Cumu si pulisce i prodotti di fugliale in casa?

Invernu veni prestu prestu, chì significa chì hè urdinatu per preparà a vostra articuli pè a nova stagione. Qualchì parte di ghjucà dopu u finale di l'invernu puliti i so prudutti di fur, è solu dopu chì sò mandati à u closet. Un pocu parte di questu casu prima di l'iniziu di staghjoni. In ogni casu, cusì chì a pelle hè bè cunservatu è longu sirvutu, duvete bisognu à curà bè.


I cundizioni di u nostru ghjornu d'inguernu, hè più una necessità di u lussu. Fur naturali hè assai capricciali, cusì capelli di pelle è capelli still better cleaned in the swoosh. Ma se, per qualchissia chjude, ùn voi micca vulete dispenserà a cosa à l'imbrancatura, avete bisognu di purificà.

Prima di prucederà a pulizia, avete bisognu di sapè s'ellu u so capeddu di furtale bisognu. Questu pò esse fattu cù un secadoru di hair. Scrivite l'aire friddu à e pilami è vede:

Moltu ricadenti, chips di legnu o pienu granu in pizzuddu sò stati utilizati per aduprà prodotti di pelli. Stu metudu hè sempre pertinenti per a furmazione di casa. Inoltre, hè tutte e eccu. Per esse scumpare u pruduttu di a pelle, hà da esse difisu nantu à una superficia plana, è poi anu sprinkle brushed o sawdust è moltenanu bè cù un sbagliu. Dopu questu, u serru o fruttu hè sbuchjutu cù un sbracciatu. Se necessariu, u procedimentu pò esse ripetitu.

Cumu scurientà un pilu ligeru

Furunu bianchi è lustriu cù u tempu vèni giallu è perdetta a so attrazione. Per quessa, hè necessariu di pulisce assai più spessu. Liguru visu di viscosa di pilami o altre prugettu biancu pò esse puliti in parechje manere. In ogni casu, hè megliu per lavà l'aiutu di un manghjuscu di mango, fècula di patata o farina di granu. A strada, questa hè una di e meglius mètudi per purtà una prugera ligera in casa.

Per purtà cun l'articuli hè più efficau, i mezi chì deve esse pre-caliatu in una pane à 80 gradi. A più impurtante hè chì u pane, fècula o farina ùn hè micca credenu, altri ùn anu marcatu nantu à a pelle. Se mehnachal gialli, da a so putenza pò esse ridutta di u pergulu di l'idrogenu. Per quessa, hè necessariu di struisce a pelle cun una risulazione di u 5% di perossu di l'idrosanite. U procedimentu deve esse ripetutu diversi volte.

Ci hè una altra manera chì puderete facilmente per purtà a furna bianca. Hè bisognu à piglià a patata o a machina di furmagliu è aghjunghje cù a gasa. Avete bisognu di una uniforme uniformita. Questa strumenta hè cunsigliata per u ghjocu in i zoni chì ani cunduti chjappi. Hè assai impurtante chì a gasa hè pulita. Questa strumenta serà piacevule ne fàcciu a mancia da u grassu, u collu greasy, una tacca da u zucchero è simili. Applientate i pepini chì risancianu à un locu frettu, frettu cù frettu è poi aduprate un pileta per sguassà a zucca da a pelle.

A gasolugia hè un arriciu specificu, perchè un capigliu di pilami dopu a purificazione chì deve esse pinnutu nantu à u cannelu per ch'ellu hè ventilatu. Semu devi esse nutatu chì a gasa ùn solu ùn purifica solu cura di i prudutti di fur, ma ancu prumove a so vita di serviziu.

Cumu pulisce l'altre pruduttu di pelli

Old Mechs pò esse puliti cù pezzi di patata. Invece, avè bisognu à essa minacciati sottu à l'acqua, è poveru passava per un macinatu di carne. In u cunsigliu resultanti hè necessariu aghjunghje un pocu ammonia. Aghjustassi a mischju in un locu bruttu è fretallu bien cù un sbagliu, pozzu accuncià di ricordu è di asciugare. Dopu a pulita, u mantellu di furna deve esse seccu à a temperatura di l'ambienti nantu à e perchè di u perchè.

