Cumu tufu e foglie cù una stampa

I pannelli cù un patronu sò bracelet cuntrastanti cù parechje mudili chi anu un amicu arbitrariu, in tissuti nantu à basi di stile, filamenti è linii. Comu regula, per appruntà cumu tissutu tali braceleti, hè necessariu di maestru a tecnica basica di tissuti è cellu eseguite sclusione elegante di corne.

Cumu tissutu armari cù un mudellu nantu à a basa di "cruci"

In regula, a tela di braccialetti di perle è una attività interessanti chì hà i so vantaghji. Per esempiu, utilizendu solu dui o trè schemi simpatici, pudete fà un'antra diversità di chjassi. È hà cumpitenzi in una varietà di culori di capelli, in e seguenti modi di tissuti, puderanu tene di documenti di braccialetti cù qualchi dibattiti. Allora, andemu adattu per cumu per tissutu sustene.

Unu di i modi simplici è più cumuni per unglje una zucca hè una "croce". Per piglià un bracelett, avemu principiatu à tumbà cù u passatu di a linea di pesca di quattru beasts. Scuraghjammo esse peri in u mità di a linea, tene aghjunghjenu a fine di u so in u primu bead da u fondu. Dopu avemu un capellu à ogni endu di a linea è passate dui extremi di a linea à a versione successiva versu l'altru.

Per esse chjappà per esse cù un patronu, hè necessariu in a tècnica di beading to use beads of two or more colors. Alternativamente, pudete, per esempiu, duie brique è un focu cintrali cù u rinu, è a prossima volta - nìvuru, da volta rosu è cusì. In questu modu di culori alternati, avemu un mudellu chì s'assumigarà di frecce. È per fà i pruclatini "pinzeggi" multi-culore, avemu altru i culori cume chjamate u centru ghjustu, centru è esse chjucu.

Cumu tissutu cun un sciccareddu largu

E raggiuni anchi cù una forma anorma pò ancu essa in tissuti senza tantu difficultà. Per creà una bracelita, piglià a nostra linia "di travagliu" è passà oltre à sei alti. U primu (hè u puntu più veloce) seguitemu cù l'aiutu di un nòttulu. Passemu a linia per a cinquena bead è stringe nantu à trè più cose, dopu à quale avemu passatu à u primu coru. Truveremu trè beads, repite a via in u sicondu di elli, è dopu à u sicondu di e trè precedente chì sò sappiutu. Per via di a repetizione di u schema tissu, avemu un mudellu chì s'assumiglia à una forma di romblè. Stu diamante, hè un urigginariu necessariu di scaccià nantu à un pezzu di carta, appretendu bè cù a longa durata di u futuru pullover di culore. Sempri u schema, pittemu u tagliu perchè u culore pertinente. Questu avete aiutu à tufo pulite con zinguei.

Cusì, per "bordar" una bracciale nantu à un patronu cumplessu, utilizamu a tècnica di mosaicu di tissuti. Scrivi una corda cunparatu nantu à a linea, chì currisponde à a durata di e nostre futuri foglie. Fixemu a prima ramu nantu à a fine. In a terza bead à a diritta, passà a fini di a linea. Stencinu una nova bead nantu à a corda, poi passà a ligna da u secùttu in a prima fila. In u risultatu, quandu stringendu un talonu è sempre traccia una linea in tutti i secondi capelli di a fila previa, avemu un "canvas", chì hà un mudellu più detallatu. Per un'accicenza più grande, stu mudellu deve esse sculacciatu cum'è diagramu nantu à carta in una gabbia, cirugia in i celeri in un patronu chjappore è a pittitura cù l'ùmbulu approprellu.

Una altra manera di tissu una pulita larga larga hè l'arranzu di i perli paralelamente à l'altri in un ordine scugliatu. A prima fila hè chì devi currisponde à a larghezza di i fogghi. À u mumentu di a transizione à a seconda fila, u fini di a linea si deve rilatu in u ramu, chì hè scrittu in a penurtima, dopu chì u filu hè chjughjatu à l'ultimu link. Avemu chjappu un novu capu è passà a fila di pisca in u ramu di a prima fila, chì hè situata sopra à quì, è in novu in solu strung. Per un locu di pianificazione ideale di perle di parechji culori in un bouquet, pudemu torna dapoi un diagramu nantu à carta in una casageria, induve cada caghjunera hè un coru.

Oghje in i buchi finu, avemu arregate i fini di a linea, passendu per una serie di u fronti oppostu è fà un corpu. Per riparà u nuddu hè pussibule cun l'aiutu di un liggeru, caccia sua.