Cumu spiegà à u zitellu chì vogliu un zitellu?

Ùn sò longu cunsideratu micca solu e persone chì si ncontranu cù l'altri è anu a simpatia più forte è a passioni per l'altri. Ùn sò praticamenti un coppiu maritatu, è forsi ancu una famiglia di pareja. U vostru amuri hà digià chjappu u periodu di "u dulce candu" è intrinu in una nova fasa, fiducia in casa, costera, più penetrante. E veni u momentu quandu avete sentu chì voi quattru da voi. Avete mmatu di un bellu tempu, è, finitu, sò sbagliati per u rolu di mamma.

Ma l'altru mità semu stò quandu pruvà per ignurà questa disgrazia, sta bisognu di fà a vostra casa felice cù i so figlioli di i zitelli. Tutti i vostri argumenti sò micca bè cumminciate. Allora a pregunta hè nata: "E cumu spiegà à u zitellu chì vogliu un zitellu? Cumu fà per fà sapè cumu, stà à sente e mo parolle? ". Sfurtunatamente, hè qualchì volta cusì difficili per attruverà l'intredudu mutuale in questa situazione.

E sempre - cumu spiegà à u zitellu chì vogliu un zitellu? Ci sò qualchi argumintazzi forti, certi frasi, punti daveru chì ponu esse pressu? Dopu tuttu, ognunu sapi chì una donna chì vole à diventà una mamma adquire parechji carattari di u caratteru di u lupu, chì per a so idea pò purtà à l'ultime. In ogni casu, quì ci sò parechji matessi.

Prima di dì: "Vogliu un ziteddu di sta persona", pensate à quessa: vogliu veramente questu? Tu personalmente? Forsi si pò ghjucà intornu à u publicu? I vostri surroundings sò longu l'avete dittu chì avete statu vicinu cù u vostru amatu per tantu, chì hè urdinamentu per piacevuli cù i grandi. E ùn site micca, e penserianu: è hè veru, i anni passanu, ma ùn sò micca figlioli è nimu. E sò fughjenu quessi issi anni? E sì prontu per i zitelli? Eccu a quistione. Prima di tuttu. Ghjè nantu à l'omini spacca da e mamma chì u prublema principale per u zitellu chì ghjate. E micca solu di u zitellu annantu à u babbu di "overage", ùn devi esse micca esse scurdati: ellu è u manghjatu devenu esse cugliulatu, è in l'ordine per a casa, per lavare è lavoru, è carizzi. Sò pronti per tuttu questu, sò e vostri spalle, pronti per carichi? Se a risposta hè sì - ben, pudete avè principiatu in ghjustizia annantu à u "sguardu" di a mezza impurtante.

Cusì, avete bisognu di pruvà à spiigà à u vostru sposu a vostra vuglienza per avè un zitellu. Chì discussioni avete fattu? Cumu cunvince? Vogliu dì à questu tempu: in a maiuranza di casi, stu prucessu hè longu è parechji tedescita, perchè parechji omi accunsenu per accede cusì à adè di libertà.

Vogliu dittu à seguitu chì ùn vene valore a pena di piglià un omu di età. Eccu, se u vostru argumentu principali hè: "Ci hè avè bisognu à avè un ziteddu, perchè inevitabbile avè crescita, è finu à chì pudemu sempre fà facci, avemu bisognu à pruvà à u nostru megliu! - dunque hè megliu affirmà sta parolla finu à u mumentu, finu à truvà argumenti più pesci. Di sicuru, ogni cosa deveni di u vostru omu. Ci sò quelli ghjente chì viaghjanu cù a so salute, vighjàvanu è guardianu l'apparenza è a so tene, chì strappanu in una manta è manghjendu limone sante. Per un tali argumentu, "sanità" pò esse attu, ma solu in tandem cù qualchì altra espressione. Eppuru, sti omini - una rariella.

À u listessu tempu, hè assai cumuni per truvà stu mutilisiusu chì, dopu avè intesu parlà di a so età, pò, à cuntrariu, accumincianu è ancu esame aggressione. Hè simplici: l'ominu maturu assai più di i donne. Se qualchissimu noi di già in 20 anni sò pronti per creà una famiglia riali è forti, da l'omi, sta cuscenza vene assai dopu. No, ùn anu micca omi di famigghia male - è sò travagliati, è ti vulete, è mustranu affissà. Ma in u mo core, cum'è dichdiaranu, ùn anu micca crisciutu. Perchè aviu paura di i zitelli, sò veramente scantu. Perchè sò scantu di perdiri a libertà, chì hè cusì cherished. Di sicuru, per u fattu chì si sò maritatu, sò ghjughjenu in parte. Ma questi ùn sò micca i ligami chì ponu sfacciate parechji piani persunalizati. Ma u nascita di un ziteddu hè un avvenimentu chì pò assimilà tutte a pianta vita. Questu hè nè vi cervunetta cù l'amici, è ùn viaghja cù a so mòglia finu à l'alba. Inoltre, quale hè piacevule quandu dicerete qualcosa à l'stile: "Mentre pudemu sempre"? L'omi sò cunfidendu - anu sempre è indifinendu i circustanze. È chì u zitellu sarà assai faciule, ma finu à a vostra famiglia ùn hè micca solu pronta per questu.

