Aquarium: how to properly keep fish, advice for beginners

A decisione di cumprà un acquaziu: cumu accettà u pesciu? Cunsiglii per u principianti, indicatu sottu, aiutanu à risponde assai dumande.

1. Dopu à sceglienu un aquarium, preferitu à un grandi aquarium. Ùn scpanzulu. Strangamente abbastanza, hè più faciule per a cura di un grandi aquarium. Ùn hè bisognu à esse pulita assai, è hè più faciule per stabilisce equilibriu biologicu. Un grandi aquarium pò esse riferitu à un aquarium cun un voluminu di 200 litri o più.

2. Si avemu parlatu di a forma di l'acqui, allura a preferenza si deve esse datu à un aquarium rectangular. À l'acquapu cupola, u vescu distorscia in u visu. Sì l'aquarium hè ristretta è alta, perchè vi sarete difficili per ghjustificà l'aerazione di i capigli più minimu di l'acqua. U pesciu di quessi acquarni pateanu a mancanza d'ossigenu.

3. In più di l'acuariu è di u pesciu, bisognu di un compressore, un termòmicu, un calefactore, un filtru è l'illuminazione supplementaria.

Ughjettu di l'acqui.

1. Herbalist. L'enfasi hè nantu à i boni fiurimi acuatii. U pesciu hà abituatu questu un aquarium. Ma ùn scurdate micca chì u putere di e lampade in u cupirtu di un acuariu di vendita regular ùn hè micca abbastanza per creà i più acquessi aquatic plants. Ci sò dui modi. Pudete cumprà un accunciatore supplementu in una tenda di petite è stallanu un altru lampu fluoriscente. O simu pianizzassi in un aquarium liviano, unghji imprenu. Sti pò esse anubia è criptucorii. Per un terrenu novu sottu à e razzi di e piante, pusonu e pilche di arcilla. Per un such un herbalist, hè bonu per plantà alga siamese, somica-ancestori, girinoheylus. I manghianu algae. Per assicurà chì e so travagliate bien, ùn pò micca esse overfed with dry food. In i vicini per elli pudete identife i guppies, pecilia, neon. Eccu sò i picculi è pacchi. In l'erva, ùn hè micca necessariu di pattighjà grandi pisci, altri ùn puderanu dannà u to giardinu. Se ci hè un pisci in tali aquarium, pudete ancu fà senza un cumpresseur è senza filtre. I pianti ùn l'ne necessite micca, è u pesciu hanu suffissu bè oschju è e piante.

2. Lu cichlid. In questu un aquarium, i pesci grossi sò stati manteni - cichlidi. Scavalcate da u fondu di l'acqui. Per decorazione, pietre, pianti artificiali, spaghetti sò colpi in questu. Hè un aquarium sò abituutu di u pesciu "smart", per esempiu, astronotu. Un paru di pezzi di suchchju crea un refuggiu, cura a fritta, piglià i zitelli per un caminu. Hè assai interessante per vigilà. Per i cichlidi africani avete bisognu d'acqua dura. U mulinu di marmura hè spressu in u pianu, è ripruduce calcariu hè bè ragliu cum'è refugghi. Di solitu 2-3 femine sò posti per un masciu. S'abbuffu nantu à i petiti crustaceani. Perchè u cichlidnik necessite un filtru, ma ùn avete bisognu di luzu supplementu. Se razza cichlidi americani, bisognu di sapè chì vive sola in parechji. Ma duranti u periodu di nascita, diventenu particularmente aggressivu versu i so vicinanti. Se l'aquarium hè creatu da 200 litri, dopu più di duie parenti ùn deve micca fà cumincià. Hè necessariu per avè più refugghi in l'aquarium. Per fà quì, pudete aghjurnà aiuti, cunce di coco, macchi di fiori.

3. Aquarium mixed. Aquarium mixed is the most common. Ci hè parechji pianti è assai pesci. Hè assai simili à l'erva. Ma solu per u gran numaru di pesci, hè necessariu installà un filtru è un cumpresseur. Per i piante hà bisognu di monitorà constantemente. Se qualchissia pisci o cumincià à manghjà o manghja, duvete avete sempre molestatu.

I fish più tranquille per un aquarium vivi. Per sapè cumu degnerà u pesciu, principià cù cura di u pesciu più prusgarriziu. A più senza pretensione sò:

1. Chjappi mottled. Stu tipu di pisci ùn hè particularmente bella. Hà un vincenu indisputabile: per via di e peculiarità di u so rispiru, ellu hà capaci di campà ancu in acqua brutta. Questi pisci in u pacatu sò assai pacìfichi. Puderanu troppu alongu cù altre tipu di pesci. Preferite à dwell in l'acqui di u fondatu in cerca di l'alimentariu. I piace à rummage in terra. Ma per u so manutenzione in un aquarium, hè necessariu di cumprà u furmagliu specialu per i spezii di fondu di fondu.

2. Danio. Quessi sò petate pesci mediani. Sò guidanu un modu di modu di gregari. Definitamenti bisognu di assai spazi libri. Per guardà in l'acqui, ùn abbiate micca di rimpiazzà l'acqua ogni settimana. Sò pacchi è pacchi mobile.

3. E barbari. Quessi pesci sò ancu vivi in ​​bandoli. Scurderete sò stati rossi. Ma sapete chì sò capaci di scopra finu in altri spezii di pisci, chì ùn sò micca un caratteru mobiliu. Questu hè applicatu à i pesci cù l'alini di velu. Un vicinu di l'acqui barbi hè megliu adattatu catfish speckled.

4. E Scordari. I patroni ùn sò i pari più cercati di guppies. Quessi sò pesci chì sò distinti da a so omnivurazione. Elli si riferenu à representanti viviparous di u pesciu. I sprigni di cunduttori sò scoliate vita attiva di vita. Masciali, a difettu di e femine, anu una "spada" longa à a fini caudal. Da questu è u so nome. I porti di spada sò longu boni cù l'altri pisci in l'aquarium, ma sò peccati chì ti piaci à pruvucà finiquie in spezie di pisci veloci.

5. Guppy. I guppi maschili sò una varietà di culori, mentri e femminili, per contru, avè un culore di grisgiu pocu attraente. In grandezza sò più grande chì i masci. Guppies sò u pesciu più pruspettiva. Hè vale digià à avè parechje parechje di pezzi tali in l'acqui, chì prestu prestu seranu parechji volte più maiori. Guppies riferisce à i pezzi viviparous. Sfurtunatamente, manghjonu i so figlioli. Quandu crea un guppy, ci vole à piglià i zitelli à u tempu.

6. Gurami. Gurami, a diversità di a maiò parte di pesci d'aquarium, pò assorbiu l'ossigenu da l'aria. In questu questu, sò assai tenacious. Affare tranquille vicinu à l'acqui, cù altre spezie, sò assai curiusi è mobile.

Ricurdativi chì a dimensione di un pesu ùn solu dipende micca nantu à l'spezia. Sì l'aquarium hè chjuca, ma ci sò assai pesci, allura u pezu crescente. Per impidiscia questu, avete da cambià l'acqua quantu sempre pussibuli è installate u compressore. Criemu chì i nostri cunsiglii à u novu aiutanu.