Cumu scrive un gattu in u schelu passu à passu

I catani portanu à i so prupietari assai cume emozioni pusitivi, anu fattu l'astu di sti animali maravigghiati si susciteghja l'umore. Sfortunatamente, ùn tutti ùn hanu capacità in fine arti. Invece, per fossile un cat cù un lapis ordinariu, ùn deve micca bisognu di talentu è capacità. Hè abbastatu per seguità una struzzione simplici.

Cumu scrive un gattu in scrive stravasa?

Pudete scopre un gattu in parechji manere, ognuna ùn vi prupone l'implementazione di e cumpetenze cumplicità. Hè abbastanza à equipà cun pacienza è esse capaci di rapprisentà figuri geomètrici ordinali.

Cumu scrive un gattu da i circles in e fasi

Stu metudu hè u più faciule, cusì hè adattatu per i primi artisti. Cumu scrive un gattu in scrittoghju simplice in ste settitivi da i circles? Hanu bisognu di fà a seguita:
  1. Output two circles di tuli diversi. Una figura hè dui volte più grande chì l'altra. Un cittinu chjaru hè in u grande o simule intersettenu - all depends on quale postu hè u cat.
  2. Drew a cuda è l'arechje.
  3. Eliminate i dati di a faccia (l'ochji, u nasu, etc.).
Quì sottu in a photo mostra parechji esempi di una figura simplice di i misgi cù i circles. Stu metudu di disegnu hè adattatu ancu per i zitelli.

Cumu scrive un gattu falatu cù u lapisinu

Per capisce un gattu falu, hè bisognu di fà a seguente:
  1. A scheda hè divisu in dui parti. Prima hè bisognu à sculaccià u capu di un gattu o gatito. A manu manca hè un cìrculu, attrazzu apprufunnitatu da avanti è di sopra. Dintra stu cercmu sò dui bandi: una verticali, unu in u mità, l'altru in u spaziu horizontal, chì ghjunghjite sottu à a parti cintrali è travaglia a prima linea.

  2. Allora l'infurmazioni di a faccia di u cat, sò vistiti in a photo.

  3. Dopu à questu, e linii addizzioni apparentanu: u nasu hè culonizatu, l'ovali di u lipu superiore, i parolle apparenti sò prominenti. E linii superfusidi pò esse borbone.

  4. Per piglià l'armati, ci vole à sculacciate dui trianguli nantu à a testa. Allora sò tracciati di li linii sbugiunati, i prugne sò designati. I tene stati amichevanu si scumpressanu. Hè ricivutu di fà questu immediatamente, altri pudete avè cunfunditu.

  5. Hè u tempu di scrive u corpu di u ghjattu à a manu dritta di u fogliu. Prima, dui ovali chì crocchettate l'altri si derivate, chì passanu per a testa. Allora i numeri sò dilunati da a linea principale, senza fighjà a cuda.

  6. Hè fermu solu per portà u disegnu à a perfezione in parechje pianeti.

U gattu hè prestu. Avà pò esse stampatu.

Cumu scrive un felice seduta per i zitelli

Per capisce una seduta per avè i zitelli, avete bisognu à seguità:
  1. Pi fàciunu un cercolu hè u capu d'un animali. L'ovale passa per a parti infermiera. A so alte hè cum'è dui capi è una faccia media. A larghezza di l'ovale hè pocu più chjuca di i dui capiddi.

  2. Dopu quì, i pieni è l'uce, detti di a bocca, i mustachi sò rializati.

  3. Lini sò assuciatu à un scogghiu cumuni.

Cumu sculacciate a faccia di un cat

U fogghiu di u catali hè disegnatu in questa struttura:
  1. Un círculo hè indicatu, e stee cunnisciutu. Unu curretta in u centru, l'altri dui - horizontalmenti, simétricamente à l'assi. I seguenti, l'ochji, u nasu, i prugne è a bocca sò disciuglesi, cum'è mostranu in a foto sottu.

  2. Doppiu a piazza di bande aux auxiliars, a testa hè scritta.

  3. Sketta dittuli è u collu, mustache.

Video: cumu un gattu cù un lapis per principianti

U video mostra cumu scrive un gattu cù u lapisinu. U passu à passu i linii curvosi sò trasfurmati in i schemi generali di l'animali. U primu video hè più apprupatu per i principianti, u metudu hè cusì simplice chì ancu un zitellu pane pò purtàtevi. U pianu video mostra una lezzioni più difficili in disegnu un gattu cù un lapis.