Cumu scrive un liparosu in i passeti

Ogni artista, ripresenteghja u ritrattu d'omu, deve esse di pudè ritruvà l'ochji di una persona. À u primu preghjudiziu, pare chì ùn ci hè nunda cumplicatu in questu. In ogni casu, per fà u ritimu realisticu, hè necessariu piglià in contu tutti i matte è i picculi chjucchi. Cumu sculacciate l'occhi di una persona cun bè cù un lapis?

Struttura di l'ochju ochju

L'ochju umanu cunsiste parechji elementi strutturali esterni, chì unu chì duveranu una certa funzione:

Per fà piglià l'occhiu di una persona cun un lapis, vi toccu cuntà tutte dilucizii in linii sbucciasi, l'ombra è assai più, è puru sceglite u locu di a cella in modu corremente. Inutili, a figura pare micca implausi.

Istruzzioni step by step per scrive l'omi umani

Dduce chì l'ochji di una persona cun un lapis hè necessariu in parechji staddi. U passu per passu, filu di linea, da l'elementi strutturali hè ottinutu l'imagine sana. U passu à u passageru di u prucessu di u viulente di u discu umanu pò esse vistu in a stampa.

Step 1

Prima hè bisognu à sculaccià a forma di l'ochju. Per fà quì, deve esse elettu in u quadru di a figura cù e rigioni. À volta ci hè necessariu di sculaccià i pleitini chì sò visibili nantu à i piovuli superiuri e bassa. Inoltre, a forma di l'ochju pò esse stampatu da dui stesi perpendiculari attravirsati cù l'altri. A linea horizontali deve esse più larga ca a linea vertica. Allora cunteneghja suvi à i quattru punti. Indicatu in u cantonu internu di u bacinu, senza chì l'ochju sarà micca antinaturale. I cantoni internu è internu pò esse discu in unu è in livelli differenti. E linii addiziunati deve esse speduti.

Step 2

Hè necessariu di sculaccià un iris, chì deve esse in rutuni in forma. Hè impurtante piglià in cuntattu u fattu chì a terza parte hè chjucata per a parolle annuncia. Dintra l'iris, riguardamenti in u centru, hà bisognu à sculastite un pupulare, pittura in un culore scuru.

Step 3

Allora pudete aduprà l'attrazzu di a parata, postu chì a parte di l'iris cun pupila desaparisce. Per questu, u metudu di appiecà i linii in a forma di pinzei hè adupratu. A cosa principalu ùn hè micca di sopra à eterna, perchè a vuccata hè stata l'ottene u grossu, hè abbandunatu in a zona di agletita. Dopu à questu, gràzia u piobu celu, chì hè sceltu da u cantonu internu di l'ochju.

Step 4

U passu prossimu č puntà un puntuale vicinu à l'Irisu nantu à u pupulari. Hè rapprisintatu cum'è un cicu chjucu. Opposite u glare, una tacca di lumine scattata hè furmatu, chì hè ancu vicinu à l'pupilla, solu à l'altru cantu. Questu hè un riflittendu chì deve esse sculacciatu in liii lisici.

Step 5

U passu prossimu hè l'imaghjini di e cigliu è l'arcu superciliari, chì furnenu prutezzione à l'ochju da stimuli esterni. L'arghjila hè sempri postu sopra à l'urganu di a visione è hè impastatu un pozzu avanzatu. Prima hè cunsigliata per scrive una linea di teste, è da pudè capelli. À a base di l'cellue hè più grossu cà quellu di u tèmpiu. I pelli sò posti in una direzzione, o intersecanu. A pinnita superiè situata sopra à i pioppi sottili. In a foto sottu si pò vedà tutti i direzioni. Ci vole esse osservatu, altri ùn anu micca bisognu di rializà un oulu realisticu.

U 6

Oghji devenu esse incisa cù e cigliali. Pò esse tistimoniatu in anticipu, ma in l'ultimi stagesu serà necessariu di corriggerà tuttu u stissu. Comu altru tuttu, i pappelli anu bisognu riali, è micca cum'è cù i scritti di i zitelli, induve si parechji petali di camomile. A photo below shows the correct design. I cigliali di l'uccedu hè sempri più longu chì i più bassi, gruesu à a base è magre à a punta. Per fà questu, cum'è u disegnu di ogni cingulu si crecerà, a pressione di u lapis deve esse ridutta.

U 7

L'ultimu passu hè necessariu per rinfurzà li làrici auxiliari, caccià i prucessi innecessarii, facenu più faciuli o ligne o scurii certi posti. Questu hè, portanu u vostru disignu à a perfetta.

Video: cumu pinzari l'ochji di a persona in u schelu passu à passu

Sì cumpite cun tutti i règule è i raccordji, sguardate l'occhiu ùn hè micca cusì difficiule. Per fà u disegnu cusì una cosa reale, hè bisognu di mette un pezzu di l'ànima. U video presenta una lezziò per i principianti, chì aiutanu à l'attraversà l'occhi di una persona cun un lapis, piglià in contu ogni linea. Visualmente familiar di i raccolta generale, ancu un artista senza paraguni serà ancu di pudè rializà a face d'una persona.