoni hè adattatu. Se preparate a terra, quandu avete bisognu di carbugnu fugliu, humus, sand e turf. L'fiora crede in pianu pianu, per quessa hè necessariu replante è raramenti, quant'è necessariu. Di solitu esse fattu micca più di una volta cada 3-5 anni.

L'alimentu di a pianta deve esse in tuttu l'annu, un paru di volte un mese. Per fà quì, applicà "Agricola per i piatti dicurativu" (una cullizzioni di 3 litri d'acqua) cù "Efetu per i paisoli di casa (una cullizzioni per solu), o a listessa" Agricola per i piante ornamentali "(una cullizzioni), cù a" Fanatiia " (1 spina). Inoltre, l'agricole deve esse dati à a pianta in addition à l'estate, - quandu ogni mità di mesi, in i listessi proporzioni - una cullizzioni per 3 litri d'acqua.

Riproduzione. Per a ripruduzione di a pianta d'Aglaonema, deve maestru di l'arti di scicci. Pudete ancu applicà a semente o a divizzione di un boscu sanu. I cavaddi ghjunti sò stati posti, nantu à 2-3 foglie. Per cuttings vo necessàvule u tippu di u scarnate, o tutu sanu, chì deve esse chjappu in parechji parti. Per escete per piglià e razzi, si deve esse situatu in acqua, o in area à una temperatura di 22-25 gradi. Per accilità di a radicesu, hè cunsigliu per aghjunghje "Heteroauxin" o "Bud" in acqua, in un calculu, 1 g per litru di acqua.

Pesti. A pesta principal di sta pianta hè mealybug. Per prutezzione di e foglie è i ghjovani rimoti di aglaonema da sta pesta, hè necessariu di trattà a pianta cù "Iskra" (una décima di a tableta per litre d'acqua) o una quantità petite (6 gm per 1 litru) di "Carbophos". A pre-pianta si deve esse bagnata sottu una una duche calenta è di asciugà e foglie cun una spugna soapie.