Cumu sò incisu in lotterai russi

Chì ghjè un lottere - ognunu sapi, in particulari i persone cun u passatu suvieticu. Allora tutti pudavanu pruvà a so furtuna in a lottere statale è diventenu più ricchi per un pocu di rubli, centu, o ancu millares. In ogni casu, ancu oghje tutti avianu una chance. Eppuru in a lottere muderna hè ghjustu. Oghje, a chance per fallu u jackpot hè uguali à l'occasioni di truvà un milionu sottu i vostri pezzi nantu à a strada di casa per travaglià. Ma nimu di i ghjudizii pensanu à quessa, perchè l'esperti di i marketing di i marketing facenu u so travagghiu. Allora cumu site l'incasevi in ​​lotterai russi?

Sì l'loch è a vita hè male

Ciò chì hè in sti lotterie chì e persone chì sò educati, finanziarii littirati, è quelli chì anu persu l'esperienza in u Guinness Book of World Records credi in l'oppurtunità di ricchizziari? I psicologichi sò in solidarzia cù i matemati, è anu parechji spiegazioni per i passageri cognitivi, per via di malentà di i probabili è di a probabilità. Un misconcepimentu tipicu di u jocu hè chì u numicu novu finitu in un futuru vicinu ùn esistassi micca, è chì a so perseveranza sia accurdata.

L'ecunumista chjamanu a lotterie un impositu à a stupidità. In regula, u golfu in i borse di rapprisentanti di i strati più bassi da a pupulazione. A ricerca scientifica pruduce chì i pratiche infettati è poviri ghjente cumprate lotterie più in spessu chì altri è passanu un spaziumentatu micca grandi di i so ingaghji nantu à elli. Hè improbitu ch'elli sanu micca u fattu chì a probabilità di avè un veramente grande vincite hè tantu chjuca chì u ghjocu hè moltu più prubabile di esse uccisu da un chjuche è manciatu da un caprettu o un vitturinu nantu à strada à un kioscanu di lottere. Ma sta statistiche di probabilitati in figuri:

Un lotterie statali non governamentali

I scientisti sustiniennu chì u craving for excitement in a psiculugia umana hè basatu annantu à u livellu geneticu. I cacciaturi primitivi ùn anu micca pudè alimentà e so famìglie è sopravivanu s'ellu ùn avianu micca perseguitore da u mammito cù l'eccitazione. Oghje chì nimu caccia mammuti, ma e persone in Russia anu sempri bisognu di l'excitazione primitiva per sopravviu in mezu à una seria di crisesi eccessiviali chì sò assai pitruna da i mamuti in a so realità. Un statu chì prumove è in ogni modu stimula a fede in milioni di lotterie, ùn ponu prublema d'un altu livellu di l'economia è u rispettu per i so populu. Una volta, durante u regnu di a Russia tsarist, l'Empress Catherine Catherine à a proposizione di i Germani di fundatu una lotterie naziunale, risposta cun un reabilitariu categuricu, arguminendu chì a Russia era micca cusì povira per humillerà i so figghi ingannati. Avia avutu avà à avà, in quale espansione l'ingannina di lotterie di i grandi populu russu avia arrivatu!

Oghje, a Russia ùn hè micca poviru, ma, apparentemente, micca tutta a so "fila" cunnosci. Sò cum'è ùn anu micca sicuru chì u statu chì piace à ricusalli u so tesoru ùn solu per u spensione di i tassi, ma ancu grazia à a nuvità di i poviri e ghjenti chì ghjucanu à a lotterie. A fiducia in u statu, chì ùn "ùn piace à i reguli più onesti", hè sempre in u sensu inconsciente siveru. Per quessa, a publicità di u ghjocu, chì pruclamà a frasa di scrizzione "lotterie statale", assai efficaci usa stu vinu psicologicu. Per esempiu, a lotta famosa "Stoloto", chì si chjamava statu stessu, hè in fattu a realità di l'affari di l'affari Armen Sargsyan, un monopolista in u campu di u cummerciale di lotterie. È hè statu permessu di esse statu chjamatu statu, graziu à u 5% di l'inguduziu totali chì và à finanziari sport è carità. U 43% piglianu u patrone è u bagnu restante custituiscenu u premiu di a lotterie. Dunque un prefiscu santu, un prefixu, una manipulazione chì faci a pirsuna pensa chì tuttu u lotteremu hè hondu è trasparenti. Allura, cumu dicenu - "pensate per voi stessu, decide per sè stessu" o micca di ghjucà.

Lottazione scam in Russian

L'eccitazione in lotteri, casinò, poker clubs, sporti aiuoti ùn hè micca male, ma solu nantu à a cundizione chì tuttu passa senza ingannamentu. E se prima li lotteri eranu onesto, tuttu s'hè ghjucatu in vita, oghje una machine ideale per pompà soldi da a populazione hà versatu cun un cuntrollu chjaru di a quantità chì a genti si vanu. Chì sò i trè cunsiglii più cumuni chì sontenu chì a lotterie hè scam "in russo":
  1. I premiati ùn sò micca ghjudicati. I cori principali in a lottere sò i furtunati chì anu sappiutu à rumpiri u jackpot. Sò scritti nantu à i ghjurnali è disperse in rigalu in studios, urgendu à u paese sanu per seguità u so esempiu. Ma hè solu una mossa di cummercializazione efficace. Inveiling it aiutà a quistione elementaria: chì persona nurmale brillarà nantu à tutta "Ivanovo" cù un qualchì pocu di millioni ricumpins? Spessu, stu rolu hè fattu da l'attorii di a prima parte o di i soli ordulari chì anu pagatu è obligatu à firmà un accordumente micca di diventimentu per i secreti di lotterie.

  2. U broadcast di "Curva". Eestile viventi di i dibujosanu sò longu sfasciate e so gravazioni. Cu maraviglii di l'erecció, qualsiasi cumpagnu mudernu sapi. Ma per certi lotteri, ancu i registri di video ùn sò micca necessità. U prugramma di computer RNG (generatore numeru aleatoriu) emette una cummincianti vittoria, decisione u vincitore in in absentia. Ma RNG ùn hè micca bè una guaranzia d'equità di a lotterie. Stu prugramma hè creatu da una persona, è pò sempre esse qualcosa di torce, cambià, riprogramparà per u benefiziu di l'urganizatori.
  3. Lotterie "falsificatori". À quale decencia di l'urganizatori di i lotteries ponu esse discutte, siddu avìanu ancu vendenu billeterie di lotterie cù signali d'impegni clandistini: cartaffiu, "fucalizà" e funziunalità, dipinhi chì si appicca à e mani. Ma più importantissima, raramenti anu elementari filigrani, in quale, in u casu di un premiu, seria pussibule di pruvà l'autenticità di un bigliu di lotterie. Una questione lògica si sorgieghja: hè stata fatta cuncretizamente per chì in ogni mumentu era pussibule per ogni parte di lotterie per dì chì u so bigliettu era falu?