Per purtà a furna cun una munzida longa, per esempiu, un pilatu di pilureta da una foxa o vape Articu, hè necessariu d'usar sal. Pigliate u sal fine è l'asciugà cù u pelle. Allora cammara nantu à u pilatu di pilami cù un sbagliu. Se a pelle hè assai brutta, preparate pè a limpieza di sta solu - piglià trè zuppi di sal, dissolve in un litru d'acqua è aghjunghje una cullarina di ammonia. In a suluzione resultante, purta u pezzu per lavà a robba è caminate pè u capru di pelle. Permettenu a suluzzione per secca.

Per rinfrescà una tannera greasy from un pruduttu di fur, preparanu una solu suluzione d'un alcoolicu è u salinu: in a mitille litre disolvi una è media cucchiara di salinu è una culloca di ammonia. Aghjunghjite a spugna in a suluzione riflette è sguillate a mancia da u mantellu.

Se u rughjonu hè artificiusu, hè più faciule per nevarisce. Per questu, hè necessariu di preparà a gruel da u detergent powder. Per via, a pelle artificiale ùn permette micca un lavatu simplici. Ma prima di lavà tali cape, hè necessariu di turnà u forcu.

Cumu fà u pilami micca gialli è brillanti?

U produttu di caprettu ùn hà micca bisognu à purificà. In ogni casu, pèrdite u so brillo è diventa u giallu. Per rinfurzà u gloss à u pruduttu di pelle, hè necessariu di pentena cù un pettimentu di metalli cù denticulus frekwenti. Se ùn ci hè micca un pente, pudete utilizà un altru mètudu. Preparate una suluzione di l'acitu di tabella è l'alkooli medichi. Appliunzate a suluzione cù una spugna à i prudutti di a pelle.

Per fà u rinfriscà di u pelle, avà deve curazione. Dopu quì, nantu à a superficia di u saccu, avete bisognu à caminari cù un sbagliu per a robba impiccata in gasoline (raffinata). A u pilu biancu ùn hè micca amaratu, deve esse squandate immediatamente dopu a compra di una suluzione di perossu di l'urugese. Per preparà una solu suluzione, aghjunghje una perna di presenza di perossu di l'hidrogenu à un litru d'acqua. A furna sguana hè pulita cù a sola suluzione, solu più cuncentrazione. Per ùn dà a furia, i pelle debite esse scumparutu solu nantu à a cima.

Toshuba hà avutu un bellu cuntintezza persistente è persistente, hè necessariu d'asciugà a fur cù una spugna o un pappagallo di tissare indietutu in essenza acètica. L'essenza hè assai pruduttu, per chì avete bisognu à travaglià solu cù guanti di gomma. Inoltre, pudete ritornu un pruduttu purpurinu cù un walnut. Per fà questu, pigliate i fichi d'intrecciate è ciuciate, è poi strappa cù gase è di asciugare cù fur in a sesta. Orehovomasu hà assorbutu in u pelle, è a pelle sarà splindida. U pilatu di pilia sarà un novu ghjornu. Dopu à quessa, a piglia hà deve pittatu cù una cerda per u vestitu cù un pezzo bristle.

Cumu cura prudutti pà i prudutti di pagliaghji

Ùn sò solu purtà purità, ma ancu cura improprente pò spoof l'ochju di u so capru di furore o l'altre fur l'articulu. Per esempiu, una basa di pelle secca. Per restaurà, aghjunghjite l'oletta d'ova, a glicerina o di petroleum jelly. Ughjettu culore cun una cullizzioni di vaselina o glicerina è aghjunghje a meia litru di acqua calda. Cù a mutazione resultanti, lavbe a volta di a base di a pelle, po esse adupratu u pruduttu.

Sì una caprina fur furusa furna, allura ponu esse chjapputu currettamente. Pigliate dui cullizzioni di l'acitu è ​​dissolve in un litru di acqua. Allora aghjunghje a solu suluzzioni medatoghja è cresce cù dolce, trasfurmate a fur in distruzzioni differenti. U procedimentu deve esse ripetutu diversi volta ogni dui à trè ore. Allora asciugau u capru è l'oliu cù una tale emulsione: piglià 100 g d'oliu di ricca, aghjunghje elli 15 zucchiati di ammonia è diluzione tutte e un litru di acqua calde. Shubu piuma cù masdra à a pelle, è tenite finu à chì si secca (nantu à un tri- quattru ore). Dopu à questu, attaccanu un pilatu di pilami è seccenu bè.