Un rollu significativu in u tema di a famiglia hè ghjucatu da a parte finanziaria di a situazione. Hè quandu avete parlatu di migliori - u vostru maritu pigliate è cumincià à trasfirià à tutti i prublemi, i dettu è di l'intossee mensuale, mentre chì cunvinta dinò à un petit reticciu. Ma u zitellu hà bisognu tantu: è i mobili novi, è vistianu un milionu, è ghjucate, è kashki, in fine! Ùn pudete micca sustene a tali pressione di l'argumenti è dà a pusizioni, in ogni casu, in fattu, ci hè un modu di modu. Dì à dì à u vostru maritu annantu à i so prospietti. In u novu stimulu. Per cumincià, fòrmanu l'altru: ùn amminca à suscitarà? Pudete guadagnà più? Quì ci sò duie rami di discussioni, secondu i perspettivi di u vostru omu.

Se ellu hè un crescente attore, u so patronu apprezzà è u rispettu è hà rienteramente insinatu à un risultu in un futuru pocu distanti - questu hè una scusa per voi indegnu chì, a fine, a prosperità di materiale vi permettenu à avè un ziteddu. È bisognu avè bisognu di prufittà di questu, perchè nimu sapi ciò chì aspira à noi ancu in un annu! Sicura chì pò esse ogetti chì in questu casu puderebbe dimustrarà dopu à l'annu - ma ùn rinunzià è ponu stati nantu à a vostra manera: dìcenu, ancu s'ellu ci sò sparati, tutte e so serviziu seranu arreri da ellu, chì sarà per esse circate in quandu a ricerca di travagghiu. È postu chì Diu hà datu u zitellu, dopu, cumu si dicenu, è dà à u zitellu per ellu ùn mancanu.

Ma s'ellu l'argumentu principali di u cunjunore hè chì hà un pagu minchitù, è ùn ùn vede nuddu pruspettivi in ​​u futuru - avete bisognu d'aghjurnà immediatamente à u modu di cumbattimentu è andate in l'attaccu. Dopu tuttu, ciò chì passa? Ùn avete mai un ziteddu chì u zitellu ùn guadjà micca soldi? Hè stupidu, vede! In questu casu, hè megliu di cumincià u mulinu à l'ora mentre è ghjovanu ghjovanu è avete a forza per travaglià a tempo partitu. Cù u fondi per a prima volta, pudete aiutà aiutarii (perchè pò esse u stessu?). È ùn scurdate micca di l'aiuti statali, chì, cù un spessu uttellu, ponu facilitate a vostra situazione finanziaria.

Avemu digià annunziatu nantu à a vuluntà di una coppiu maritatu per avè un ziteddu. Allora, ancu s'ellu hè prontu, ùn significheghju micca quì hè u mumentu di cumincià un zitellu. Aspettate finu à a maturità è u so daddy futuru, perchè ellu in parechni manere dipende nantu à quandu vicinu u babbu di a famiglia. Ùn serà micca un sole proprietariu - dà u vostru amatu per preparà per questu avvenimentu. È andaraghju definitu à questu.

Fate un cucciolo di casa - un pianu è indefensivu, indicate u vostru amatu per piglià cura di ellu. Sicura chì i cura chì un zitellu deve precisa di certi modi diffirenti di i cura di u cucciulu. Tuttavia, almenu avete vistu u diploma di preparazione è a responsabilità di u cunjunore, almenu u so fetu. Sì, è quellu chì hè quellu chì hè cunniscenu di a bellezza di questu senses luminosu chì qualchissia in tè avete tassu bisognu. È vi li prupone à pensà à avè un migliu.

In ogni casu, ogni omu hà e so propii palangana di cuntrollu. E se ti sia una zucca attenta è intelli a ghjente, puderà truvà i buttone di direzzione è feraghju a cunversazione à u lamentu correctly. Senza assai pruduttivi è persuasivi - è puderete pruvà à a vostra mità chì senza un zitellu in a casa tuttu hè troppu calmu, assai tristi ... È chì vulete cambià a vostra vita di a famiglia agghiuncennu i culori più brillanti! Per spiegà à u zitellu chì vogliu chì u zitellu ùn hè micca un problema, s'ellu hè attenti è cura. Eppuru, è se ùn avete - dapoi un modu di persuade, perchè a prima volta nunda ùn passa. Apertu perseveranza è pacienza è sia dispostu à cummattiri à a fine per a vostra felicità feminile!